Produljenje ugovora za najprofitabilnije vagone od skoro 10 mil Eur.
Pazi ovo, proizvode 2 vagona dnevno i popunjeni su cijelu ovu godinu
Kolega forumas., pa vi ste inace optimisticni?
Pa to je samo ugovor o nastavku postojeće proizvodnje, a ne neki novi posao ?
ja sam dobio plaću pvog mjeseca – paa toje samo plaća ko prišli mjesec. nikakva nova plaća
sjedi 5
vo je dobra vijest za duru bas kao i gasneje gubitaškog dijela bas kao i ugovarane povoljnog kredita od 95 milja
glede profitabilnost – ebitda marza ,6 do 7 posto, neto marza 3 posto i puna saka brade. nije ovo turizam- ni aljoša u lencu ne moze nagurati preko 4 posto, to jednostavno leži u prirodi djelatnost
3 špsoto na 600 milaj bi bilo oko 18 milja iliti 1,4 kn po dionici. to bi se adalo naurati na 1,5 kn pod dionici , puta 12 to bi dalo 20 kn po dionic
to je cilj, dalek cilj i tesko dostižan cilj. dokidanje gubitaša i ugovaranje isplativih psolova je jedini mogući put k tom cilju, nema drugog
mislim,ima. zove se uljanik i 3 ručice ids u saboru koje iznude jamstva. ali, toga hvala bogu više nema, brodogradmnja sto pojede, pojela je, nema više
Produljenje ugovora za najprofitabilnije vagone od skoro 10 mil Eur.
Pazi ovo, proizvode 2 vagona dnevno i popunjeni su cijelu ovu godinu
A pazite Vi ovo.
Proizvode dva vagona dnevno sa više manje “samo” 600 zaposlenika + dobar dio kooperacije.
Hm, a da li taj “mali” broj radnika uopće proizvode tu “veliku” dnevnu količinu kompletnih vagona ili ih sastavljaju?
Najvredniji i najzahtjevniji dio ovih vagona su zasigurno strojno obrađeni dijelovi, kotači sa osovinama i hidraulikom, sva pamet.
No, no, to Đ.Đ. ne proizvodi nego kupuje i ugrađuje na postolje koje proizvode zajedno sa prednjom i zadnjom stranicom, sve skupa obična limarija, “kikiriki”. Krov, bočne stranice su koliko vidim od cerade.
Zanimljivo kako su za Đ.Đ. najprofitabilniji oni najjednostavniji poslovi, jer budimo realni ovaj tip vagona po složenosti nije u rangu ostalih tipova što proizvode nap. vagona cisterni na kojima redovito beru gubitke.
Ovo najsloženije se nekada u Đ.Đ. proizvodilo i bilo samo jedan u nizu od složenih poslova, možda je to jedan od razloga zašto tada nitko nije pitao za cijenu dionica.
Popunjeni su cijelu godinu, super.
Trebamo li čekati izvješće za IV kvartal da bi ustanovili kako je završilo navedeno u prošloj godini, ……. ja ne.
Đ.Đ. prema viziji nekih ovdje mi izgleda kao avion na pisti koji stoji i priprema se da uzleti, evo ga, samo što nije. Problem je što stoji na pisti u leru već godinama ili bolje rečeno desetljećima, znate li da avion i u leru troši gorivo, mislite da imaju toliki rezervoar koji su dioničari i država možda po zadnji put natankali, ne do vrha naravno, nema se?
Produljenje ugovora za najprofitabilnije vagone od skoro 10 mil Eur.
Pazi ovo, proizvode 2 vagona dnevno i popunjeni su cijelu ovu godinu
A pazite Vi ovo.
Proizvode dva vagona dnevno sa više manje "samo" 600 zaposlenika + dobar dio kooperacije.
Hm, a da li taj "mali" broj radnika uopće proizvode tu "veliku" dnevnu količinu kompletnih vagona ili ih sastavljaju?
Najvredniji i najzahtjevniji dio ovih vagona su zasigurno strojno obrađeni dijelovi, kotači sa osovinama i hidraulikom, sva pamet.
No, no, to Đ.Đ. ne proizvodi nego kupuje i ugrađuje na postolje koje proizvode zajedno sa prednjom i zadnjom stranicom, sve skupa obična limarija, "kikiriki". Krov, bočne stranice su koliko vidim od cerade.
Zanimljivo kako su za Đ.Đ. najprofitabilniji oni najjednostavniji poslovi, jer budimo realni ovaj tip vagona po složenosti nije u rangu ostalih tipova što proizvode nap. vagona cisterni na kojima redovito beru gubitke.
Ovo najsloženije se nekada u Đ.Đ. proizvodilo i bilo samo jedan u nizu od složenih poslova, možda je to jedan od razloga zašto tada nitko nije pitao za cijenu dionica.
Popunjeni su cijelu godinu, super.
Trebamo li čekati izvješće za IV kvartal da bi ustanovili kako je završilo navedeno u prošloj godini, ……. ja ne.
Đ.Đ. prema viziji nekih ovdje mi izgleda kao avion na pisti koji stoji i priprema se da uzleti, evo ga, samo što nije. Problem je što stoji na pisti u leru već godinama ili bolje rečeno desetljećima, znate li da avion i u leru troši gorivo, mislite da imaju toliki rezervoar koji su dioničari i država možda po zadnji put natankali, ne do vrha naravno, nema se?
[/quote]
ne treba pljuckati po duri, znamo mi dobro da oni nisu ht ili atln
napisao sam vam gore domete ddjh. prva sepenica je pozitivan ebitda, to imju već, druga stepenica pozitivan neto rezultat – to nemaju
duro zna proizvoditi to što zna proizvoditi. bas kao i debeljak u brodosplitu. ako to donosi pozitivan neto rezultat, onda cemo to raditi, a necemo pljuckati na sebe jer eto ne znamo sagraditi nuklearni ledololomac 50 let pobedy
profitabilanduro je melem za slavoniju i za hrvatsku i zato im držim palčeve. cijena ne moze biti ni 40 ni 30 ni 20 dokle god ne sastave jednu godinu sa čistom, redovnom,nepatvorenom neto dobiti do miljun, dva ili 3 kn. ako gube svake godine 3 milje kn, onda ne moigu tako dugo. ako zarade svake godine 3 milje kn, onda mogu takosljedecih 100 gd
ne treba pljuckati po duri, znamo mi dobro da oni nisu ht ili atln
napisao sam vam gore domete ddjh. prva sepenica je pozitivan ebitda, to imju već, druga stepenica pozitivan neto rezultat – to nemaju
duro zna proizvoditi to što zna proizvoditi. bas kao i debeljak u brodosplitu. ako to donosi pozitivan neto rezultat, onda cemo to raditi, a necemo pljuckati na sebe jer eto ne znamo sagraditi nuklearni ledololomac 50 let pobedy
profitabilanduro je melem za slavoniju i za hrvatsku i zato im držim palčeve. cijena ne moze biti ni 40 ni 30 ni 20 dokle god ne sastave jednu godinu sa čistom, redovnom,nepatvorenom neto dobiti do miljun, dva ili 3 kn. ako gube svake godine 3 milje kn, onda ne moigu tako dugo. ako zarade svake godine 3 milje kn, onda mogu takosljedecih 100 gd
Realno sagledavanje stvari nema veze sa “pljuckanjem”.
Vrijednost dionice je onolika kolika je trenutno na burzi, sve ostale priče kao ona vrijedi puno više ali eto nitko to ne prepoznaje su samo priče, u ovom slučaju za malu djecu.
Cijenu dionica ne može značajnije podići objave nekih ugovorenih poslova, sa time su već dosadni po malo. Zašto ostale firme ne objavljuju svaki ugovoreni posao na pet portala nego šute i rade?
Radije neka objave rezultate kada je ugovor odrađen a ne ugovoren, to bi možda i podiglo cijenu dionice.
Dobit od 3 mil. kn u godini je mizerija za toliku firmu, da bi samo opstali na tržištu trebali bi barem preko 10 mil. kn svake godine za razvoj potrošiti i još imati toliku zadržanu dobit.
Bazen kvalitetnog radnog kadra u Slavonskom Brodu i općenito u Hrvatskoj polako isušuje, to je nešto što će presuditi njima a i većini puno kvalitetnijih tvrtki u Hrvatskoj a u slučaju Đ.Đ. tu je i krivo kadroviranje koje niti dioničari ne primjećuju.
Teza da se politika i država upleće u Đ.Đ. već dugo ne drži vodu, nekada jeste ali više ne. Država jasno daje do znanja da se želi što prije maknuti i da joj Đ.Đ. niti na bilo koji način nije od ikakvog a kamoli posebnog interesa, unatoč tome još uvijek jamči za nešto što nikada neće biti vraćeno.
Koliko vidim u upravi i nadzornom odboru nema niti jedan predstavnik iz Slavonskog Broda, mislim da je to prvi puta u povijesti Đ.Đ. Ta svakodnevna putovanja uprave si ne mogu priuštiti niti puno veće tvrtke.
ne treba pljuckati po duri, znamo mi dobro da oni nisu ht ili atln
napisao sam vam gore domete ddjh. prva sepenica je pozitivan ebitda, to imju već, druga stepenica pozitivan neto rezultat – to nemaju
duro zna proizvoditi to što zna proizvoditi. bas kao i debeljak u brodosplitu. ako to donosi pozitivan neto rezultat, onda cemo to raditi, a necemo pljuckati na sebe jer eto ne znamo sagraditi nuklearni ledololomac 50 let pobedy
profitabilanduro je melem za slavoniju i za hrvatsku i zato im držim palčeve. cijena ne moze biti ni 40 ni 30 ni 20 dokle god ne sastave jednu godinu sa čistom, redovnom,nepatvorenom neto dobiti do miljun, dva ili 3 kn. ako gube svake godine 3 milje kn, onda ne moigu tako dugo. ako zarade svake godine 3 milje kn, onda mogu takosljedecih 100 gd
Realno sagledavanje stvari nema veze sa "pljuckanjem".
Vrijednost dionice je onolika kolika je trenutno na burzi, sve ostale priče kao ona vrijedi puno više ali eto nitko to ne prepoznaje su samo priče, u ovom slučaju za malu djecu.
Cijenu dionica ne može značajnije podići objave nekih ugovorenih poslova, sa time su već dosadni po malo. Zašto ostale firme ne objavljuju svaki ugovoreni posao na pet portala nego šute i rade?
Radije neka objave rezultate kada je ugovor odrađen a ne ugovoren, to bi možda i podiglo cijenu dionice.
Dobit od 3 mil. kn u godini je mizerija za toliku firmu, da bi samo opstali na tržištu trebali bi barem preko 10 mil. kn svake godine za razvoj potrošiti i još imati toliku zadržanu dobit.
Bazen kvalitetnog radnog kadra u Slavonskom Brodu i općenito u Hrvatskoj polako isušuje, to je nešto što će presuditi njima a i većini puno kvalitetnijih tvrtki u Hrvatskoj a u slučaju Đ.Đ. tu je i krivo kadroviranje koje niti dioničari ne primjećuju.
Teza da se politika i država upleće u Đ.Đ. već dugo ne drži vodu, nekada jeste ali više ne. Država jasno daje do znanja da se želi što prije maknuti i da joj Đ.Đ. niti na bilo koji način nije od ikakvog a kamoli posebnog interesa, unatoč tome još uvijek jamči za nešto što nikada neće biti vraćeno.
Koliko vidim u upravi i nadzornom odboru nema niti jedan predstavnik iz Slavonskog Broda, mislim da je to prvi puta u povijesti Đ.Đ. Ta svakodnevna putovanja uprave si ne mogu priuštiti niti puno veće tvrtke.
[/quote]
nisam ni rekao da duro vrijedi više. ako budu imali neku dobit, to vrijedi 15 kn, ako ozbiljnu dobit, onda iznad 20 n
ako budu natukli gubitke, onda idemo prema 10. nema tui mile lale, nego kako realnost kaze
ja samo kazem da je dobro da dokidaju gubitaše i da je dobro da imaju posal. čak i ako su samo na nuli s tim psolom, i taka posao je dobrodošao.
jedini posao koji nije dobrodošao je uljanik posao – sto vise radim, to vise miljardi pržim
možda piše što o dividendi ?
http://www.zse.hr/userdocsimages/god_upit/DDJH_god_upit_2018_HR.pdf