DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.10.2024. u 17:41
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
23,00
115
5
23,00
25,80
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ako ga ne posjedujete a voljni ste ovdje pisati, pretpostavljam da zelite siriti negativne stavove radi jeftinog dokupa.

1.Kako mogu dokupit nesto sto ne posjedujem?
2.Ne gledajte u svemu svoje stavove i svoja nacela, povama kada netko pise pozitivno onda druka na gore, a kada negativno onda druka na dolje? ili?

Evo napominjem vam da nemam dionice ddjh i da me ne zanimaju, narocito ne po ovoj cijeni te da vas NE pozivam na kupnju ili njihovu prodaju

he who walks behind the rows

Linić u današenjm Jutarnjem najavio privatizaciju Đurice. Doduše u slijedećih par godina, ali mogao bi bloger profitirati na tome [smiley]




No pogledajmo malo i povijest famoznih prihoda ddjh
ddjh je vec 2008 i 2009 godine imao prihode preko 800 milijuna kn ( dakle nista revolucionarno) a nismo vidjeli nista od neke carobne profitabilnosti a kamoli zustro najavljeni pe 2 ili 3 na cijeni od 70 kn

Upravo je privatizacija ono kaj bi moglo promjeniti profitabilnost. Drzavne tvrtke su notorne po tome da potrose koliko i dobiju, a nerjetko i malo vise. Koja drzavna firma je ikad bila u velikom plusu? Nijedna. Cim su porasli prihodi, odmah su se isle dizati place radnika i nagradjivati menadzment. Privatizacija je ona stvar koja bi ovu firmu mogla pretvoriti iz bezveznog mastodonta u stvarno profitabilnu kompaniju. To je vrlo bitno, jer do sad se o tome uopce nije pricalo, dok se npr. o privatizaciji Petrokemije prica vec godinama.
[/quote]

kakva privatizacija??
pa Đuro je na državnoj sisi otkako je svijeta i vijeka!
hehe, pa ovu firmu država i poslovi s državom drže na životu!!
kome bi Đuro slagao oklopnjake?Patriji???
možda da XY slože koji da se obrani od trolova?
pa država je uzela oklopnjake samo ako će Patrija raditiu Đuri, misliš da bi patrija inače odabrala Đuru sama?hahaha

kome bi Đuro radio vagone da nema HŽa?
misliš li da su dovoljno konkuretni da opstanu na tržištu?imaju neki jak know-how?tehnologiju, patente?
šta bi bilo da državna firma JANAF uzima tankove po tržišnim uvjetima,a ne po diktatu u Đuri?

ova firma živi samo zato jer joj država daje posao, inače bi mogla ključ u bravu
[thumbsup]
[/quote]

Pa procitajte novine pa cete vidjeti kakva privatizacija, lijepo je Linic sve rekao. Djuro dobiva poslove u Hrvatskoj jer je firma koja zaposljava hrvatske radnike, a ne zato jer je drzavna.

Kad pricate o vagonima, ili lazete ili nemate pojma:

http://www.poslovni.hr/vijesti/duro-dakovic-isporucio-50-vagona-i-dobio-novi-posao-od-32-mil-kuna-212296.aspx

http://www.duro-dakovic.com/aktualnosti/ugovori_u_tijeku/default.aspx

Ermewa group i Euro-Waggon nisu hrvatske firme, bar kolko ja znam.





No pogledajmo malo i povijest famoznih prihoda ddjh
ddjh je vec 2008 i 2009 godine imao prihode preko 800 milijuna kn ( dakle nista revolucionarno) a nismo vidjeli nista od neke carobne profitabilnosti a kamoli zustro najavljeni pe 2 ili 3 na cijeni od 70 kn

Upravo je privatizacija ono kaj bi moglo promjeniti profitabilnost. Drzavne tvrtke su notorne po tome da potrose koliko i dobiju, a nerjetko i malo vise. Koja drzavna firma je ikad bila u velikom plusu? Nijedna. Cim su porasli prihodi, odmah su se isle dizati place radnika i nagradjivati menadzment. Privatizacija je ona stvar koja bi ovu firmu mogla pretvoriti iz bezveznog mastodonta u stvarno profitabilnu kompaniju. To je vrlo bitno, jer do sad se o tome uopce nije pricalo, dok se npr. o privatizaciji Petrokemije prica vec godinama.
[/quote]

kakva privatizacija??
pa Đuro je na državnoj sisi otkako je svijeta i vijeka!
hehe, pa ovu firmu država i poslovi s državom drže na životu!!
kome bi Đuro slagao oklopnjake?Patriji???
možda da XY slože koji da se obrani od trolova?
pa država je uzela oklopnjake samo ako će Patrija raditiu Đuri, misliš da bi patrija inače odabrala Đuru sama?hahaha

kome bi Đuro radio vagone da nema HŽa?
misliš li da su dovoljno konkuretni da opstanu na tržištu?imaju neki jak know-how?tehnologiju, patente?
šta bi bilo da državna firma JANAF uzima tankove po tržišnim uvjetima,a ne po diktatu u Đuri?

ova firma živi samo zato jer joj država daje posao, inače bi mogla ključ u bravu
[thumbsup]
[/quote]

Pa procitajte novine pa cete vidjeti kakva privatizacija, lijepo je Linic sve rekao. Djuro dobiva poslove u Hrvatskoj jer je firma koja zaposljava hrvatske radnike, a ne zato jer je drzavna.

Kad pricate o vagonima, ili lazete ili nemate pojma:

http://www.poslovni.hr/vijesti/duro-dakovic-isporucio-50-vagona-i-dobio-novi-posao-od-32-mil-kuna-212296.aspx

http://www.duro-dakovic.com/aktualnosti/ugovori_u_tijeku/default.aspx

Ermewa group i Euro-Waggon nisu hrvatske firme, bar kolko ja znam.
[/quote]

Ma dajte ne reagirajte na to jeftino drukanje. Taj je lik već sam sebi dosadio.



Doista nevjerojatno koliko izvrtanja stvarnosti u svoju korist, iznenadnih moralnih prosvijetljenja i unaprijed brojanja novaca za kartaskim stolom ( racunanje dobiti iz nekakvih buducih prihoda)
Osvrnuo bih se na stanovitu osobu koja je prije godinu i vise dana odlucila prodavati ddjh jer joj ulaganje u tu tvrtku nije bilo moralno, da bi za nekoliko mjeseci ipak prevladala zelja za zaradom.

Zatim se po pisanju jedne stanovite osobe dogodila strasno dobra stvar u obliku javne ponude za dionice ingr. Danima se pisalo o sinergijskim ucincima, o zajednickom iskakanju na ino trzista, pa je zbog toga svega i cijena valjda malo porasla. Cudno kako je ingra tako dobra za ddjh kada su stanovite osobe na sav glas crnile ulaganje u ingru. Pa oni ovako putem ddjh postaju vlasnici ingre, kako je sad to odjednom postalo super laganje.

Sada opet dolazi do medijskih natpisa kako ddjh ipak nece preuzeti ingr. Hoce li to besramni pojedinci opet prezenirati u stilu "rijesili smo se nepotrebne akvizicije" ostaje nam da vidimo

No pogledajmo malo i povijest famoznih prihoda ddjh
ddjh je vec 2008 i 2009 godine imao prihode preko 800 milijuna kn ( dakle nista revolucionarno) a nismo vidjeli nista od neke carobne profitabilnosti a kamoli zustro najavljeni pe 2 ili 3 na cijeni od 70 kn

Nadam se iskreno da ce radnici ovdje dobiti pravo da kupe dionice ddjh po nekoj povlastenoj cijeni jer na kraju krajeva, oni su kradili i stvarali ovu tvrtku.

NE posjedujem apsolutno niti jednu dionicu ove tvrtke i nemam intresa niti da dionica raste niti pada, te vas svojim postom ne nagovaam niti na kupnju niti na prodaju ove dionice.

izvrstan post kolega!!

dionice radnicima, a ne upravi! [thumbsup]
[/quote]

Mene čudi da vas dvojica neznate da su radnici već dva puta kupovali dionice Đure ( isto kaoi radnici Luke Ploče ( ili možda radite u Đuri [proud] ) i oni su nama koji smo tada bili u Đuri i kupovali ga po 220 -250 Kn srušili cijenu na burzi , iako se Pinokio ( Rumenko ) kleo sa svim i svačim da radnici neće drugi puta kupovati po povlaštenim uvjetima , no politika je odradila svoje i nama koji smo plaćali punu cijenu na burzi je podmetnuta mina i na kraju pušing rođo.
Naravno da nebi trebalo poklanjati , ili omogućiti upravi da jeftino dođe do dionica , isto tako niti radnicima više davati , jer oni će to ionako rasprodati bud zašto u ovoj krizi i što onda s firmom ??Treba pronaći pravi modus poslovanja ove firme , ako treba neka plate nekoga izvana koji zna svoj posao u ovoj branši i koji joj može donijeti veći prosperitet nego današnja uprava od koje se sigurno nemože očekivati neko značajnije poboljšanje poslovanja , jer je njihov mentalni sklop ograničen na neka druga -prošla vremena .

Imam i dalje značajan broj dionica Đure .



Ako ga ne posjedujete a voljni ste ovdje pisati, pretpostavljam da zelite siriti negativne stavove radi jeftinog dokupa.

1.Kako mogu dokupit nesto sto ne posjedujem?
2.Ne gledajte u svemu svoje stavove i svoja nacela, povama kada netko pise pozitivno onda druka na gore, a kada negativno onda druka na dolje? ili?

Evo napominjem vam da nemam dionice ddjh i da me ne zanimaju, narocito ne po ovoj cijeni te da vas NE pozivam na kupnju ili njihovu prodaju

[/quote]

Gdje si postavio naloge za kupnju?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!




Ako ga ne posjedujete a voljni ste ovdje pisati, pretpostavljam da zelite siriti negativne stavove radi jeftinog dokupa.

1.Kako mogu dokupit nesto sto ne posjedujem?
2.Ne gledajte u svemu svoje stavove i svoja nacela, povama kada netko pise pozitivno onda druka na gore, a kada negativno onda druka na dolje? ili?

Evo napominjem vam da nemam dionice ddjh i da me ne zanimaju, narocito ne po ovoj cijeni te da vas NE pozivam na kupnju ili njihovu prodaju

[/quote]

Gdje si postavio naloge za kupnju?
[/quote]

Na jamnici, tuhu, ledu, viru, kodt-u, plag-u, cros-u

Kada bi ddjh imao cca 20 milja kn dobiti, bio bi mi zanimljiv oko 45-50 kn ( s obzirom na zaduzenost preferiram pe oko 7 no i to mi je upitno jer imam jmnc bez duga sa udjelom trzista od 80 % u segmentu prehrane na tom multiplikatoru)

Druga stvar, ovisno sto ce mi u datom trenutku pokazati tehnicka analiza, jer kod, po mom misljenju izrazito rizicnih tvrtki kao ddjh, mogu kupovati iskljucivo na TA i malo uhvatiti valove.

Za pravo investiranje imam ove gore nabrojane.

Neke od dionica posjedujem koje sam naveo i ovim putem vas nikako ne savjetujem da u njih ulazete ili ih prodajete

he who walks behind the rows

danas primjećujem povećan promet oko 68-70 kn, nekakvo prekrcavanje…

Je li uprava stekla ovogodišnje dionice po povlaštenoj, ili se čeka da propadne ponuda za Ingru pa da onda sami sebe nagrade za izgubljeno vrijeme i bačeni novac?
http://www.business.hr/kompanije/na-bakicevu-inicijativu-djuro-djakovic-holding-ponudit-ce-dionice-upravi-po-23-kune-nizoj-cijeni

Hrvatske željeznice povlače 7,5 mlrd. kuna iz fondova EU

Hrvatske željeznice planiraju do 2016. godine povući 7,5 milijardi kuna za investicije iz fondova EU, a usto namjeravaju uložiti i 2,5 milijardi kuna vlastitih sredstava. Dosad je nepovratnim sredstvima fondova Europske unije sufinanciran, s udjelom od 48 posto, projekt modernizacije dionice Vinkovci – Tovarnik – državna granica, vrijedan 59,5 milijuna eura. Iz fondova se planira povući još 44,7 milijuna eura za dva projekta, teška ukupno 52,6 milijuna eura. Riječ je o projektu Sustava signalno-sigurnosnih uređaja na Glavnom kolodvoru Zagreb te na revitalizaciji pruge Okučani – Novska. U oba projekta Europska unija sudjeluje sa 85 posto sredstava. HŽ očekuju znatna sredstva iz Bruxellesa i za strateške projekte razvoja infrastrukture, prije svega gradnje ili obnove više dionica nove nizinske pruge Rijeka – Zagreb – mađarska granica. Riječ je o investiciji teškoj ukupno 2,3 milijarde eura za deset projekata, a radovi bi trebali započeti za tri do šest godina.

Okvirni program EU

Europska unija posljednjih godina uvelike potiče razvoj “zelenog prijevoza” koji se bazira na morskom, riječnom te željezničkom transportu roba, a na štetu kamionskog prijevoza, rečeno je na regionalnoj konferenciji “Intermodalni prijevoz i razvojni projekti”, koja se krajem rujna održala u Zagrebu. Razlog za to je, pojasnili su govornici, ekološki, no praksa pokazuje da su zemlje koje prakticiraju takav intermodalni način prijevoza ostvarile i dodatnu ekonomsku korist za svoje tvrtke i čitavo društvo. Bruxelles je spreman sufinancirati takve projekte iz niza svojih programa. Sedmi okvirni program Europske unije (FP7) raspolaže sa 53 milijarde eura za proračunsko razdoblje od 2007. do kraja 2013. godine, napomenuo je Goran Zeković iz zagrebačkoga Hrvatskog tehnološkog instituta. Pri tome je 4,2 milijarde eura ili osam posto namijenjeno transportu. Struktura FP7 sastoji se od potprograma: suradnja, ideje, ljudi, kapaciteti i nuklearna istraživanja. Projekti se prijavljuju izravno Europskoj komisiji, a mogu sudjelovati bilo koje pravne osobe udružene u konzorcij od najmanje tri neovisna člana iz različitih zemalja. U okviru tog programa u Hrvatskoj su ugovorena 193 projekta, od čega 15 iz područja transporta u vrijednosti od 45 milijuna eura. Sve su informacije dostupne na web-portalu CORDIS. FP7 program od 1. siječnja 2014. zamijenit će novi program pod nazivom HORIZON 2020. Trajat će do kraja 2020., a raspolagat će sa 80 milijardi eura.

Marco Polo za bolji promet

Postoji niz programa iz kojih je moguće izvući Unijin novac za zelene projekte u prometu, a program Marco Polo formiran je posebno za financiranje projekata koji imaju za cilj smanjenje opterećenja cestovnog prometa. Iako je riječ o relativno skromnom proračunu, 450 milijuna eura za razdoblje od 2007. do 2013., odnosno 60 milijuna godišnje, upravo sufinanciranje iz njega može presuditi hoće li se neki projekt realizirati ili ne. Dražen Žgaljić iz Klastera intermodalnog prijevoza iz Rijeke pojasnio je da će sljedeći natječaj biti u ožujku 2013., a projekti moraju imati europsku dimenziju, pri čemu se ne financiraju komercijalni projekti. Istodobno kandidirani projekti ne smiju negativno utjecati na postojeće komercijalne prijevozne servise. Financijski se podupiru, primjerice, unapređenje vođenja poslovanja ili manipuliranje znanjem na području logistike. TEN-T program financira infrastrukturu te pokriva sva područja transporta. Program raspolaže s osam milijardi eura, a financiraju se projekti koji su ušli u strateške dokumente razvoja.
PD

Hm, mogao bi DDJH ovdje ubost dosta poslova?

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

@Apothekar

Kakve to veze ima sa DDJH oni nemogu dobiti nijedan od tih poslova koje financira EU jer su tehnoloski zaostali. Poslove su dobili SALCEF, Bombardier i Alstom. Od toga recimo koristi ima ERNT jer radi telekomunikacijski dio na prugama i mislim da KOEI radi nekakve sustave napajanja. Radi i puno manjih Hrvatskih tvrtki kao podizvodjaci.

Ovo nisu natjecaji tipa HE Lesce. Kada EU daje novce onda oni kontroliraju i natjecaj i tehnoloski zaostale firme tipa DDJH nemaju apsolutno nikakve sanse da budu nositelj posla. A i sanse da budu podizvodjac su im tanke.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Anonimno, 03.10.2012. u 10:29

apothekar
Hrvatske željeznice planiraju do 2016. godine povući 7,5 milijardi kuna za investicije iz fondova EU, a usto namjeravaju uložiti i 2,5 milijardi kuna vlastitih sredstava.
……
Hm, mogao bi DDJH ovdje ubost dosta poslova?

modernizacija i širenje željezničke mreže stvorit će pojačanu potrebu za obnovom voznog željezničkog parka, a DDJH tu ima dobre reference, i doma i vani pa je vjerojatno tu puno veća šansa za nove poslove nego u samoj modernizaciji željezničke mreže

moje pisanje nije savetovanje niti preporuka za kupnju/prodaju dionica!

New Report

Close