Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,20 | 122 | 8 | 15,20 | 18,00 | 0,66% |
Kupuj kada je jeftino(kada drugi prodaju) i prodaj kada poskupi (kada drugi kupuju), kakvo drugo mišljenje ti je potrebno, ovo je pravilo starije od mene i tebe zajedno !!!!
Kupuj kada je jeftino(kada drugi prodaju) i prodaj kada poskupi (kada drugi kupuju), kakvo drugo mišljenje ti je potrebno, ovo je pravilo starije od mene i tebe zajedno !!!!
Jedini je problem u ovom slučaju što Đuro nije nimalo jeftin,naprotiv.
Inače je to dobro pravilo.[emo_smijeh]
Kupuj kada je jeftino(kada drugi prodaju) i prodaj kada poskupi (kada drugi kupuju), kakvo drugo mišljenje ti je potrebno, ovo je pravilo starije od mene i tebe zajedno !!!!
to se zove baljezganje!!!!a ne pravilo
Kupuj kada je jeftino(kada drugi prodaju) i prodaj kada poskupi (kada drugi kupuju), kakvo drugo mišljenje ti je potrebno, ovo je pravilo starije od mene i tebe zajedno !!!!
Jedini je problem u ovom slučaju što Đuro nije nimalo jeftin,naprotiv.
Inače je to dobro pravilo.[emo_smijeh]
[/quote]
Što je nekom jeftino drugom nemora biti….
U sutrašnjem Jutarnjem: Patria zabranila MORHu prodaju BOVova UAEu.
Kalkuliraju da bi Patria za eventualni posao s UAE ponudila dio proizvodnje Poljacima a ne Đuri jer Poljska kani naručivati 200 BOVova za svoje potrebe.
Biti će zanimljivo vidjeti što će se iz svega toga isplesti.
‘HRVATI, NE SMIJETE PRODATI 65 OKLOPNJAKA EMIRATIMA!’ Patria zaustavila posao od 150 mil. eura
Ministarstvo obrane i finska tvrtka Patria došli su u oštar sukob nakon što su predstavnici finske tvrtke posumnjali da Ministarstvo obrane bez njihova znanja želi prodati 60-ak oklopnih vozila
Ministarstvo obrane i finska tvrtka Patria došli su u oštar sukob nakon što su predstavnici finske tvrtke posumnjali da Ministarstvo obrane bez njihova znanja želi prodati 60-ak oklopnih vozila AMV 8×8 koji su napravljeni za Hrvatsku vojsku Ujedinjenim Arapskim Emiratima, saznaje Jutarnji list.
VEZANE VIJESTI
Vijesti
FOTOEKSKLUZIV: PREMIJER JE PAO Milanović skakao s oklopnog vozila od 2,3 m i pljusnuo na zemlju! ‘Pravio sam se važan’
Vrijednost tih vozila je 150 milijuna eura. Prije nekoliko mjeseci delegacija Ujedinjenih Arapskih Emirata bila je u posjetu MORH-u kako bi razgovarali o oklopnom vozilu.
Novac za Obalnu stražu
“Koliko je Patriji poznato, postojala je komunikacija između poslovnog subjekta iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koji je zatražio orijentacijsku ponudu od hrvatskoga poslovnog subjekta, s kojim Patria uopće nema ugovorni odnos. U ovoj komunikaciji, a Patria je s njome bila tek naknadno upoznata, nije uzeto u obzir da se hrvatska oklopna vozila značajno razlikuju u odnosu na stvarne potrebe kupca iz UAE. Modifikacija hrvatskih vozila imala bi za posljedicu troškove neusporedivo veće od troškova proizvodnje potpuno novih vozila, izgrađenih u skladu s potrebama i zahtjevima Ujedinjenih Arapskih Emirata”. Neslužbeno, spomenuti poslovni subjekt je upravo MORH, a finska tvrtka taj potez smatra nelegalnom konkurencijom u trenutku dok se bori za natječaj vrijedan oko 900 milijuna eura.
Reakcija trvrtke Patria očito je ponukana i prijašnjim izjavama ministra obrane Ante Kotromanovića koji je rekao kako bi MORH želio prodati 40 do 50 vozila koja su naručena za Hrvatsku vojsku, a nisu im potrebna te bi se novac usmjerio na gradnju brodova za Obalnu stražu. Te izjave ministra obrane danas su u kontradikciji sa službenim odgovorom Ministarstva obrane Jutarnjem listu u kojem se tvrdi da “MORH ne planira prodaju niti jednog od naručenih126 vozila, s obzirom na to da su isti potrebni Oružanim snagama”.
Novac za Obalnu stražu
Sukob na relaciji Patria – Ministarstvo obrane dolazi u trenutku kada je u Đuri Đakoviću završena proizvodnja svih 126 borbenih oklopnih vozila AMV 8×8 za potrebe Oružanih snaga i u tijeku je njihova primopredaja. Tvrtka u Slavonskom Brodu sada je u problemu jer u međuvremenu nije potpisan niti jedan ugovor o proizvodnji i prodaji vozila nekoj trećoj zemlji. Prema našim saznanjima, iz Đure Đakovića je čak MORH-u predloženo da naruči još 20 vozila kako bi se održala proizvodnja do sklapanja novog posla, no to je propalo. Na izravno pitanje znači li to da će tvrtka morati zatvoriti proizvodnu liniju oklopnih vozila i raskinuti ugovore s kooperantima u Đuri Đakoviću, tvrde da sve ovisi o budućim ugovorima. “U tijeku su intezivne aktivnosti od kojih u bliskoj budućnosti vidimo priliku za uspješan izvoz na treća tržišta pa nema govora o zatvaranju proizvodnih linija”.
Posao s Poljacima
No konkretnih poslova i dalje nema. Jedan od tih mogućih poslova su i Ujedinjeni Arapaski Emirati. U Slavonskom Brodu se svakako nadaju da bi mogli dobiti dio proizvodnje vozila ako Patria pobijedi na natječaju, a u skladu s dosadašnjim sporazumima o nastupu na trećim tržištima koje imaju dvije tvrtke. No, tome se istom nadaju i u tvornici u Poljskoj koja također proizvodi vozilo AMV 8×8. Ako Patria zaista dobije natječaj u Emiratima, pitanje je kome će dati dio proizvodnje. U tom kontekstu nije nebitna činjenica da poljsko ministarstvo obrane naručuje dodatnih 200 vozila pa nije nerealno da Patria zauzvrat s Poljacima krene u proizvodnju za Emirate.
Vojna tajna koliko smo platili i koliko dugujemo
Ministarstvo obrane potpislao je dva ugovora s Patrijom o nabavi 126 oklopnih vozila AMV 8×8
Ako ja dobro razumijem ovu vijest….
1. DDJH uopce nema neki know-how kojim radi oklopnjake nego im je Patria dozvolila da koriste njihove patente i dizajn za izradu oklopnjaka iskljucivo za MORH uz vjerojatno placanje licence Patriai..Ako je ovo istina onda je to miljon puta gora stvar nego sam do sada mislio za DDJH i ne cudim se tako niskim marzama proizvodnej..Molim da me ispravi netko upuceniji oko ovoga
2. Posao od kojeg se puno ocekivalo za DDJH je u stvari bio pokusaj muljanja glavnog partnera Patrie i pokušaj preprodaje oklopnjaka navodno naručenih za MORH, a zapravo namjenjenih ovom poslo s UAE..
3. Muljanje glavnog poslovnog partnera nikada nije mudar potez, biti ce jako zanimljivo promatrati kako ce se dalje situacija razvijati no ne mirisi na dobro…Ukoliko su ovi do sada proizvedeni oklopnjaci zapravo nepotrebni MORHU (posto zele prodati 40 od 50), sto ce se dogoditi s novim narudbama planiranima za ovu godinu ? SSto ce se dogoditi s prihodima, i s vec ionako mizernom dobiti DDJH?
Zelim svu srecu dionicarima DDJH
Nemam dionice DDJH i nije nagovor na kupnju/prodaju dionica
OBJAVA: 14.06.2012 / 08:00
” Đuro Đaković Holding i finska Patria potpisali su ugovor o zajedničkim nastupima na trećim tržištima, kojim ova hrvatska tvrtka postaje glavni ugovaratelj poslova vezanih uz prodaju borbenih oklopnih vozila diljem svijeta.
Za Đuro Đaković to znači novu stepenicu u odnosima s Patrijom. Do jučer smo bili proizvođač za hrvatsko Ministarstvo obrane i za domaće tržište, a sada smo dobili povjerenje finskog partnera za samostalan nastup na trećim tržištima.
Partnerstvo s Đuro Đaković Holdingom, uz podršku Republike Hrvatske, bit će adut u pokrivanju tržišnog potencijala za nova oklopna vozila. Sporazumom se osnažuje vodeća pozicija Patrije kao dobavljača oklopnih vozila – ustvrdio je Seppo Seppala, predsjednik tvrtki Partia Land Systems i Patria Land Services.
http://www.vecernji.hr/biznis/patrijinim-oklopnjakom-duro-dakovic-jurisa-svjetska-trzista-clanak-419945
Odnosi su jasno definirani, a u njima je Đuro ovim ugovorom dobio značajnu slobodu u nastupima na treća tržišta. Eh sada, ako je bilo samovolje Ministarstva obrane u slučaju Emirata i bez dogovora s Fincima išao iza leđa, to je druga strana priče.
Imate slučaj Qatara, koji nije raspisao nikakava natječaj i iskazao je želju da kupi cijeli kontigent vozila od Đure, ” kao uzvrat Hrvatskoj a ne Finskoj” za LNG. U toj priči će zasigurno Đuro voditi priču, jer bez Hrvatske i Đure, Finci bi puhali na hladno..Bolje im je išta, nego ništa!!!