…ma nebitno. Ovo je prvi put u godinu dana da mi je laknulo glede ove dionice. po proračunu ddjh ima preko 20 Kn keša po dionici – book value izgleda dobro, BOV ide… a ako se realiziraju vagoni + još neki poslić sa strane ova dionica je definitivno sada u pola cijene čak i sa ukalkuliranim rizikom od totalno nesposobnog managementa..
…ma nebitno. Ovo je prvi put u godinu dana da mi je laknulo glede ove dionice. po proračunu ddjh ima preko 20 Kn keša po dionici – book value izgleda dobro, BOV ide… a ako se realiziraju vagoni + još neki poslić sa strane ova dionica je definitivno sada u pola cijene čak i sa ukalkuliranim rizikom od totalno nesposobnog managementa..
da, i meni se ne čini lošom kupnjom. dugoročno bi mogla ona potegnuti. možda ne više na 230 kn kao nekad, ali bar duplo ili više vrlo lako. mislim da bi Hž mogao uskoro dosta ulagati, ova oklopna vozila, keš pozicija sve mi to govori da treba probati bar manjom količinom. bumo vidili [pray]
ma kakva ulaganja, kakva trabunjanja?!
82% građana smatra da zemlja ide u lošem smjeru, vlada je pred padom! [bye]
Vlada je pred padom vec dvije godine Azzaro pa ne pada , tako nece ni do izbora ne sekiraj se .
Hrvatski gradjani puno misle , smatraju , razmatraju i pametuju a malo dijeluju nazalost .
Da je ovakva situacija u nekoj drugoj zemlji vec bi pala vlada odavno . Ovako cemo i dalje jesti banane i gledati na dnevniku sta govore i psovati u svojim toplim kucama .
ma kakva ulaganja, kakva trabunjanja?!
82% građana smatra da zemlja ide u lošem smjeru, vlada je pred padom! [bye]
Treba znati odrediti točku kad pezimizam prelazi granice realiteta..uglavnom, većina prožvakanih vijesti koje se uporno nanovo recikliraju polako prelaze u sferu pretjerivanja
Uzmi samo holding(kad si već ovdije prenio tu općenitu vijest)…kaži mi jednu lošu vijest u zadnjih pola godine?
Samu jednu lošu koja se ne zna već odavno
Kod nas se loše vijesti uporno ponavljaju i multipliciraju a ostaje činjenica da ovo što se događa kod nas je prošlo vrhunac davnih dana
Rijetki budu u pravu, rezervirano za manjinu koja nije dio mainstream-a i koja misli svojom glavom..82% kažeš..to bi trebalo biti dovoljan postotak onih koji su osuđeni na prosječnost..
A oni koji planiraju uzet kakvu paru(pogotovo na burzi) moraju moći razmišljati i malo unaprijed..gledati iza brda, kako se kaže
Dobro si napiso lime .
Ja vidim jako svijetlu buducnost za DDJH i drago mi je da ima jos ljudi koji to vide .
A ekipa koja pljuje po DDJH neka se tamo druzi sa dionicarima VLDS , MGMA i tom rajom .
:))
Jucer smo presli iznad linije -61,80% od proslog vrha. Ostao je mali gap oko 26,60 kn. Vidim da je netko maloprije prosuo 100 kom na 25,38. Takoder, duplo dno 14.07. – 16.11. Hocemo li danas opet gore i onda uskoro u probijanje linije negativnog trenda?! Mogli bismo.
Cekat cete vi jos koju godinicu……
Moš mislit…nadaj se ti nadaj, al nemoj poslije plakat što nisi u pravom vagonu!
Naslov katastrofa..tekst realan sa dobrim osvrtom na ono što nas čeka
BOV-ovi 4 mjesečno..prošli na ponovljenom natječaju za 100 vagona i očekuju potpis ugovora..završili dva rezervoara kapaciteta po 80.000 kubika za Janaf, a konkurirat će i na natječaju za gradnju rezervoara na Krku..nije loše..uopće nije loše, osim naslova katastrofičnog.Ali na to smo već navikli..
Evo djela..
…………………………………………………….
Još uvijek imamo gubitke u Grupaciji, a glavni je razlog za takvo stanje nedostatak inozemne potražnje u našim branšama (građevinskoj industriji, transportu i energetici). No ono što nas raduje su ipak pozitivni znaci i na tom tržištu, što se očituje kroz povećan broj upita i ponuda, kojih u zadnjih godinu i pol gotovo da nije niti bilo. Ta nam činjenica daje za pravo planirati da u 2011. godinu uđemo s ciljevima koji će biti puno optimističniji nego zadnje dvije godine, a to je prije svega rast prihoda i poslovanje s dobitkom«, ističe predsjednik Uprave Holdinga Zdravko Stipetić.
Podsjeća da je do pada zaposlenosti u Specijalnim vozilima došlo i zbog kašnjenja ulaska u serijsku proizvodnju borbenog oklopnog vozila kakva je bila planirana, što je riješeno u kolovozu. »Prema aneksima ugovora od veljače ili najkasnije travnja iduće godine dinamika isporuke bi trebala biti četiri BOV-a mjesečno, pa sada poduzimamo sve kako bi skratili te rokove, prije svega u dijelu nabavke kritične opreme«, dodaje Vjesnikov sugovornik. Govoreći o proizvodnji 100 teretnih vagona za Hrvatske željeznice, Zdravko Stipetić ističe da su Specijalna vozila prošla i na ponovljenom natječaju koji je završen potkraj srpnja, pa se u tvrtki nadaju skorom potpisivanju ugovora. Proizvodnja stotinu vagona za Hrvatske željeznice će kapacitete Specijalnih vozila zaposliti tek na tri mjeseca. Stoga ohrabruje i činjenica o oporavku tržišta transportnih sredstava, pa samim tim i potreba europskih cargo operatera za vagonima.
http://www.vjesnik.hr/html/2010/11/27/Clanak.asp?r=gos&c=4
Naslov katastrofa..tekst realan sa dobrim osvrtom na ono što nas čeka
BOV-ovi 4 mjesečno..prošli na ponovljenom natječaju za 100 vagona i očekuju potpis ugovora..završili dva rezervoara kapaciteta po 80.000 kubika za Janaf, a konkurirat će i na natječaju za gradnju rezervoara na Krku..nije loše..uopće nije loše, osim naslova katastrofičnog.Ali na to smo već navikli..
Evo djela..
…………………………………………………….
Još uvijek imamo gubitke u Grupaciji, a glavni je razlog za takvo stanje nedostatak inozemne potražnje u našim branšama (građevinskoj industriji, transportu i energetici). No ono što nas raduje su ipak pozitivni znaci i na tom tržištu, što se očituje kroz povećan broj upita i ponuda, kojih u zadnjih godinu i pol gotovo da nije niti bilo. Ta nam činjenica daje za pravo planirati da u 2011. godinu uđemo s ciljevima koji će biti puno optimističniji nego zadnje dvije godine, a to je prije svega rast prihoda i poslovanje s dobitkom«, ističe predsjednik Uprave Holdinga Zdravko Stipetić.
Podsjeća da je do pada zaposlenosti u Specijalnim vozilima došlo i zbog kašnjenja ulaska u serijsku proizvodnju borbenog oklopnog vozila kakva je bila planirana, što je riješeno u kolovozu. »Prema aneksima ugovora od veljače ili najkasnije travnja iduće godine dinamika isporuke bi trebala biti četiri BOV-a mjesečno, pa sada poduzimamo sve kako bi skratili te rokove, prije svega u dijelu nabavke kritične opreme«, dodaje Vjesnikov sugovornik. Govoreći o proizvodnji 100 teretnih vagona za Hrvatske željeznice, Zdravko Stipetić ističe da su Specijalna vozila prošla i na ponovljenom natječaju koji je završen potkraj srpnja, pa se u tvrtki nadaju skorom potpisivanju ugovora. Proizvodnja stotinu vagona za Hrvatske željeznice će kapacitete Specijalnih vozila zaposliti tek na tri mjeseca. Stoga ohrabruje i činjenica o oporavku tržišta transportnih sredstava, pa samim tim i potreba europskih cargo operatera za vagonima.
http://www.vjesnik.hr/html/2010/11/27/Clanak.asp?r=gos&c=4
pa da,ovo je realan članak,a đuro mi se čini jedna od jačih investicija na zse za iduću godinu.tko nema strpljenja neka proda,a oni željni rizika neka čeprkaju po stečajnim masama,ima ih nažalost koliko hočeš.(ej burke si prodal kaj maslinovog ulja [lol] [lol] )