Kakva je to vijest vezana za DDJH vrijedna porasta cijene dionice od 8 % ovoga jutra, dokapitalizacija od strane drzave vecinom, pod 20 kn ili ??
moje mišljenje – zadnjih dana cijena je namjerno stisnuta i držana na lancu blizu 20 kn zato da se javi što manje dokapitalizanata po 20 kn. rok za dokap jučer je istekao i sad će cijena dionice polako nazad prema 30 kn. firma neće u stečaj, to je dovoljno za povratak na 30 kn, a kad dođu novi poslovi bit će i puno jači rast. uostalom, već je DDJH bio na 20 kn pa je nakon toga išao i preko 100 kn, tko kaže da ne može opet?
Sljedeći nalog za kupnju je blokada, a lijepo ste mogli vidjeti gdje je dno, nije dokap po 20 za svakoga. Tako mi je sada žao što se nisam jače ukrcao na 21, i to zahvaljujući psihopatskim drukerima.
Sada dolazimo do onog dijela vezanog uz hrvatski gospodarski interes. Naime, Đuro Đaković Holding d.d. (DDH) i finska tvrtka Patria, potpisali su 12.lipnja 2012. okvirni Sporazum kojim se potvrđuju zajednički napori u prodaji Patria AMV vozila trećim zemljama. Đuro Đaković će biti glavni ugovaratelj takvih poslova, a imati će također i značajnu ulogu u proizvodnji prodanih vozila. Potencijalni naručitelji vozila biti će utvrđeni tijekom suradnje dviju kompanija, utvrđeno je Sporazumom.
Zasigurno nema boljeg primjera za ovakvu suradnju u budućnosti nego što su to UAE. U slučaju da Patria dobije ovaj posao, a gotovo je sigurno da hoće, ĐĐSV trebao bi imati značajnu ulogu u proizvodnji vozila. Naravno, ne treba gajiti iluzije da će preuzeti na sebe cjelokupnu proizvodnju, ali nekoliko stotina vozila zasigurno da, jer ima slobodnu proizvodnu liniju i u posljednje je vrijeme uloženo truda i napora u proširenje kapaciteta.
“Patria je zadovoljna vrhunskim performansama DDSV u serijskoj proizvodnji vozila AMV i ovaj okvirni Sporazum učvršćuje nastavak naše uspješne dugoročne suradnje. Vjerujemo da će ovo partnerstvo s DDH i potporom Republike Hrvatske biti velika prednost na tržištu oklopnih vozila. Ovaj okvirni ugovor jača Patrijinu vodeću poziciju ponuđača oklopnih vozila na kotačima na međunarodnom tržištu “, izjavio je tada Seppo Seppälä, predsjednik Patria Land Systems i Patria Land Services.
Bilo kako bilo, nadajmo se dobrim vijestima i prijelomnici za Đuro Đaković Holding u iduća dva-tri mjeseca.
Sljedeći nalog za kupnju je blokada, a lijepo ste mogli vidjeti gdje je dno, nije dokap po 20 za svakoga. Tako mi je sada žao što se nisam jače ukrcao na 21, i to zahvaljujući psihopatskim drukerima.
Sada dolazimo do onog dijela vezanog uz hrvatski gospodarski interes. Naime, Đuro Đaković Holding d.d. (DDH) i finska tvrtka Patria, potpisali su 12.lipnja 2012. okvirni Sporazum kojim se potvrđuju zajednički napori u prodaji Patria AMV vozila trećim zemljama. Đuro Đaković će biti glavni ugovaratelj takvih poslova, a imati će također i značajnu ulogu u proizvodnji prodanih vozila. Potencijalni naručitelji vozila biti će utvrđeni tijekom suradnje dviju kompanija, utvrđeno je Sporazumom.
Zasigurno nema boljeg primjera za ovakvu suradnju u budućnosti nego što su to UAE. U slučaju da Patria dobije ovaj posao, a gotovo je sigurno da hoće, ĐĐSV trebao bi imati značajnu ulogu u proizvodnji vozila. Naravno, ne treba gajiti iluzije da će preuzeti na sebe cjelokupnu proizvodnju, ali nekoliko stotina vozila zasigurno da, jer ima slobodnu proizvodnu liniju i u posljednje je vrijeme uloženo truda i napora u proširenje kapaciteta.
"Patria je zadovoljna vrhunskim performansama DDSV u serijskoj proizvodnji vozila AMV i ovaj okvirni Sporazum učvršćuje nastavak naše uspješne dugoročne suradnje. Vjerujemo da će ovo partnerstvo s DDH i potporom Republike Hrvatske biti velika prednost na tržištu oklopnih vozila. Ovaj okvirni ugovor jača Patrijinu vodeću poziciju ponuđača oklopnih vozila na kotačima na međunarodnom tržištu ", izjavio je tada Seppo Seppälä, predsjednik Patria Land Systems i Patria Land Services.
Bilo kako bilo, nadajmo se dobrim vijestima i prijelomnici za Đuro Đaković Holding u iduća dva-tri mjeseca.
Koliko su zajedničkim naporima prodali specijalnih vozila od 2012.?
I zašto kad je Đuro toliko bitan Patri-ji ista ta ga nije poklopila na dokapu za 10mio eura?
Eto bilo kako bilo!
Kakva je to vijest vezana za DDJH vrijedna porasta cijene dionice od 8 % ovoga jutra, dokapitalizacija od strane drzave vecinom, pod 20 kn ili ??
moje mišljenje – zadnjih dana cijena je namjerno stisnuta i držana na lancu blizu 20 kn zato da se javi što manje dokapitalizanata po 20 kn. rok za dokap jučer je istekao i sad će cijena dionice polako nazad prema 30 kn. firma neće u stečaj, to je dovoljno za povratak na 30 kn, a kad dođu novi poslovi bit će i puno jači rast. uostalom, već je DDJH bio na 20 kn pa je nakon toga išao i preko 100 kn, tko kaže da ne može opet?
[/quote]
Da., dionica će nazad na 30 kn da ovi koji su dokapitalizirali po 20 kn u prvom krugu mogu prodati?
@fedor19
lojtrina vijest je nova, a ta tvoja “vijest” stara je godinu i pol??? [emo_smijeh]
bilo kako bilo nadajmo se da je istina.mada je kraj veljače još daleko. cijeli sl. brod je vezan na đuru, da barem nemamo novi grad slučaj.
prvi puta pisem ovdje…bio sam znatizeljan prije dokapa pa sam otisao u Slavonski Brod pred samu tvornicu da donesem odluku hocu li uloziti jos tesko zarađenog novca u đuru!!!na parkingu sreo ljubaznog radnika specijalnih vozila i zamolio ga da me provede kroz pogone..u vojni dio nisam uspio uci,ali ono sto sam vidio me iznenadilo.upravo su montirali novu plazmu sa obradu celika..informacija da su decki koji rade na BOV vozilima promjenili tj.poboljsali 96 djelova i sve je Patrija prihvatila kao dobro rjesenje..znaci znanje je tu samo poslovi..???nadam se da ce nova uprava omoguciti tim vrijednim ljudima da rade jel ocito je da decki znaju posao..na kraju sam prosetao do zabe i uplatio x3 pa sta bude..??sretno svima
Lijepa prica. Nazalost ja sam poslovno isao kod njih i ne bi ih hvalio. Prvo nisu ni znali da su ovlasteni za posao koji su trebali napraviti. Drugo ne znaju gdje bi te uopce uputili. Trece morao sam zvati ministarstvo da im oni objasne da su nadlezni. Kad smo napokon stigli do hale gdje je trebalo izvrsiti testiranje, tamo su radila 4 tipicna balkanca. Volim balkanski odnos,ali nako toliko kruzenja su mi se vec popeli preko glave. Naravno vidio sam i vozni park, koji je bio prve klase.