1. Nabava novih vozila u MORH-u i OSRH-u
Vaš link
“Naime, u procesu opremanja vojnom opremom maksimalno će se koristiti domaćim razvojnim i proizvodnim potencijalima, u skladu s mogućnostima i razinom tehnološkog razvoja gospodarstva u Hrvatskoj. Ta činjenica dobiva na važnosti kad se spomene da udio dodatnog opremanja vozila doseže i dvostruko veću cifru od “gole šasije” koja će se dobivati od stranog nabavljača. Dakle, većina novca će “ostati u Hrvatskoj”. Pri nabavi iz uvoza prednost će se davati suradnji sa stranim tvrtkama sa zajedničkim razvojnim i offset programima.
Pravi posao tek predstoji…”
2. NATO – Gospodarske koristi od članstva
Vaš link
“Mogućnosti dobivanja povoljnih offset poslova proporcionalno rastu s približavanjem članstvu. Svaka nabava oružanih sustava pokrivena je domaćom proizvodnjom, izvozom koji u nemalo slučajeva i nekoliko puta nadmašuje vrijednost kupovine naoružanja.”
Nova situacija je ili je FIMA nešto prodala, ili je DRŽAVNA AGENCIJA nešto nadokupila.[smiley2]
Ma gdje bi Fima prodavala. To je Državna agencija kupila.[smiley2][smiley2][smiley2]
Pozdrav
[
navijač: ” Nova situacija je ili je FIMA nešto prodala, ili je DRŽAVNA AGENCIJA nešto nadokupila.[smiley2] ” Ma gdje bi Fima prodavala. To je Državna agencija kupila.[smiley2][smiley2][smiley2] Pozdrav
Isti sam post napisao na drugom forumu, gdje mi je kolega ,gastarbajter odgovorio kontra od tebe!?[smiley10] evo zbunjenog smileja!
Upravo je na vjestima HRT bia reportaža o radu podružnice DDJM u Njemačkoj. Sve što je rečeno u potpunosti je pozitivno i optimistično. Iako je vijest već poznata ovo bi trebalo dati dodatni impuls trgovini DDJH i DDJM idućeg tjedna. (ipak nije isto kada se nešto napiše u novinama i kada bude nekoliko minuta reportaža u udarnim vijestima. [smiley2]
DAB nikada nije kupovao dionice na burzi !
Ne zavaravajte se, a niti druge ne zavaravajte. Fima prodaje…na žalost malih dioničara.
Evo malo vijesti…
Makedonci su poslali pismo namjere za 126 oklopnjaka…
“radio slavonija”, izjava brodsko-posavskog župana
Fima je prodala, ali je Fima isto to i kupila putem VABA-e i BRIN-a, na žalost onih koje ovdje navlače na pad cijene, ne bi li jeftino kupili. Kako su neki naivni…
Degman, Vihor, M84..
razlicita imena za istu stvar..modernizirani T-72.
Kuvajćani su već kupili..još ’90! 150komada ako se ne varam, eventualno se moze raditi samo o njihovoj modernizaciji,sumnjam da bi “dokupili” jos.Iako bi se mogao pojaviti netko iz lagera “nesvrstanih” i kupiti.
zato kad sljedeci put Mesić bude isao na Kubu na sabor nesvrstanih ili kod Gadafija,nemojte mu se smijati kao neki od nasih uvazenih ekonomskih analiticara,nazalost,ili na srecu..tamo je nase trziste!
i nemojte se zavaravati da ce amerikanci pored svojih inačica Abramsa kupovati “istočne” tenkove, ta zbog svoje vojne industrije pokreću i ratove!
usput,koliko se sjecam, M84 je proizvod cijele vojne industrije SFRJ, npr. optika se radila u sarajevskom “Zraku”, itd.ne znam kako ce se to rijesiti..
i na kraju krajeva, M84 je pomalo vec zastario, rusi su izbacili i T80, t90..
na srecu, tenk nije jedino sto djuro moze proizvesti.uz dobar management ima perspektivu da bude jako dobra i proftitabilna tvrtka.ja se uzdam u to!
ma, na kraju krajeva, za ovu dionicu uopće nije bitno je li fima kupovala ili prodavala ako se sagleda kompletna situacija. neću sad analizirati tenkove, predstojeće natječaje i slično nego ću postaviti samo jedno pitanje: ima li u novim članicama EU ijedna firma ovakve veličine i proizvodnog programa (čitaj oružje) a da nije preuzeta od strane američkih firmi poput general dynamicsa i sličnih…ako ima, napišite to. vidjet ćete da nema. Dakle, u tom svjetlu ja promatram đuru jer teško da će našu zemlju zaobići valovi preuzimanja svega što vrijedi. gotovo sam siguran da je fima zato nakupovala toliku količinu dionica. ovo će biti preuzeto kroz par godina gotovo sigurno.
ma, na kraju krajeva, za ovu dionicu uopće nije bitno je li fima kupovala ili prodavala ako se sagleda kompletna situacija. neću sad analizirati tenkove, predstojeće natječaje i slično nego ću postaviti samo jedno pitanje: ima li u novim članicama EU ijedna firma ovakve veličine i proizvodnog programa (čitaj oružje) a da nije preuzeta od strane američkih firmi poput general dynamicsa i sličnih…ako ima, napišite to. vidjet ćete da nema. Dakle, u tom svjetlu ja promatram đuru jer teško da će našu zemlju zaobići valovi preuzimanja svega što vrijedi. gotovo sam siguran da je fima zato nakupovala toliku količinu dionica. ovo će biti preuzeto kroz par godina gotovo sigurno.
________________
Imas prav. Nazalost nasa vlada nema ljudi koji se ovom problematikom sustavno bave. Iz onoga u Hrvatskom vojniku jasno se vidi da Vlada nema ni predodzbu a kamoli jasnu strategiju sto i kako nabavljati preko offseta i sto za to traziti. I zato smo popusili i kod nabavke helikoptera, necemo dobiti optimalni offsett kod nabavke transportera a najveca ce tragedija biti sto necemo iskoristiti nabavku aviona onako kako bi to mogli.
Pa zar vam nije smijesno kad vam svedski dobavljaci davaju savjete sto bi mi kao nabavljaci mogli traziti.
Offset jeste u grubom prevodu kompezacija. Ali u slucaju vojne opreme radi se uglavnom o FINANCIJSKOJ kompezaciji sto odgovornima nije bas jasno. Zasto? Pa jednostavno zato sto vecina nabavljaca nema ni tehnicke ni tehnoloske mogucnosti da sudjeluje u proizvodnji.
Pogledajmo Djuru. Svaka cast i ljudima i firmi ali… Krenimo od materijala. Nemamo materijala za proizvodnju sasije, ni materijala za proizvodnju naoruzanja, motora i pogona, elktronske opreme, softvera …(Znam da imamo izvrsne softverase ali za softver koji je kompatibilan s NATOm treba jako puno vremena i zato je potrebna dokapitalizacija)
Netko je spominjao proizvodnju tenka u SFRJ. E ,to je bila orkestralna proizvodnja u kojoj su sudjelovali svi od Triglava pa do Djerdapa. Danas je ostao samo Djuro sa svojim znanjem i ljudima. Altso, offset nam treba osigurati investitore koji ce pod pokroviteljstvom i uz garancije dobavljaca uloziti svjezi kapital i osigurati uz vlastiti poslovni rizik srednjerocnu proizvodnju i nova radna mjesta. I tu ce se naci mjesta i za Djuru.
nisi me shvatio jer situaciju u DDJH promatraš kroz prizmu nacionalno-međunarodno. ja gledam na ddjh kao investitor i pokušavam naći realan scenarij za budućnost. iskreno, briga me tko će kupiti ddjh, što se mene tiče može to biti i crvena zastava iz srbije, bitno mi je da ja oplodim svoje novce. u krivu si što se tiče suradnje ddjh i ostalih proizvođača iz bivše juge. uprava ddjh pregovara sa makedonskim proizvođačima čelika nabavku materijala, a oni bi za uzvrat dobivali jeftinije proizvode od ddjh, naravno jer i oni se spremaju u NATO. Sa srbijom se također pregovara jer para vrti gdje burgija neće. nema tu više različitosti kad su svi usmjereni prema jednom, a to je profit.
a za one koji se malo žele zabaviti, pogledajte kako naš član STOCK navlači slovenske susjede na kupnju DDJM a piše protiv DDJH na
http://www.skladi.com
kliknite na hrvaški trg…
Dakle, budte bez brige za ovu dionicu, pričekajte 2008. godinu s njom i mislim da nećete požaliti. Oružje je oružje…s time da ddjh za iduću godinu već ima ugovorenih pravu hrpetinu profitabilinih poslova, o čemu čitajte na ovoj temi unatrag (HŽ itd….).
nisam vjerovao da će se dogoditi ali događa se, ide vlak…
POSAO STOLJEĆA Uskoro natječaj za idejni projekt pruge od mađarske granice do Rijeke
Superbrza željeznica za 15 milijardi kuna
http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/753368/index.do
da bi bilo jasnije moramo se vratiti par mjeseci unatrag kada su to bile samo priče:
DAVORIN KOBAK, PREDSJEDNIK UPRAVE HOLDINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA
Orijentirat ćemo se i na revitalizaciju luka obnovom željeznice, ali i prigradski promet, pri ćemu
prvenstveno mislim na rekonstrukciju zagrebačkog čvorišta. Tu je riječ i o drugom kolosijeku prema Sisku, Karlovcu i Koprivnici. Zatim, tu su i prigradski vlakovi koje kupujemo s Gradom Zagrebom, kupnja 15 elektromotornih višesustavnih lokomotiva, te gradnja 600 vagona prema dinamici petogodišnjeg programa.
http://zeljeznice.net/site/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=203
još jedna nedavna vijest koja je dobila smisao i to malo poveći
Kad su u pitanju mobilni kapaciteti, Đuro Đaković radi 300 teretnih vagona za HŽ i taj ugovor istječe u srpnju sljedeće godine, tj. ove a pripremit ćemo natječaj za daljnju realizaciju i nove vagone, a potrebne su i lokomotive. (vidi prethodna dva teksta) Na taj će način HŽ spremno dočekati konkurenciju u EU, istaknuo je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta na središnjoj proslavi Dana Hrvatskih željeznica u Slavonskome Brodu.
Vaš link
ili 5.10.2006 g.
Kalmeta je također najavio skoro donošenje petogodišnjeg Nacionalnog programa razvoja željezničke infrastrukture, teškog 15,5 milijardi kuna. Kao jedan od važnijih projekta u sklopu toga programa izdvojio je nizinsku prugu od Botova, odnosno mađarske granice, preko Zagreba, Karlovca do Rijeke.
Kako će se nastaviti i sa obnovom mobilnih kapaciteta HŽ-a, nakon što u srpnju iduće godine tvrtka Đuro Đaković završi realizaciju ugovora na izgradnji 300 vagona, može računati s raspisivanjem novoga natječaja.
Vaš link
događa se vjerovali ili ne…[smiley1]
kad odemo u još malo dalju povijest (07.07.2006.) jasno je zašto su se predstavnici Đure Đakovića raspitivali i o planovima nastavka modernizacije Hrvatskih željeznica i drugih projekata.
most za Pelješac nećemo sada spominjat
Vaš link
ne isključujem mogućnost pokušaja rušenja cijene DDJH [smiley1]