DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


@Axelrod

a ne zaboravimo i da se riješavaju zadnjeg neprofitabilnog dijela poslovanja… ovo je godina preokreta za Đuru.


Vjerujem da će se ove godine sigurno preokrenuti na leđa, a noge u zrak!


Dobro je da nešto poraste na ZSE. Samo treba znati da su ovo samo špekulacije, jer ni natječaj nije raspisan a kamoli da se zna tko će dobiti.

Tko drugi osim Đure to može odraditi u Hrvatskoj?
Pa oni su napravili te tenkove, servisiraju ih i rade
revizije!

Mislim da je rijec o 48 tenkova..

Posljedni Đurin ratnik


Tko drugi osim Đure to može odraditi u Hrvatskoj?
Pa oni su napravili te tenkove, servisiraju ih i rade revizije!

oni su napravili te tenkove?? daj se malo informiraj kako i tko je radio te tenkove i koliko je bio udio DDJH u tome umjesto što pišeš bedastoće…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

…..vidim da namjerno nisu dali da poraste vise od odredjednog postotka, tako da ne bi trebali traziti očitovanje od uprave da im ova ne javi da nema nikakvih novih okolnosti……mudro, mudro…..tako moze svaki dan malo po malo bez ikakvih novih vijesti…..

izgradnja tenkova je završavana u ĐĐ-u, a sudjelovalo je nekoliko stotina firmi iz YU. najveći dio posla je napravljen u banja luci i brodu. generalna revizija tenkova se provodi još godinama i provoditi će se još godinama. radi se o poslu od 10-ak milijuna kn godišnje, ništa više, ništa manje, i to je redovno održavanje tenkova


izgradnja tenkova je završavana u ĐĐ-u, a sudjelovalo je nekoliko stotina firmi iz YU. najveći dio posla je napravljen u banja luci i brodu. generalna revizija tenkova se provodi još godinama i provoditi će se još godinama. radi se o poslu od 10-ak milijuna kn godišnje, ništa više, ništa manje, i to je redovno održavanje tenkova

tako je….đuro je odrađivao samo jedan manji dio poslova i…. sad će provoditi nekakvo, ne preskupo, održavanje…..zar netko doista misli da đuro ne bi dan danas radio te tenkove da ima znanje i tehnologiju za to? ti tenkovi bili su zajednički projekt cijele ex yuge i ta je priča zauvijek završila raspadom yuge

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

http://www.035portal.hr/vijest/zivot/06051991-radnici-dure-dakovica-njih-5000-tijelima-sprijecili-jna-da-preuzmu-21-tenk-6664



izgradnja tenkova je završavana u ĐĐ-u, a sudjelovalo je nekoliko stotina firmi iz YU. najveći dio posla je napravljen u banja luci i brodu. generalna revizija tenkova se provodi još godinama i provoditi će se još godinama. radi se o poslu od 10-ak milijuna kn godišnje, ništa više, ništa manje, i to je redovno održavanje tenkova

tako je….đuro je odrađivao samo jedan manji dio poslova i…. sad će provoditi nekakvo, ne preskupo, održavanje…..zar netko doista misli da đuro ne bi dan danas radio te tenkove da ima znanje i tehnologiju za to? ti tenkovi bili su zajednički projekt cijele ex yuge i ta je priča zauvijek završila raspadom yuge
[/quote]

pa nije baš manji dio poslova, ali je završni dio poslova. za napomenuti je da je zadnji tenk s proizvodne trake u ĐĐ-u izašao, ako se ne varam, 2003., a nakon toga je napravljen i prototip novog tenka (degman), tako da se u ĐĐ-u može raditi puno toga s tenkovima. također, prije par godina je, navodno, na dražbi kupljena i sva dokumentacija iz jedne firme u banja luci koja je radila svu elektroniku, a otišla je u stečaj u međuvremenu.

iako je tenk M-84 tehnički vrlo sličan tenku M-72, na kojem radi pola istočne europe, ĐĐ zasigurno može raditi puno toga, ali ne i sve, na izgradnji tenkova. dakako, ako ima političke volje. jer izgradnja tenka nije samo tehničko, već prije svega geopolitičko pitanje. jako malo država u svijetu ima tenk vlastite proizvodnje, ne samo zato što nisu tehnički sposobni…

Nakon što je između 1984. do 1991. Đuro Đaković proizveo ukupno oko 700 tenkova M-84 (od čega je njih 149 izvezeno u Kuvajt), danas je tu naglasak na održavanju i modernizaciji postojećih primjeraka. Prema izvorima iz poduzeća, spomenuta revizija jednog M-84, s temeljitim rastavljanjem, traži prosječno oko 6.500 radnih sati (tri do šest mjeseci rada u postojećim uvjetima), a Đuro Đaković navodi posjedovanje kapaciteta za reparaciju ukupno do 20 tenkova godišnje. Naravno, u postojećim uvjetima to je tek teorijski kapacitet, kojeg među ostalim obuzdavaju i raspoloživa sredstva obrambenog proračuna. Ministarstvo obrane je u spomenutu reviziju tenkova krenulo 2013. godine, kada je bila ugovorena revizija prvih 10 primjeraka – od čega se u 2014. uspjelo obaviti njih tek 9, za ukupno oko 25 milijuna kuna. Budući da izgleda kako su tu na vidjelo došla tehnička ograničenja u Slavonskome Brodu, za 2015. godini se onda planiralo reviziju samo 5 tenkova (ne bi li se sklopilo obnovljenu satniju) – što naznačava i ritam daljnjih radova, u razdoblju od 2016. do početka 2018. godine. Pri tome, usprkos ilustracijama iz Đure Đakovića, koji vijesti o nastavku revizije tenkova prati slikom primjerka s brojnim unapređenjima, izgleda da je opseg ugovorenih radova zapravo bitno skromniji. Naime, odvojenih oko 2,5 milijuna kuna po komadu, za četiri tenka M-84 u 2018. godini, taman bi bilo dovoljno za nabavu 4 primjerka njihovih borbenih stanica Kongsberg Protector 12,7 mm (koje su u prvom navratu hrvatskih nabava navodno koštale 3.035.714 kuna po komadu, a u drugome navratu nabave malo skromnijih 2.413.793 kuna po komadu).

https://www.morh.hr/hr/vijesti-najave-i-priopcenja/najave/18728-potpisivanje-ugovora-o-nabavi-vojne-opreme-u-morh-u-11022019.html

Nastavlja se i ulaganje u najbolji hrvatski tenk i obnova tenka M84.

New Report

Close