Ali nije toliko vaćžan posao od 100 milja kuna (za neke izlistane godišnji promet), nego ovo, citirat ću s poznatog bloga:
“Zasigurno se radi o Kongsbergovim stanicama 30mm, i ovo je, koliko pratim, a skoro pa da sam siguran, prva takva implementacija igdje. Pri čemu Kongsberg definira klasu 30mm, nakon što je neosporni lider u 12,7mm, a Patria je najbolja u klasi.
Znači na bilo kojem natječaju, kad se pojavi konzorcij ĐĐ+Kongsberg+Patria, ne radi se više o prototipu, nego o implementaciji, što je vrlo, vrlo važno.
S tim možda uspiju isfinancirati marendu za radnike u narednoj godini. Burek po osobi.
[/quote]
Pa za 2-3 milje kuna po tenku, čini se da radnici mogu za marendu imati jastoge, jagode i šampanjac,a najljepše je da im je to konstantan posao, koji upravo kreće
[/quote]
S obzirom na rezultate kao i da imaju navedeni jelovnik u tvorničkom restoranu.
[/quote]
Jel ovo malo bolje, evo dolaze i škampii kavijar na meni:
Gotovo 2 milijuna EUR vrijedna RCWS skuplja je od baznog borbenog oklopnog vozila, pa ne čude ovolike poteškoće pri odluci o nabavi ako će iduće godine trebati izdvojiti nešto više od 100 milijuna kuna samo za RCWS.
Vaš link …
[/quote]
daj mi molim te objasni kako će tu DDJH profitirati od nadogranja ? Zar ti stvarno misliš da pošto ove godine nije bilo sredstava da će sljedeće biti? di živiš ti? ti si očito jedan od onih koji vjeruje u rast BDP i prosperitet. Zaboravljaš intervju sa upravom prije pulugodišnjeg izvještaja dok su bacali nebulozne cifre a sindikat ih pljuvao. kako je to završilo? kakav je bio izvještaj? DDJH može spasiti samo posao u Kuvajtu i to je to. Ovu dionicu treba imati u portfelju samo radi kuvajta i priče koja visi u zraku. sve ostalo je scenarij ambis-r-a ko kao i većina ZSEa.
u čemu je uopće uloga MM na ovoj dionici? on bi trebao pokrenuti/osigurati dnevno trgovanje, a umjesto toga se ukopao na svoje pozicije i na da cijeni ni gore ni dolje?!? pa ako vide da se ne trguje već sat vremena, neka pomaknu naloge u bilo kojem smjeru, a ne ovako – zabetonirali su cijenu i sad spavaju zimski san
S tim možda uspiju isfinancirati marendu za radnike u narednoj godini. Burek po osobi.
[/quote]
Pa za 2-3 milje kuna po tenku, čini se da radnici mogu za marendu imati jastoge, jagode i šampanjac,a najljepše je da im je to konstantan posao, koji upravo kreće
[/quote]
S obzirom na rezultate kao i da imaju navedeni jelovnik u tvorničkom restoranu.
[/quote]
Jel ovo malo bolje, evo dolaze i škampii kavijar na meni:
Gotovo 2 milijuna EUR vrijedna RCWS skuplja je od baznog borbenog oklopnog vozila, pa ne čude ovolike poteškoće pri odluci o nabavi ako će iduće godine trebati izdvojiti nešto više od 100 milijuna kuna samo za RCWS.
Vaš link …
[/quote]
daj mi molim te objasni kako će tu DDJH profitirati od nadogranja ? Zar ti stvarno misliš da pošto ove godine nije bilo sredstava da će sljedeće biti? di živiš ti? ti si očito jedan od onih koji vjeruje u rast BDP i prosperitet. Zaboravljaš intervju sa upravom prije pulugodišnjeg izvještaja dok su bacali nebulozne cifre a sindikat ih pljuvao. kako je to završilo? kakav je bio izvještaj? DDJH može spasiti samo posao u Kuvajtu i to je to. Ovu dionicu treba imati u portfelju samo radi kuvajta i priče koja visi u zraku. sve ostalo je scenarij ambis-r-a ko kao i većina ZSEa.
[/quote]
Ako prelistaš malo temu unazad možeš vidjeti da su za početak jako aktivni na makedonskom tržištu,a to je izjavio njihov predsjednik valade, ničim izazvan, da podsjetim:
Kao primjer posebno aktivne hrvatske tvrtke na makedonskom tržištu izdvojio je Đuro Đaković Holding koji se javio na nekoliko natječaja i koji ima određene akvizicijske ambicije prema nekim makedonskim poduzećima i tvornicama.
Vaš link …
Što se tiče MORH-a to je isto kao da izjavio da HC više neće raditi nove i obnavljati postojeće ceste zato što nemaju para u proračunu, što je totalna glupost. Ako je proračun i smanjen to ne znači da je nestao. Uparvo tako je i s MORH-om, i skoro svaka nabava, održavanje, nadogradnja je vezana uz DDJH.
Posao u Kuvajtu zaista može podići ovu dionicu x2, ali ovi poslovi na domaćem tržištu im daju sigurnost, sve drigo je gratis.
u čemu je uopće uloga MM na ovoj dionici? on bi trebao pokrenuti/osigurati dnevno trgovanje, a umjesto toga se ukopao na svoje pozicije i na da cijeni ni gore ni dolje?!? pa ako vide da se ne trguje već sat vremena, neka pomaknu naloge u bilo kojem smjeru, a ne ovako – zabetonirali su cijenu i sad spavaju zimski san
ma zapravo je pitanje koji je smisao da gubitaš plaća MM-a?!?
a MM je tu samo da omogući onima koji žele prodati da prodaju, a onima koji žele kupiti da kupe… i to bez prevelikog utjecaja na cijenu… a ako nema ni jednih ni drugih, što da MM radi? trguje sam sa sobom? 😉
Ili možda postoje naznake da će dobiti posao izvana, pa a se nekome jačem može omogučiti dobra količina po dobroj cijeni,u svakom slučaju niti ja nisam za MM
@Fedor19: da, u pravu ste… ali rekao bih da je to samo razlog više zašto je ovo čudan potez… otvara vrata špekulacijama da se nešto veliko priprema pa da su se, eto, željeli osigurati MM-om da – ne znam – upišite ovdje što vaša mašta misli. 😉
bezveze, potpuno mi je nejasna logika iza tog poteza.
ako ih brine cijena dionice, neka ih kupuju i poništavaju, odnosno nek uspješnije vode firmu pa će i dionica doći na svoje.
@Fedor19: da, u pravu ste… ali rekao bih da je to samo razlog više zašto je ovo čudan potez… otvara vrata špekulacijama da se nešto veliko priprema pa da su se, eto, željeli osigurati MM-om da – ne znam – upišite ovdje što vaša mašta misli. 😉
bezveze, potpuno mi je nejasna logika iza tog poteza.
ako ih brine cijena dionice, neka ih kupuju i poništavaju, odnosno nek uspješnije vode firmu pa će i dionica doći na svoje.
Uskoro će početi objavljivati ugovore,a i na hrpi natječaja su, pa ćemo vidjeti,natječaji su u Makedoniji, Kuvaitu, a napominju i da su potencijalni za izradu vagona u četvtom kvartalu 2013. i u 2014.
što vas sekira MM, bar uvijek možete kupiti/prodati za razliku od puno drugih dionica gdje kupnje ima samo u tragovima
Poljaci imaju Rosomak, vlastitu verziju AMV-a sa implementiranim Oto Melara Hitfist kupolom 30 mm, Denel u JAR ima Badger, lokalnu verziju patrije sa pojačanom balističkom zaštitom, također sa integriranim 30 mm topom, navijam za Đuru, ali Denelova kupola ipak izgleda krajnje sofisticirano. Naša izgleda previše “Ruska”.
Ali nije toliko vaćžan posao od 100 milja kuna (za neke izlistane godišnji promet), nego ovo, citirat ću s poznatog bloga:
"Zasigurno se radi o Kongsbergovim stanicama 30mm, i ovo je, koliko pratim, a skoro pa da sam siguran, prva takva implementacija igdje. Pri čemu Kongsberg definira klasu 30mm, nakon što je neosporni lider u 12,7mm, a Patria je najbolja u klasi.
Znači na bilo kojem natječaju, kad se pojavi konzorcij ĐĐ+Kongsberg+Patria, ne radi se više o prototipu, nego o implementaciji, što je vrlo, vrlo važno.
Poljaci imaju Rosomak, vlastitu verziju AMV-a sa implementiranim Oto Melara Hitfist kupolom 30 mm, Denel u JAR ima Badger, lokalnu verziju patrije sa pojačanom balističkom zaštitom, također sa integriranim 30 mm topom, navijam za Đuru, ali Denelova kupola ipak izgleda krajnje sofisticirano. Naša izgleda previše "Ruska".
Ali nije toliko vaćžan posao od 100 milja kuna (za neke izlistane godišnji promet), nego ovo, citirat ću s poznatog bloga:
"Zasigurno se radi o Kongsbergovim stanicama 30mm, i ovo je, koliko pratim, a skoro pa da sam siguran, prva takva implementacija igdje. Pri čemu Kongsberg definira klasu 30mm, nakon što je neosporni lider u 12,7mm, a Patria je najbolja u klasi.
Znači na bilo kojem natječaju, kad se pojavi konzorcij ĐĐ+Kongsberg+Patria, ne radi se više o prototipu, nego o implementaciji, što je vrlo, vrlo važno.
[/quote]
Ovdje se ne radi samo o proizvodu Đue, nego se pojavljuje konzorcij navedenih, a oni nikako nisu no name u vojnom svijetu, gotovo sam siguran da se negdje mora otvoriti
mozda kojeg tenkića kupi i von humbert [emo_smijesak]