Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,20 | 122 | 8 | 15,20 | 18,00 | 0,66% |
@lanica
ako mene pitaš kolegice (ipak smo mi kolegice i moramo se držati zajedno), mislim da je članak naručen iz Jutarnjeg kao i onaj na LKRI, i obično ga stave nedjeljom, ništa bitno….[emo_smijeh]
Kad će to, po tebi, ispod 80?
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Dobre vijesti? Očito ne čitamo iste vijesti.
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
Kad će to, po tebi, ispod 80?
[/quote]
Poštovana kolegice, prije svega zahvaljujem na odabiru za Vašeg savjetnika. To mi nije samo dužnost već i čast! Da li Vas smijem nešto pisati?
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Dobre vijesti? Očito ne čitamo iste vijesti.
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Od svih balona, po fundamentima malo je koji ravan ddjh[emo_palacg]
Kuvajt se vezano na DDJh pojavljuje kao ime već 10-tak puta, bezuspješno.
Do kad Vas mogu varati navlakači?
ps. još čekam info kako izgleda segmentacija kupaca tih oklopnih vozila i tko jenajveći kupac?
Od svih balona, po fundamentima malo je koji ravan ddjh[emo_palacg]
Kuvajt se vezano na DDJh pojavljuje kao ime već 10-tak puta, bezuspješno.
Do kad Vas mogu varati navlakači?
LKRI je ipak gora od DDJH … to su po meni 2 najprecjenjenije dionice na ZSE
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Dobre vijesti? Očito ne čitamo iste vijesti.
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Od svih balona, po fundamentima malo je koji ravan ddjh[emo_palacg]
Kuvajt se vezano na DDJh pojavljuje kao ime već 10-tak puta, bezuspješno.
Do kad Vas mogu varati navlakači?
[/quote]
Pa što se tiče Kuvajta eto baš jučer u SD i danas u VL:
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/208144/Default.aspx
http://www.vecernji.hr/biznis/oklopnjaci-dakovica-zavrsnom-testiranju-kod-kuvajcana-clanak-542341
Obrati pažnju na :
-U tijeku je usuglašavanje Memoranduma o suradnji na području obrane između Hrvatske i Kuvajta koji će definirati način suradnje dvaju ministarstva na područjima od uzajamnog interesa. Memorandum je preduvjet za jačanje gospodarskih odnosa dviju zemalja u području vojne industrije.
Nisu mi jasni ovi ljudi koji na nekoj dionici stalno pljuju.
Ako ti neka dionica nevalja nađi si neku koja ti valja.
Pljuvanje ima smisla samo ako ju žele dokupiti jeftinije.
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Dobre vijesti? Očito ne čitamo iste vijesti.
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Pa ako nije dobra vijest da vozila idu na završno testiranje u Kuvajt, što bi po tebi mogla biti dobra vijest?
Nije mi jasno, pošto je očito da nemaš i ne kaniš imat DDJH, od kuda toliki interes za ovu temu?
Zar su ti baš dioničari Đure toliko dragi da od svih balona na ZSE baš na njih trošiš toliko vremena da ih spasiš od njihovih zabluda?
[/quote]
Od svih balona, po fundamentima malo je koji ravan ddjh[emo_palacg]
Kuvajt se vezano na DDJh pojavljuje kao ime već 10-tak puta, bezuspješno.
Do kad Vas mogu varati navlakači?
[/quote]
Pa što se tiče Kuvajta eto baš jučer u SD i danas u VL:
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/208144/Default.aspx
http://www.vecernji.hr/biznis/oklopnjaci-dakovica-zavrsnom-testiranju-kod-kuvajcana-clanak-542341
Obrati pažnju na :
-U tijeku je usuglašavanje Memoranduma o suradnji na području obrane između Hrvatske i Kuvajta koji će definirati način suradnje dvaju ministarstva na područjima od uzajamnog interesa. Memorandum je preduvjet za jačanje gospodarskih odnosa dviju zemalja u području vojne industrije.
[/quote]
Ja pitam za one prodane, koji su već naplačeni, ovo sa Kuvajtom se već vrti dugo u newsima.
Koliko je već suradnji potpisano, Hrvatska bi bila Švicarska, bez šale.
Dakle, do sada, tko je najveći kupac oklopnih vozila?
domachi
ne bi li se mogao malo više informirati o temi na kojoj si postao dio inventara?
Inače stvarno ne vidim smisla opetovanom ponavljanju jednog te istog.
Ja pitam za one prodane, koji su već naplačeni, ovo sa Kuvajtom se već vrti dugo u newsima.
Koliko je već suradnji potpisano, Hrvatska bi bila Švicarska, bez šale.
Dakle, do sada, tko je najveći kupac oklopnih vozila?
nema najvećeg, ima samo jedan jedini!!
“Sukob na relaciji Patria – Ministarstvo obrane dolazi u trenutku kada je u Đuri Đakoviću završena proizvodnja svih 126 borbenih oklopnih vozila AMV 8×8 za potrebe Oružanih snaga i u tijeku je njihova primopredaja. Tvrtka u Slavonskom Brodu sada je u problemu jer u međuvremenu nije potpisan niti jedan ugovor o proizvodnji i prodaji vozila nekoj trećoj zemlji. Prema našim saznanjima, iz Đure Đakovića je čak MORH-u predloženo da naruči još 20 vozila kako bi se održala proizvodnja do sklapanja novog posla, no to je propalo. Na izravno pitanje znači li to da će tvrtka morati zatvoriti proizvodnu liniju oklopnih vozila i raskinuti ugovore s kooperantima u Đuri Đakoviću, tvrde da sve ovisi o budućim ugovorima. ”
http://www.jutarnji.hr/finci–hrvati-ne-prodajte-nasa-vozila–u-emirate-ne-smijete-izvesti-65-oklopnjaka-/1098449/
eto i od ovog “posla stoljeća” zaradilo se, koliko, milijun kuna?
a drukalo se dobrano, i pumpalo…
nema najvećeg, ima samo jedan jedini!!
“Sukob na relaciji Patria – Ministarstvo obrane dolazi u trenutku kada je u Đuri Đakoviću završena proizvodnja svih 126 borbenih oklopnih vozila AMV 8×8 za potrebe Oružanih snaga i u tijeku je njihova primopredaja. Tvrtka u Slavonskom Brodu sada je u problemu jer u međuvremenu nije potpisan niti jedan ugovor o proizvodnji i prodaji vozila nekoj trećoj zemlji. Prema našim saznanjima, iz Đure Đakovića je čak MORH-u predloženo da naruči još 20 vozila kako bi se održala proizvodnja do sklapanja novog posla, no to je propalo. Na izravno pitanje znači li to da će tvrtka morati zatvoriti proizvodnu liniju oklopnih vozila i raskinuti ugovore s kooperantima u Đuri Đakoviću, tvrde da sve ovisi o budućim ugovorima. ”
http://www.jutarnji.hr/finci–hrvati-ne-prodajte-nasa-vozila–u-emirate-ne-smijete-izvesti-65-oklopnjaka-/1098449/ [jutarnji.hr]
eto i od ovog “posla stoljeća” zaradilo se, koliko, milijun kuna?
a drukalo se dobrano, i pumpalo…
Znam da je kupac samo RH. Mislim, to je rizik neviđenih razmjera, ali pitam da vidim znaju li drugi. Bogat i nadasve moćan kupac.
Bez novog ugovora, a sumnjam da će biti ovih razmjera, i bez RH ovdje bi moglo biti loma i jako jakog pada prihoda i dobiti.
Pitanje je samo koliko DDJH može održavati gubitak.
Isto tako, pa to se vidi iz ulaganja u proizvodnju. Nisu uložili u dugotrajnu imovinu godinama kako se spada za tako tešku i zahtjevnu industriju. A sve je to posljedica toga što nema kupaca tj nemaju konkurenciju u Hrvatskoj, ali niti uvijete za vanjska tržišta.
Nisu mi jasni ovi ljudi koji na nekoj dionici stalno pljuju.
Ako ti neka dionica nevalja nađi si neku koja ti valja.
Pljuvanje ima smisla samo ako ju žele dokupiti jeftinije.
Meni nisu jasni ljudi kojima smeta argumentirana kritika.
Naprotiv,medvjedi su mi uvijek bili draži jer mi oni mogu ukazati na nešto što mi je promaklo,mišljenje iz drugog kuta.
Ne napadajte osobe koje pišu,pozitivno ili negativno(osim ako ne pišu čisto navijački ili baš totalne gluposti)fokusirajte se na dionicu.Na dobre i loše strane.