Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,10 | 18,00 | 0,00% |
Moze ali ako je u kompenzaciji
kao npr…?
Hm, teško mogu razumjeti ovakvu situaciju ili nekom možda odgovara da situaciju (cijenovni trend) drži suprotno stvarnoj…
Dakle, živim u okolici SB i naravno razgovaram sa ljudima koji tamo rade a osim toga često prođem i vidim što se događa. Do polovine ove godine do kada je đuro bio u stvarnom _ranju, radnici nisu radili apsolutno ništa, cijena se kretala na oko 50% višim razinama nego sada… Sad, kada su pogoni zaista zaposleni, kada vidite da su okolo gotovi vagoni (austrija) a u halama se dalje rade za HŽ, BOV-i se rade punom parom, dakle, specijalna vozila kao najbitniji dio holdiga su u punom pogonu – cijena pada…
To nema veze sa pameću – ili možda ima…!? U svakom slučaju, cijena ne pada zbog loše situacije jer loše nije. Prije ili kasnije stvari će doći na svoje mjesto
Hm, teško mogu razumjeti ovakvu situaciju ili nekom možda odgovara da situaciju (cijenovni trend) drži suprotno stvarnoj…
Dakle, živim u okolici SB i naravno razgovaram sa ljudima koji tamo rade a osim toga često prođem i vidim što se događa. Do polovine ove godine do kada je đuro bio u stvarnom _ranju, radnici nisu radili apsolutno ništa, cijena se kretala na oko 50% višim razinama nego sada… Sad, kada su pogoni zaista zaposleni, kada vidite da su okolo gotovi vagoni (austrija) a u halama se dalje rade za HŽ, BOV-i se rade punom parom, dakle, specijalna vozila kao najbitniji dio holdiga su u punom pogonu – cijena pada…
To nema veze sa pameću – ili možda ima…!? U svakom slučaju, cijena ne pada zbog loše situacije jer loše nije. Prije ili kasnije stvari će doći na svoje mjesto
da dodam – radi se i subotom u dvije smjene…
a da je u pitanju nečija želja i nastojanje da se cijena drži dolje lako se vidi prema načinu i redoslijedu ocijenjivanja postova – najbrži su ovi koji daju 100-tke negativno intoniranim postovima i 1-ce za optimistične postove – a takvi nisu u ovim dionicama-nego bi to htjeli biti,…, ili jesu ali bi kupili još puno ali za male pare…
Hm, teško mogu razumjeti ovakvu situaciju ili nekom možda odgovara da situaciju (cijenovni trend) drži suprotno stvarnoj…
Dakle, živim u okolici SB i naravno razgovaram sa ljudima koji tamo rade a osim toga često prođem i vidim što se događa. Do polovine ove godine do kada je đuro bio u stvarnom _ranju, radnici nisu radili apsolutno ništa, cijena se kretala na oko 50% višim razinama nego sada… Sad, kada su pogoni zaista zaposleni, kada vidite da su okolo gotovi vagoni (austrija) a u halama se dalje rade za HŽ, BOV-i se rade punom parom, dakle, specijalna vozila kao najbitniji dio holdiga su u punom pogonu – cijena pada…
To nema veze sa pameću – ili možda ima…!? U svakom slučaju, cijena ne pada zbog loše situacije jer loše nije. Prije ili kasnije stvari će doći na svoje mjesto
da dodam – radi se i subotom u dvije smjene…
[/quote]
…evo ga opet… kao prvo…pitanje vremena kad će gjuru totalno opljačkat a po mojim prognozama biti će to do kraja slijedeće godine 2011…kaj ne vidiš da se sprema u đuri još jedna pljačka na hrvatski način….
….to o čemu ti pričaš nema veze s mozgom, pa radile su i radnice u Kamenskom u dvije smjene…zar ne vidiš da izvlače novce iz gjure jer moraju izjamit što se izjamit može jer ih 2012 neće biti na vlasti..a mislim da i ovi drugi imaju posljednju šansu da nešto poprave jer će završit sa katranom i perjem na sred trgova dok narod popi….
minus75p u potpunosti se slažem s tobom. Da nisam vidio davno bih izišao iz ove dionice. Ovako sam u njoj najmanje dok ne počnu sjedati rate za obavljene radove, a to bi se moglo vidjeti vec u sljedecem izvjestaju.
Hm, teško mogu razumjeti ovakvu situaciju ili nekom možda odgovara da situaciju (cijenovni trend) drži suprotno stvarnoj…
Dakle, živim u okolici SB i naravno razgovaram sa ljudima koji tamo rade a osim toga često prođem i vidim što se događa. Do polovine ove godine do kada je đuro bio u stvarnom _ranju, radnici nisu radili apsolutno ništa, cijena se kretala na oko 50% višim razinama nego sada… Sad, kada su pogoni zaista zaposleni, kada vidite da su okolo gotovi vagoni (austrija) a u halama se dalje rade za HŽ, BOV-i se rade punom parom, dakle, specijalna vozila kao najbitniji dio holdiga su u punom pogonu – cijena pada…
To nema veze sa pameću – ili možda ima…!? U svakom slučaju, cijena ne pada zbog loše situacije jer loše nije. Prije ili kasnije stvari će doći na svoje mjesto
da dodam – radi se i subotom u dvije smjene…
[/quote]
…evo ga opet… kao prvo…pitanje vremena kad će gjuru totalno opljačkat a po mojim prognozama biti će to do kraja slijedeće godine 2011…kaj ne vidiš da se sprema u đuri još jedna pljačka na hrvatski način….
….to o čemu ti pričaš nema veze s mozgom, pa radile su i radnice u Kamenskom u dvije smjene…zar ne vidiš da izvlače novce iz gjure jer moraju izjamit što se izjamit može jer ih 2012 neće biti na vlasti..a mislim da i ovi drugi imaju posljednju šansu da nešto poprave jer će završit sa katranom i perjem na sred trgova dok narod popi….
[/quote]
Energy, evo me opet na tvoju žalost, ali ja govorim činjenice koje se mogu dokazati, dapače -vidjeti…a ti?
Ali da se nadovežem na Altayev post – u slijedećem izvjestaju će se vidjeti sigurno, iako to još uvijek ne znači da će biti ostvarena dobit – ali uz ovolike gubitke nastale ISPLATOM plaća i drugih obveza (dakle firma je platila i zadržala radnike – koji sada rade!!!) bit će odličan rezultat ako se smanji gubitak – a hoće!
…je je vidjeli smo činjenice u zadnjem izvješću…a uz toliko dobivenog posla biti u takvom minusu…tu odmah nešto smrdi…i to prejako…
Hm, teško mogu razumjeti ovakvu situaciju ili nekom možda odgovara da situaciju (cijenovni trend) drži suprotno stvarnoj…
Dakle, živim u okolici SB i naravno razgovaram sa ljudima koji tamo rade a osim toga često prođem i vidim što se događa. Do polovine ove godine do kada je đuro bio u stvarnom _ranju, radnici nisu radili apsolutno ništa, cijena se kretala na oko 50% višim razinama nego sada… Sad, kada su pogoni zaista zaposleni, kada vidite da su okolo gotovi vagoni (austrija) a u halama se dalje rade za HŽ, BOV-i se rade punom parom, dakle, specijalna vozila kao najbitniji dio holdiga su u punom pogonu – cijena pada…
To nema veze sa pameću – ili možda ima…!? U svakom slučaju, cijena ne pada zbog loše situacije jer loše nije. Prije ili kasnije stvari će doći na svoje mjesto
da dodam – radi se i subotom u dvije smjene…
[/quote]
ovo je lijepo za pročitati da ima posla i da se radi nama koji smo daleko od SB-a.
razumijem i kolege minus… i Free … . Sad zašto dionica pada , postoji puno mišljenja .
ali jedno je sigurno: ako holding nastavi raditi po ucrtanim planovima u 2011., ovdje nema zime ,
dapače , ova cijena je smiješno niska .
2. a što je sa zemljištem koji ddjh ima , kolika je vrijednost ? ne znam je li netko o tome pisao.
dalje , što bih svakako zamjerio, to je jedan lijeni management .
…je je vidjeli smo činjenice u zadnjem izvješću…a uz toliko dobivenog posla biti u takvom minusu…tu odmah nešto smrdi…i to prejako…
ali to je stvarno nevjerovatno,baš se to pitam danima i priznajem ovo je živa enigma na zse!??