Krešo
Ako je iskrcano puno naloga na jedan veliki na bidu onda je to ukrcavanje, žišku? I obrnuto vrijedi, zaključi sam, mrak mi je, ne vidim više pisati, isključili mi struju.[emo_namigusa]
Lojtra, “puno naloga” može biti i od jedne te iste osobe ili fonda. Možete vi pretpostavljati svoje, naravno. A kolega može svoje. To su sve samo pretpostavke… [emo_palacg]
fino su počistili ovoga sa 4000 komada na 24,40 kn [emo_smijeh]
a danas je netko skinuo preko 3000 komada sa prodaje na 25,93 kn
fino to ide [emo_namigusa]
obzirom da su nas dosta uvjeravali kako Patria ima odličan proizvod, čudno je da su toliko morali podmićivati, zar ne?
nego zanima me, obzirom na ovaj članak, da li je moguća neka nadoknada štet od Patrije i DDJH, ili barem vraćanje proizvoda u Đuro Đaković i naoružavanje Hr. vojske nekim boljim proizvodom? recimo austrijski Pandur?po meni puno bolje nego ovo što imamo?
ima li neki pravni expert da pojasni situaciju?
Nadoknade štete nema jer nije počinjena nikakva šteta. U vojnoj industriji pobjeđuje onaj s najboljim mitom, a ne najboljim proizvodom. Srećom, ponekad se, kao u slučaju Hrvatske, dogodi da onaj s najboljim mitom ima i najbolji proizvod.
Patria AMV je najbolje borbeno oklopno vozilo koje se trenutno proizvodi na Zapadu. Pandur II je poluproizvod, jedva modernizirana 8×8 varijanta Pandura 6×6 iz 80-ih godina. Na testiranjima u HR, PAtria AMV je daleko nadmašila ostale konkurente, dok je Pandur imao cijeli niz problema s motorom, curenjem ulja, hidrauličke teućine, pucanjem guma itd.
O zamjeni s novim vozilom nema ni teoretske rasprave, AMV radi svoj posao odlično (samo što MORH nema para da ih se naoruža kako bi trebalo), a kad bi se imalo nekoliko stotina milijuna eura koliko bi takvo preopremanje koštalo, iskreno se nadam da bi se upotrijebili za kupnju stotinjak rabljenih Leoparda 2.
danas?
tamo ne prolazi nista vec godinama, što ima veze s razumom i logikom…
nego, zanima me kako će se odviti ovaj koruptivni skandal sa Patrijom, Slovenijom i HR, ne znam jesu još negdje prodali što.
nisam bio upućen, ali bio sam prilično začuđen kako je takav proizvod, proizdveden u HR bio konkurentan na tako visoko kompetitivnom tržištu.
sad su stvari, naravno, jasnije i logičnije.
Đuro Đaković i poljski Newag: Proizvodnja lokomotive u Slavonskom Brodu ponovo nakon 23 godine
Rekoh da pocne li boljitak, i bude li nekih konkretnih stvari da cu se ovdje ispricat.
Ako je ovo to taj pocetak, isprika slijedi.
Ovo nije druk, jer sam kupio po 25 da prodam po 29, jer ne posjedujem ni 1 dionicu ddjh.
Rekoh da pocne li boljitak, i bude li nekih konkretnih stvari da cu se ovdje ispricat.
to je običan sporazum o suradnji, do pravih poslova ćemo se još načekati
pa zašto onda pišeš o dionici. To je kao kad oni koji nemaju djece objašnjavaju onima koji ih imaju kako se to radi.
Prije se mil davali za kosarku, a nakon toga Vrdoljaku.
Zasto tog nema u fin izvjescu?
Odlomak iz dnevno hr
Vrdoljakove firme za osobno bogaćenje
Zanimljivo je, da je nakon što je Vrdoljak preuzeo kontrolu nad HEP-om, ATO-inženjering dobio gotovo sve poslove u Đuri Đakoviću, koristeći činjenicu da je Đuro Đaković jedan od ključnih partnera HEP-a.
Gospodo iz hns, dokle cete ,,krast,,?????