Nekoliko postova prije izneo sam jednu pogrešnu procijenu a ta je da remont jednog tenjka stoji otprilike 850 000 kuna ili ti 110 000 eura.Vezano za izjavu gospodina Kotromanovića od prije dvije godine a link vam je dolje.Ispada da se cijena revizije kreće između dva i tri miliona kuna:
“Ja mogu najaviti da ćemo mi u idućih nekoliko godina napraviti generalnu reviziju naših tenkova T-84 i to će raditi Đuro Đaković, Naš je interes da forsiramo naše proizvođače, da oni zapošljavaju ljude zato što mi živimo od toga. Posao biti će vrijedan od 2 do 3 milijuna kuna po tenku.
To znači da je mogući posao na reviziji Kuvajtskih tenkova težak između 200 i 300 miliona kuna.Plus posao sa nadogradnjom Patrie za MORH to bi moglo dosegnuti u optimalnom slučaju sve zajedno oko 400 miliona kuna.Gledajući sve to sve mi jasnija ova gužva na kupnji i prodaji
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/vL4KUHPy5uN9KLBdwTxldA==.pdf
Još jedan zanimljiv posao.Đuro se vraća u mostogradnju,a kako znamo moglo bi tu biti i većih mostova sa dijelovima čelićnih konstrukcija….
dva člana uprave kupili dionice firme u visini 694kn (oko 30 komada) i dionica skoči 20%. Zanimljivo.
Ipak je malo vise od tih 30 kom. A osim toga ima i drugih pozitivnih vijesti.
strpljavam se ja 5 godina ovdje. i na varteksu. i na IGH-u itd itd. za naše tržište kapitala moraš biti iznimno strpljiv. mnogi su ovdje na forumu strpljiviji i od Buffetta. pohvalno
dva člana uprave kupili dionice firme u visini 694kn (oko 30 komada) i dionica skoči 20%. Zanimljivo.
Kada to? Zadnjim prijavljenim tranzakcijama stekli su 1732 dionica po ukupnoj cijeni od 39 tis. kuna.
Koja po redu?
Alias može odgovor na pitanje?
Uvijek. Nema g.lupih pitanja, ima samo g.lupih odgovora