Ovo stvarno nisam znao-da je đuro u suradnji sa Končarom radio lokomotive:
12.04.2011. | 17:51
HRVATSKIM TRAČNICAMA VOZE STROJEVI proizvedeni 60-ih GODINA
Ministre Kalmeta, gdje je obećanih 35 lokomotiva?
Vozni park Hrvatskih željeznica, odnosno tvrtke “HŽ Vuča vlakova”, daleko je od zahtjeva suvremenog željezničkog prometa jer su lokomotive većinom proizvedene prije nekoliko desetljeća i dijelom obnovljene tijekom proteklih 15-ak godina.
Sve dizelske i električne lokomotive naslijeđene su iz sustava bivših Jugoslavenskih željeznica, koje su od 1960. do sredine 80-ih godina ta vučna vozila nabavljale u SAD-u (“General Motors”), Švedskoj (ASEA) i Italiji (“Ansaldo”), a potom su pojedine serije razvijane ili prilagođavane u slavonskobrodskom “Đuri Đakoviću” i zagrebačkom “Končaru”.
Da li bi opet to mogli,da li Kalmeta pristaje,da li,da li………u svakom slučaju sutra sve u Đuru pa do kraja godine mora odraditi.
Đuro nešto i radi van vojne industrije:
http://www.poslovni.hr/vijesti/mato-ravlic-otvara-sezonu-elektrana-na-biomasu-177100.aspx#
U fazi testiranja za puštanje u rad je i kogeneracijsko postrojenje u Đuro Đaković Elektromontu
Evo kolega peyo, mislim da je sve receno.
Šta je pjesnik sa postom od jučer,koji smo svi iskomentirali htio reći?
Džabe svi natpisi,dobri,loši,kad se nema likvidnosti.Sjest i čekati.
Šta je pjesnik sa postom od jučer,koji smo svi iskomentirali htio reći?
Džabe svi natpisi,dobri,loši,kad se nema likvidnosti.Sjest i čekati.
A likvidnosti nema jer Gjuro ništa konkretno nije potpisao. Kad je potpisao za vagone, onda je i skočio… Opet sa DDJH nitko ne igra igre kao nedavno sa IGH kad je otišao u pozitivnu blokadu, a da se ništa posebno nisu ugovorili… Čekamo rezervoare… Samo, hoće li to biti neki okidač?
Hmm..meni se kako je ovo krenulo cini da je breakout trokuta ispao poprilicno jadan. Vjerojatno je onaj cije ime se ne smije spominjati na ovom forumu sa svojim izlaskom zakocio trokut i sad je probijena linija trenda na dolje. Mislim da dugorocni target od 68 i dalje stoji, no cini mi se da bi put do tamo mogao biti jedan dosta bumpy ride.
ispali smo iz rastućeg kanala i pukla je trend linija [angry]
Gdje li ćemo se zaustaviti? Na cca 38 kn?