DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.10.2024. u 17:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
23,00
115
5
23,00
25,80
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


godinama se mlati ista prazna slama….tobože slijedi obnova BOV-ova, tenkova i ne znam čega sve ne, a firma i dalje radi najjednostavnije proizvode tipa vagoni za željeznicu…

Sta nisu odradili Patrije sa Svedjanima prije 5-6 godina? Rade i borbene stanice sa Kongsbergom, te imaju inzenjere koji razvijaju i testiraju te proizvode

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

Nevrijeme u Slavoniji ozbiljnije oštetilo kapacitete Đure Đakovića Specijalnih vozila

Na žalost prema dosadašnjem iskustvu mislim da je @zorangutan u pravu.

Nekoliko činjenica za slabo upućene vječne optimiste:

Istina je da su se u Đuri proizvodila oklopna vozila Patria, ali… U hrvatskoj je navedeni posao obavljen kao i u drugim zemljama nap. Sloveniji prema uhodanoj formuli finaca (spomenuti šveđani nemaju veze sa Patriom). Prvi korak je nuđenje novčanog mita grupi ljudi iz zemalja kupca koji odlučuju koja vozila će se kupovati. Finski sud je utvrdio da je u slučaju Hrvatske i Slovenije nuđen i primljen milijunski mito i osudili su nekoliko predstavnika firme Patria na zatvorsku ili novčanu kaznu. Svoje spoznaje su proslijedile pravosuđu Slovenije i Hrvatske. Pravosuđe Slovenije je odmah reagiralo, dokazalo i osudilo svog premijera Janesa Janšu na dvije godine zatvora, Hrvatsko pravosuđe naravno nije uspjelo dokazati ništa i sve je ostalo na tome, tipično.

Posao je dogovoren tako da se proizvodnja obavi u zemlji koja je naručilac. To nije bio veliki problem jer u stvari nije bila riječ o potpunoj proizvodnji budući da je većina najvrijednije ugrađene opreme dolazila iz drugih zemalja a u Hrvatskoj i Sloveniji su se vozila sastavljala prema licenci Patrije i proizvodili dijelovi od čelika. Za Hrvatsku je izabran Đuro Đaković a Sloveniji Rotis i Gorenje. Zadnji navedeni nisu imali iskustvo sa vojnim programom ali to nije bila zapreka da posao obave kvalitetnije i efikasnije od Đure. Naime, Đuro Đaković je u godini kada je proizvodnja vozila bila aktualna imao promet oko 1 milijarde kuna a dobit ispod milijuna, dakle samo nekoliko promila.

U tome razdoblju kao najkvalitetniji i najproduktivniji su se pokazali Poljaci i nametnuli se kao najbolji partner Patriji u daljnjoj suradnji za treća tržišta dok je Đuro nakon odrađenog posla za Hrvatsku u zanemarivoj mjeri surađivao sa Patriom.

Nakon navedenog što očekivati od moguće modernizacije nečega što uopće ne popunjava proizvodne linije (modernizacija nije proizvodnja) nego linije demontaže i montaže već gotovih novih komponenti.
Nije točna teza da je za ovaj posao samo sposoban Đuro, nap. Dok-ing je firma koja danas proizvodi i izvozi svoje proizvode američkoj i drugim svjetskim vojskama, dakle proizvod koji sami razvijaju i proizvode a ne rade prema tuđim licencama.
Što se tiče ostalih civilnih specijalnih vozila u hrvatskoj Ziegler je pojam.

Da li je Kohorst dosao u posjet Dok ingu ili u ziegler i najavio da se raduje uspjesnoj suradnji ili je doso u ĐĐ ? Imate sve na internetu , treba samo guglat. Vijest je stara par mjeseci, al eto posto smo na Zseu gdje ulagaci krenu kupovati i pametovati tek kad dionica u dva dana skoci 50 posto, to nama malo mudrijima odlicno odgovara za jeftini dokup i ulazak na prvoj stanici.

Posljedni Đurin ratnik

Ali je točna teza da je Kohorst biobu Đuri radi Bradlya.

Nema potrebe da veleposlanik dolazi u firme koje već posluju sa američkom vojskom. Mi manje mudri ne guglamo pa vjerojatno zbog toga samu činjenicu da ameri sumljaju u sposobnost Đure da obavi remont vidimo kao problem za Đuru imajući u vidu čime se bave i tvrde da znaju raditi, a zadovoljstvo uspješne suradnje čitamo kao zadovoljstvo moguće suradnje. Ne guglamo pa vjerojatno zbog toga nismo uvjereni da sposobnost firme da obavi nekakav posao ne ocjenjuje stručna osoba nego veleposlanik. Mudri znaju, oni guglaju, jeftino kupuju i skupo prodaju. Taj isti veleposlanik je posjetio dosta firmi u Hrvatskoj, nedavno je bio i u Petrokemiji, ako ne vjerujete guglajte, po koliko su tamo mudri kupovali pa prodavali?

Zna li netko zašto još nisu na skdd upisani dioničari koji su dionice dobili u povratu konf. imovine? Prošlo je dosta vremena od te odluke.

Ideje naše benzin Vaš!

Jedno je odluka a drugo provedba, pogotovo kada je riječ o nečemu što je očito na marginama interesa.

Nevrijeme u Slavoniji ozbiljnije oštetilo kapacitete Đure Đakovića Specijalnih vozila


https://www.duro-dakovic.com/hrvatski/novosti-detalji_6/sanirane-posljedice-olujnog-nevremena-duro-dakovic-specijalna-vozila_151/

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

Evo dijela intervjua koji se tice Djure Djakovica:

“Oklop HV-a se razvija. Razgovara se o nabavi borbenih vozila Bradley, BOV Patria se naoružavaju 30-mm stanicama, a tenkovi prolaze proces revizije. Hoće li svih 75 tenkova M-84A4 ostati u službi i planira li se njihova modernizacija nakon revizije?

Zadovoljni smo postojećim sposobnostima tenka M84, no svjesni smo potrebe daljnjih ulaganja u održavanje tih sposobnosti, što i činimo. Naš najvažniji prioritet su ljudi. Mnogo puta dosad, počevši od Domovinskog rata, međunarodnih misija i pomoći civilnim institucijama, naš čovjek je pokazao da je najvredniji dio sustava. Zato nastavljamo s unapređenjem radnih i smještajnih kapaciteta u vojarnama.”

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/ministar-damir-krsticevic-za-jutarnji-u-povodu-dana-oruzanih-snaga-rh-hrvatskoj-vojsci-vracen-je-sjaj-kakav-je-imala-u-domovinskom-ratu-devedesetih/8930873/amp

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

Nešto se naslagala kupnja, hoće li ovdje biti jedno čišćenje

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!


Nešto se naslagala kupnja, hoće li ovdje biti jedno čišćenje

Bit će zanimljivo pratiti, ako se država odluči ipak prodati manjinski
udjel ovdje, jer to više nije tvrtka od strateškog interesa, a znamo da
bi pod privatnim vlasnikom poslovanje bilo puno bolje od sadašnjeg.

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

New Report

Close