Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 16,60 | 382 | 23 | 13,00 | 18,00 | -6,74% |
Uprava jos uvijek nije objasnila zbog cega je Gamont izasao iz konzorcija. Moje informacije kazu da je istjeran, a nije izasao. Niti je objasnila sto se desava u Omislju. Moje informacije kazu da su angazirali Montomontazu i GP KRK. Zbog cega i kako ce to utjecati na cijenu projekta ? Ko ce pokriti moguce dodatne troskove u Omislju ?
Mislim da bi uprava trebala iscrpnije i kvalitetnije informirati investitore o projektima koji znacajno utjecu na poslovanje tvrtke.
Uprava. Ah, što reći. Ode jedan loš, dođe drugi duplo lošiji. A to ćete tek vidjeti na djelu. mene je zaista zaprepastilo da su njega stavilo na kormilo ovog nekad slavonskog diva od poduzeća.
Cijeli vikend i ove dane se strahovito puno piše o ddjh, druka. Sad treba jako dobro paziti na promjene dioničara. I paziti tko prodaje. I naravno ići u skkd, paziti što koji skrbnički radi. Na dajmo se da će uskoro skrbnički računi biti ukinuti. Vrlo zanimljiv post na ovu temu je napisao Tomislav Birtić
http://www.poslovni.hr/vijesti/smrt-fasizmu-skdd-narodu-203214.aspx
Naručeni članak o tenkićima , pa katastrofalno izvješć , po stoti puta.
Šišanje ovaca i pričanje o budučim poslovima.
U ovom kavartalu imali rekordnu isporuku vagona , mislim da od ovoga ne može bolje!!
Ovo je jedno od najveći razočaranja prvog kvartala.
Za rast prihoda smo svi znali iz predhodnih najava ali dobit od 1,6mil je bezvezna niti na tragu planirane. Pa više zaradi jedna trafika na moru u tri mjeseca na sladoledima i sokovima nego Đuro na stotinama bov-a, tenkova ili čega već.
Od 2006g su uspjeli spaliti 100 mil kapitala, pa ako se sada ne mogu kapitalizirati što će biti kada ponovno dođu loša vremena?
Osobno sam ocekinvao da ce 1Q biti slicno 4Q 2011 po dobiti.
Ovo je razocaranje i tko drugacije kaze, laze i navlaci.
Pocetkom 2011. je Uprava prognozirala nesto manje od 19 miliona kuna dobiti. Nije ostvareno ni pola.
Za 2012. plan je bio preko 20 miliona kuna dobiti. Ocito je da ce i to ostati tek tlapnja i neutemeljena zelja.
Ispada da bi dobivanjem posla s kuvajtskim tenkovima (s ovakvom profitabilnoscu), DDJH imao 2-4 miliona dolara dobiti. (ako posao vrijedi 400 miliona)
Nije li to jadno.
***obrisano***
Očekivao sam danas veliki rast ddjh zbog novih vijesti o ulaganju u prugu jer za đuru će tu sigurno imati puno posla…trebat će i novih vagona…. [undecid]
Ovaj balončić se dobro i drži , u isčekivanju smo tenkića iz Kuvajta, sedmu godinu ako me sječanje ne vara.
Neki investitori su nervozni poslje izvješća.
Sta će biti tek početkom sljedeće godine kada dodje kredit na naplatu.?