OBJAVA: 14.06.2012 / 08:00
" Đuro Đaković Holding i finska Patria potpisali su ugovor o zajedničkim nastupima na trećim tržištima, kojim ova hrvatska tvrtka postaje glavni ugovaratelj poslova vezanih uz prodaju borbenih oklopnih vozila diljem svijeta.
Za Đuro Đaković to znači novu stepenicu u odnosima s Patrijom. Do jučer smo bili proizvođač za hrvatsko Ministarstvo obrane i za domaće tržište, a sada smo dobili povjerenje finskog partnera za samostalan nastup na trećim tržištima.
Partnerstvo s Đuro Đaković Holdingom, uz podršku Republike Hrvatske, bit će adut u pokrivanju tržišnog potencijala za nova oklopna vozila. Sporazumom se osnažuje vodeća pozicija Patrije kao dobavljača oklopnih vozila – ustvrdio je Seppo Seppala, predsjednik tvrtki Partia Land Systems i Patria Land Services.
http://www.vecernji.hr/biznis/patrijinim-oklopnjakom-duro-dakovic-jurisa-svjetska-trzista-clanak-419945
Odnosi su jasno definirani, a u njima je Đuro ovim ugovorom dobio značajnu slobodu u nastupima na treća tržišta. Eh sada, ako je bilo samovolje Ministarstva obrane u slučaju Emirata i bez dogovora s Fincima išao iza leđa, to je druga strana priče.
Imate slučaj Qatara, koji nije raspisao nikakava natječaj i iskazao je želju da kupi cijeli kontigent vozila od Đure, " kao uzvrat Hrvatskoj a ne Finskoj" za LNG. U toj priči će zasigurno Đuro voditi priču, jer bez Hrvatske i Đure, Finci bi puhali na hladno..Bolje im je išta, nego ništa!!!
Čuj ja ne vidim ništa pozitivno iz ovoga. Jedino što vidim je problem na relaciji DDJH – Patrija – što je glavni problem ovdje – i po meni užasan problem za DDJH.
http://www.vecernji.hr/biznis/oklopnjaci-dakovica-zavrsnom-testiranju-kod-kuvajcana-clanak-542341
Ništa mi nije jasno…makar u Jutarnjem ima jedna rečenica …”I u Patriji i Đakoviću oštro demantiraju te navode..”[emo_smijeh][emo_smijeh]
Valentina šta ti misliš o svemu tome
http://www.vecernji.hr/biznis/oklopnjaci-dakovica-zavrsnom-testiranju-kod-kuvajcana-clanak-542341
Sjajna vijest, pogotovo nakon onako turobno sročenog članka u Jutarnjem.
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Sver je to super, no ako je istinito kako je u tekstu napisano , a to je da DDJH nema apsolutno nikakav know-how nego oni jednostavno vare oklopnjake po Patriainoj licenci onda uopce nije cudo sto im je profitna marza tako niska, jer realno koliko obicno varenje moze donjeti dodatne vrijednosti? Na primjeru brodogradilista smo vidjeli..vrlo malo
Danas se cijeni know-how i onaj tko zna napraviti nešto posebno, što drugi ne znaju može jako lijepo zaraditi..Ukoliko DDJH to nema, a izgleda da nema, onda s občnim varenjem neće nikad doći do ikakve “normalne” dobiti makar imali i 5 milijardi prihoda godišnje
Da ne ispada da pricam bezveze, molim da mi netko od vas forumasa upucenijih u rad i poslovanje DDJH ukratko napise koji to know-how DDJH ima i sto ga razlikuje od obicne zavarivaonice ? Siguran sam da postoji nesto, samo ja to ne vidim..
Nemam dionice DDJH nije nagovor na kupnju/prodaju
ako mene pitaš kolegice (ipak smo mi kolegice i moramo se držati zajedno), mislim da je članak naručen iz Jutarnjeg kao i onaj na LKRI, i obično ga stave nedjeljom, ništa bitno….[emo_smijeh]
Hao Ren
da bi netko dobio licencu da proizvodi i nudi njihova vozila na stranim tržištima treba itekako zadovoljiti visoke tehnološke zahtjeve i Patrie i Kongsberga.
Što se tiče vječitog pitanja profitabilnosti to je ostavština socijalizma gdje kada se i najviše radi nema profita. Maksimalni doseg je pozitivna nula jer uvijek ima dovoljno onih koji će podjeliti dobit prije završnog računa.
Ja osobno mislim da se taj dio poslovanja u ĐĐ mijenja i zato imam dionice te tvrtke.
Također mislim da u narednim danima slijedi lagani pad cijene dionice izazvan ovim vijestima o problemu između MORHa i Patrie iako, kako sam napisao , sve to u kombinaciji s Kuvajtom ne da je loše nego vrlo, vrlo dobra stvar.
Međutim ljudi koji često trguju sigurno će krenuti prodavati a to može povući u laganu paniku i ostale.
Ja svoje ne diram ni pod razno, na meni brokeri slabo zarađuju 🙂
Imam Ddjh, ali godinama uvijek iste price. Dogovaraju poslove godinama, i nikako dogovoriti.
Kuvaj – tenkovi, pa nista.
UAE – BOV, cini se za DDJH nista.
Kuvaj – sad kada se cini da nista od UAE dolazi prica mozda BOV za Kuvajt.
Da mi je docekati da Djuro konacno nesto potpise…
ako izbije negdje rat, a ĐĐ snadbije oružjem, tada će cijena dionice porasti a dioničari će zaraditi. Mirnodopska, pasivna situacija ne nosi profit.Za profit je potrebna potrošnja energije, trenje, kretanje.
Ako rezimiramo oba članka stvari za DDJH su poprilično dobre:
– DDJH ulazi u završne pregovore s Kuvajtom kao glavni pregovarač i nositelj kompletnog posla oko prodaje borbenih oklopnih vozila.
– u slučaju da Patria dobije posao s UAE, DDJH je izgledni dobitnik jednog djela poslova ( tko kaže da se odustajanje MORHa od prodaje njegovih vozila neće uvjetovati davanjem posla DDJH )
Dobre vijesti? Očito ne čitamo iste vijesti.
ako izbije negdje rat, a ĐĐ snadbije oružjem, tada će cijena dionice porasti a dioničari će zaraditi. Mirnodopska, pasivna situacija ne nosi profit.Za profit je potrebna potrošnja energije, trenje, kretanje.
Zaboravio si dodati…I mrtvi ljudi…
Hvala, ali ne hvala profitu na ubijanju ljudi..Znam da su i neki drugi imali takve dvojbe pa se predomislili no meni je moral ipak malo cvrsci od toga….
S druge strane ako DDJH moze zaradivati milijune na proizvodnji vagona, samo naprjed !
ako izbije negdje rat, a ĐĐ snadbije oružjem, tada će cijena dionice porasti a dioničari će zaraditi. Mirnodopska, pasivna situacija ne nosi profit.Za profit je potrebna potrošnja energije, trenje, kretanje.
Velika većina država smanjuje potrošnju na vojnu opremu ulazeći u vojne saveze(NATO) dok se politički mir kupuje ipak sa socijalnim i mirovinskim davanjima. Ona produljuju životni vijek populacije ali je i usporavaju pa se naglasak na rat i ne događa. Rat bi trebao biti češći gdje stanovništvo ograničeno svojim prostorom buja, toga u EU ima malo, sva ostala tržišta su ionako nedostupna za mali DDJH prvenstveno što putem veleposlanstava veći igrači vojne industrije itekako imaju veći interes i prilike.
Kupci vojne opreme su uglavnom države i to domaće od domaće firme, pa i nema nekih prilika za DDJH po meni na dugi rok u tom sektoru, RH je slaba.
Ima li itko podatak koliko je tih oklopnih vozila uopće otišlo prema nekim državama i kakve su projekcije(koje bi trebale biti na izvješćima a ne na stranicama Jutarnjeg)?