Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Drago mi je gledati ovakav rast, pogotovo nakon "dobroćudnih" želja nekih forumaša da se Đuru čeka na 20 kn. Pozdrav kolegi lime koji dugo već zagovara ovu dionicu. Vidim da su vječni pesimisti ostali bez teksta ovih dana ili se prave malo zaboravni. Svima skupa želim ĐURU na što višoj razini kao jer to i je cilj ove igre. Osobno ga skupljam već par mjeseci tako da me raduje ovakav početak godine.
Ja ga skupljam od 2005. g. Pisao sam pod nickom tenkista, znači đuro mi je bio i ostao glavna dionica. [thumbsup]
U pravu ste, duzan sam ispriku. Osobno sam vidio hangare Dure i jako su me podsjetili na ove u prilogu.
Ma kakva isprika, sve 5!
[thumbsup]
VJERUJ MI …NISU FORUMAŠI (U TO SAM SIGURAN), FORUMAŠI KUPUJU SIĆU!
[/quote]
Kolega zar Vas moram demantirat?
[thumbsup]
[/quote]
Nemorate poštovani kolega, ima nas koji smo ozbiljni u ovom poslu i ulažemo na duže pruge (oli ti staze) pa stoga ČESTITAM na pametnom ulaganju (moj osobni stav), ali obzirom na kontinuirano praćenje rasprava ovdje ipak sam siguran da sam bio u pravu barem 80%!
Ključ uspjeha:
Strpljivost je odlika pametnih ulagača, a odabir pravog trenutka kupnje/prodaje im je vrlina!
Jucer na POP tv, reportaza iz Afganistana. slovenci koriste 4 patrije, od toga dvije pokvarene, treca na popravku. [smiley]
Jucer na POP tv, reportaza iz Afganistana. slovenci koriste 4 patrije, od toga dvije pokvarene, treca na popravku. [smiley]
Da slovenci, ali zato Duro: http://www.vjesnik.hr/html/2011/01/05/Clanak.asp?r=unu&c=10
…Čak su i Finci priznali da su naša vozila bolja…
kolega punto jedva čeka đuru na ispod 20 kn , ima par klasa optimist koji ga očekuju na 300-injak kuna,međutim, za sve to moraju se dogodit promjene u poslovanju…..dragi ljudi,ajmo bit konstruktivni,razgovarati o poslovanju,znamo sve minuse i pluseve državnog vlasništva,pa malo tehničke analize,malo promjena u top10…..a svaki članak iz tiska je dobrodošao…..itekako smo (bar tako mislim) svi svjesni relativne nesposobnosti menadžmenta ali tako je kako je,zasad je dobro….može bit bolje ali i gore….ali molim vas,zbog dobrobiti zajednice,izbacujte argumentirane stvari. izjave tipa:"bit će na 2kn" ili "bit će na 200kn" su neargumentirane i nikom ništa ne znače….lijep pozdrav…dioničar od početka 2010. [wink]
kolega punto jedva čeka đuru na ispod 20 kn , ima par klasa optimist koji ga očekuju na 300-injak kuna,međutim, za sve to moraju se dogodit promjene u poslovanju…..dragi ljudi,ajmo bit konstruktivni,razgovarati o poslovanju,znamo sve minuse i pluseve državnog vlasništva,pa malo tehničke analize,malo promjena u top10…..a svaki članak iz tiska je dobrodošao…..itekako smo (bar tako mislim) svi svjesni relativne nesposobnosti menadžmenta ali tako je kako je,zasad je dobro….može bit bolje ali i gore….ali molim vas,zbog dobrobiti zajednice,izbacujte argumentirane stvari. izjave tipa:"bit će na 2kn" ili "bit će na 200kn" su neargumentirane i nikom ništa ne znače….lijep pozdrav…dioničar od početka 2010. [wink]
Tako je! Prepoznajete li možda Đuru u ovom članku.. [wink]…:
Eto odletili [lol]
Joj što volim kad me kuljite a ja zbrajam [lol]
[/quote]
DDJH je bio jeftin i na 280kn a kamoli danas.
Međutim DDJH ima upravu koja se samo vezala za Vladu i Državu te cmizdrila da im se pomogne jer će propasti, ima sindikat koji nije dao značajniji doprinos rastu i razvoju tvrtke, (sjećam se kako nisu željeli da im se spuste plaće, a sudarali su se po hangarima)
Čim krene na bolje pritiskat će državu i upravu da im se podignu plaće. i sl.
Sjećam se kako su pritiskali da dobiju dionice i najavili štrajk kad je dolazilo poslanstvo iz Kuvajta.
Zato danas i nemamo mirovinske fondove u Đuri .
Sa reputacijom, znanjem, tradicijom i pozicijom DDJH bi uz upravu tipa KOEI vrijedio najmanje 1 – 2 Booka a ne ovih mizernih 37kn.
Dok se politika ne izbaci iz Đure neće biti dobrih poslovnih rezultata, a za dionicu teško je procijeniti jer može rasti na 300kn a može pasti i na 1 kn bez obzira na fundametne.
ma prepoznali ga tu il ne,ja sam se samo javio (sad pišem 2. poruku na forumu) jer su mi dosadile neargumentirane izjave……đuro je iznimno netransparentna firma sa dobrim uvjetima poslovanja te rekao bih nultim efektom državnog vlasništva (možda malo preteže negativni). loš menadžment sa poslovima koje daje država….to bi pravi menadžment već iskoristio pa bi ga (možda) već gledali na duplo većoj razini…..a i onaj tzv.plan za 2011. je smijurija….bitno je da smo mi (kao dioničari) toga svjesni i da o tome raspravljamo….
upravo dođoh iz kafića u kojem nude ( u biseru naše turističke ponude) "alkoholna piča" i "domača piča" (sve tvrdo, nije moja greška), ali zato znaju naplatiti courvoisier i jack daniels po 36 kn 0,03 litre. No, naravno da nisam to konzumirao, no pade mi na pamet kad bismo svi punoljetni građani RH sada nazdravili tim jack danielsom od 36 kn 0,03 popili bismo tank (5*4*5m) tog pića a ujedno bismo popili u 1 sekundi cijelu TK ddjh d.d. Mašala, hrvatski turizam i pamet svih nas da pristajemo na takve marze alkoholnih pića. Sav ddjh stane u malo veći tank vatrene vode. Plati pa se klati. Dakle, ddjh nije skup na 36 kn 🙂
Pa neznam što se tu puno ima objašnjavati, ako pratite neku dionicu valjda imate neku percepciju zašto u nju ulažete, ako već ne gledate FA. Kupujem je već duže vrijeme iz nekoliko razloga koji su poznati većini na ovom forumu i zbog kojih očekujem njen rast:
-proizvodnja b.v. za HV garantira stalne prihode duži niz godina, što je nepobitna činjenica
-moguća proizvodnja za treća tržišta zajedno sa Patriom, nije sto posto sigurno, ali se na tome radi
-zajednički posao SHS željeznica znači i modernizaciju i ulaganje u isto, a dobro znate što bi to
trebalo značiti i za DDJH, KAO I OBNOVA MOSTOVA I INFRASTRUKTURE NA SPOMENUTIM KORIDORIMA
-srbi već dugo spominju zajednički nastup sa DDJH na poslovima modernizacije M-84, kad-tad do
će doći, a poznato je koliki je broj 84-ki i 72-ki posijan pos svijetu
Smatram kako će svaka od navedenih činjenica utjecati ili već utjeće na cijenu, a pogotovo približavanje ulaska u EU.