Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,40 | 3.080 | 200 | 15,60 | 17,50 | 1,32% |
Ma ništa od tih dionica radnicima, jer je država sanirala Đuru… “prošli su svi njihovi vozovi, čitaj današnje novine: nisu izvučeni njihovi lozovi…” [smiley7]
Ugovor o obnovljivim izvorima energije
Vaš link
Vaš link
“Šuker je rekao da je jedan od glavnih Vladinih strateških ciljeva u energetici potpora razvoju korištenja obnovljivih izvora energije. Cilj Vlade je, kaže Šuker, do 2010. godine povećati udjel obnovljivih izvora energije u hrvatskoj energetskoj bilanci sa sadašnjih 0,5 na 4,5 posto. U tom smislu najavio je značajna ulaganja u vjetroelektrane.”
napokon sam našao što Đuro proizvodi za vjetroelektrane
Vaš link
Proizvodnjom i isporukom prvih okretnih ležajeva prototipa vjetroelektrane za KONČAR KET Inženjering otvorene su nove realne mogućnosti za participiranje u novootvorenom tržištu alternativnih izvora energije. Za te svrhe proizveden je prototip okretnog ležaja kupole vjetroelektrane a nakon toga i prvi set ležajeva (1 ležaj kupole i 3 ležaja za promjenu kuta krakova elise). Ležajevi su ovjereni od strane Germanische Lloyda. Nakon puštanja prve vjetroelektrane očekuje se narudžba daljnjih setova.
Nakon vagona, “Đuro” spreman za tenkove
SLAVONSKI BROD – Raspisivanjem Vladinog pozivnog natječaja za proizvodnju 126 borbenih oklopnih vozila (BoV) za Hrvatsku vojsku, što je posao vrijedan približno 200 milijuna eura, počele su i konkretne pripreme za realizaciju toga projekta od kojega mnogo očekuju i u brodskim Specijalnim vozilima “Đuro Đaković”, koja će biti nositelj konzorcija za proizvodnju BoV-a. Poduže iskustvo u takvim poslovima (proizvodnja i rekonstrukcija tenkova) i stručna radna snaga, temelj su jamstva što ga je tvrtka dala Vladi da može raditi na obje verzije oklopnih vozila, 84 veća i 42 manja. Vlada je poziv uputila austrijskom Steyru i finskoj Patriji, koji su ponude dužni dostaviti u roku 60 dana, koliko potom ostaje i Vladinu povjerenstvu za konačnu odluku, što znači da bi ona trebala biti donesena negdje do polovine srpnja. Iako će odluka umnogome ovisiti i o ponudi tzv. off set programa, tj. opsegu i kvaliteti dodatnih poslova za Specijalna vozila, teorijski se, kazao je ministar obrane Berislav Rončević nedavno u Slavonskom Brodu, može dogoditi da budu prihvaćeni i Steyr i Patria – jedna za veći, druga za manji BoV.
– To će za nas biti posao od velikoga značenja, jer će zaposliti dobar dio naših tehnoloških i stručnih kapaciteta na duži rok, omogućiti nam nove reference, a time i moguće dodatne poslove za svjetsko tržište – kaže predsjednik uprave Specijalnih vozila Bartol Jerković. – Dosad smo odradili pripremu dijela dokumentacije, valja se pripremiti i za nabavu materijala, što za takve poslove zna potrajati i mjesecima. No, ionako će do kraja godine sve biti u znaku priprema, sama proizvodnja moći će početi tek dogodine.
Dotad Specijalnim vozilima valja preživjeti na nekim drugim poslovima. Najznačajniji među njima je 300 teretnih vagona za HŽ ugovorenih prije godinu dana. Zasad imaju ugovoreno 70-ak posto proizvodnje za ovu godinu.
– Već smo gotovo zaboravili na 50 lani isporučenih cisterni, od preostalih 250 vagona 135 s naše je strane dovršeno, no za jedan dio tog kontigenta još čekamo “Gredeljeva” okretna postolja – kaže Jerković. – Dakle, u ritmu smo koji obećava dovršenje svih vagona do naknadno dogovorenog konca lipnja, iako je ugovorom predviđeno za rujan ove godine. No i HŽ-u i nama odgovara to ubrzanje, jer je porast prometa željeznicom toliki da se priprema novi projekt od približno tisuću vagona u idućih nekoliko godina, a u realizaciji će to ići putem nekoliko ugovora.Upravo zbog svjetskoga trenda rasta potražnje za teretnim vagonima i kasne okretna postolja iz “Gredelja”, za koja čekaju komponente iz uvoza. S druge strane, taj trend odgovara Specijalnim vozilima, jer su na dobrome putu doći do proizvodnje vagona za strane kupce.
– U pregovorima smo s čak tri njemačke i jednom američkom tvrtkom koji i vagone plasiraju na leasing, kao automobile, a ne naručuju ih više samo državne željeznice, nego i veliki proizvodni sustavi – dodaje Jerković. – Amerikanci samo u Austriji već imaju na leasingu na tisuće vagona.
Autor: Z.MATIČIĆ
Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira DDJH-R-A
Stanje na dan: 23.03.2007
Naziv vlasnika računa Mjesto
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZMO ZAGREB, HRVATSKA
MINISTARSTVO FINANCIJA REPUBLIKE HRVATSKE ZAGREB, HRVATSKA
Skrbnički račun:
PBZ D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU ZAGREB, HRVATSKA
FIMA VALIDUS D.D. VARAŽDIN, HRVATSKA
LUCIDUS D.D. ZAGREB, HRVATSKA
VABA D.D. BANKA VARAŽDIN VARAŽDIN, HRVATSKA
ĐURO ĐAKOVIĆ HOLDING D.D. SLAVONSKI BROD, HRVATSKA
Skrbnički račun:
SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./FIMA GLOBAL INVEST D.O.O. ZA FIMA EQUITY OTVORENI INVESTICIJSKI FOND SPLIT, HRVATSKA
Nema promjene u prvih 10 , od prošlog tjedna 16.03.07.
evo baš gledam i opet ista stvar kao i neki dan netko iskrcava pakete od 700 komada, jedan počiste drugi se pojavi
182,00 700
185,00 30
185,30 38
185,50 183
185,74 90
evo baš gledam i opet ista stvar kao i neki dan netko iskrcava pakete od 700 komada, jedan počiste drugi se pojavi 182,00 700 185,00 30 185,30 38 185,50 183 185,74 90
Meni se čini da će iskrcavanje ići i po nižoj cijeni.
Bumo videli
[smiley2]
SNC:
”
evo baš gledam i opet ista stvar kao i neki dan netko iskrcava pakete od 700 komada, jedan počiste drugi se pojavi 182,00 700 185,00 30 185,30 38 185,50 183 185,74 90
”
Meni se čini da će iskrcavanje ići i po nižoj cijeni.
Bumo videli
[smiley2]
vjerojatno pipkaju, bumo videli, evo načeli su treći komad od 700