Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
nevjerovatno kako jedan nalog na asku od 2000 i nesto kom (koji je zapravo sića) može gurnuti i održati cijenu na dolje
Gura se to zadnjih dana uporno prema dolje, pokušava se napraviti panika među investitorima, a izvješće za 3Q im daje povoda za to.
Nadam se da se Đuro neće pretvoriti u novu INGRU koju se također pokušava zatući svim sredstvima i beskrupuloznim komentarima, zato malo strpljenja okrenuti će se i ovdje trend uskoro… [pray]
Ovdje izgleda slijedi raspad sistema, poslovanje je katastrofalno i ne nazire se preokret. ( ma sta Stipetic rekao o tome).
Ne bih se cudio da cijena ode ispod 20 kuna. 🙁
Misliš ispod 10kn kolega????
Za Bozic ce Vam Stipo pozeljeti Bozic samo sa jednom jedinom recenicom. Gubitak sa 61% povecan na 100%. Ali idemo dalje, zna se.
Ovdje izgleda slijedi raspad sistema, poslovanje je katastrofalno i ne nazire se preokret. ( ma sta Stipetic rekao o tome).
Ne bih se cudio da cijena ode ispod 20 kuna. 🙁
Misliš ispod 10kn kolega????
[/quote]
S ovakvim poslovanjem i upravom… i to je previse… :-/
Za Bozic ce Vam Stipo pozeljeti Bozic samo sa jednom jedinom recenicom. Gubitak sa 61% povecan na 100%. Ali idemo dalje, zna se.
Realizirat ce put opciju i prodat ostatak DDJM i … danas su trebali zaprimit ponude , ima tko kakav info kako je proslo ?
Nadmo se i da ce nesto pocet dolazit od BOV-a , vagona i Patrije…..
Vidim da vas se dosta nakotilo, međutim zaboravljate da DDJH ima posao do kraja 2012 godine, da ima ugovor za 126 BOV-a, te licencu od Patrije za proizvodnju vozila.
djuro ima osigurano prezivljavanje, a to je danas najbitnije, ali koliko sam upoznat već ovo donosi više od pukog preživljavanja
Vidim da vas se dosta nakotilo, međutim zaboravljate da DDJH ima posao do kraja 2012 godine, da ima ugovor za 126 BOV-a, te licencu od Patrije za proizvodnju vozila.
HŽ Infrastruktura je u devet mjeseci ove godine ostvarila dobit od pet milijuna kuna. U istom razdoblju prošle godine tvrtka je imala 20,6 milijuna kuna gubitka.
Ukupne obveze HŽ Infrastrukture iznose 380 milijuna kuna, a manje su u odnosu na isto razdoblje lani za 108 milijuna.Zbog uštede od 100 milijuna na natječajima javne nabave, kompletne Hrvatske željeznice će, naglasio je Jerneić, uskoro preuzeti javni i transparentni sustav javne nabave koju je implementirala HŽ Infrastruktura.
Javni su bili i natječaji za kreditno zaduženje od 630 mil. kn za obnovu željezničke infrastrukture. Kako je rekao Jerneić, tvrtka je prvi natječaj poništila nezadovoljna ponudama, dok se na drugi javio konzorcij hrvatskih banaka koji je dao daleko povoljnije uvjete, čak i bolje od kredita za državu. "Tim novcem financirati će se obnova riječke pruge i sanirati most Sava Jakuševac.
evo novih mogućnosti za đuru
…ma koje mogučnosti…nemože gjuro toliko zaradit koliko ovi lopovi mogu strgat na jednom omanjem banketiću.. :-)..