Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,60 | 624 | 40 | 15,60 | 16,90 | 1,30% |
to ćemo tek vidjeti jer BILFINGER BERGER POWER SERVICES GMBH već ima 81,05% dionica i de facto im nove dionice uopće ne trebaju osim ako idu na squeeze out. zato je više nego upitno hoće li uopće biti kupaca za taj udio DDJH od 15% jer te dionice kupcu praktički ne donose ništa [bye]
[/quote]
..mogao bih ti nabrojati još deset stvari šta se sve može sa tim udjelom…i isto tako mislim da će se nači zainteresiranih a vrijeme će pokazati tko je bio u pravu..
Što bi Đuro mogao s tim novcem? Mozda ovo:
”…Nadzorni odbor je također dao suglasnost Upravi Đuro Đaković Holdinga d. d. da može kupiti vlastite dionice u skladu sa zakonom…”
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/WvGh8h8YJzUWxhMu1muMoA==.pdf
Hrvatska ulaže 2 milijarde eura za provedbu projekata
Željeznički dani 2010.:„Iako je mala zemlja, Hrvatska bi mogla igrati značajnu ulogu u euroazijskoj regiji što se tiče teretnog prijevoza i logističkih usluga. Ministarstvo mora prometa i infrastrukture ulaže u infrastrukturne projekte, a pogotovo u luku Rijeka jednu od najvažnijih luka u Hrvatskoj. Vlasti ulažu u povećanje kapaciteta luke. U svim tim projektima privatni kapital je također od velike važnosti. Najvažniji Hrvatski koridori su X i Vb kao veza između Mediteranskog mora i euroazijskih luka. U tu svrhu, Hrvatska je zainteresirana za modernizaciju infrastrukture i ulaganje u nove projekte kako bi privukla teretni promet“, izjavio je Ivan Matasić, član uprave Hž Infrastrukture tokom WBSA Railway samita.
Hrvatska je razradila projekte za koje su potrebni milijuni eura investicija po godini. Dakle, tijekom 2010-2011, Hrvatska će imati sredstva i koristi od Operativnih programa od oko 65,75 milijuna eura za izradu tehničke dokumentacije za koridor Vb.
U odnosu na cijelu željezničku infrastrukturu, Hrvatska je razradila nacrt projekata koji se procjenjuju na 982 milijuna eura za modernizaciju i izgradnju novih pruga. „Europska unija će financirati infrastrukturne projekte sa 350 milijuna eura godišnje. U stvari, tijekom iduće dvije godine Hrvatska će u projekte uložiti ukupno 2 milijarde eura. Želimo privući teretni transport na željeznicu, a kako bi to učinili prvo moramo uložiti u infrastrukturu. Istina je, da je Hrvatska do sada uglavnom ulagala u cestovnu infrastrukturu, a sad je trenutak da se počne sa željeznicom“, izjavio je za željeznice Insider, Ivan Matasić.
Da bi se poboljšala i povećala učinkovitost željeznice, Hrvatske željeznice planiraju se udružiti sa susjednim infrastrukturnim upraviteljima u promociji željezničkog transporta, stvarajući tako zajednička rješenja u naplati trasa i u poboljšanju kvalitete usluga na glavnim koridorima. Tvrtka također planira smanjenje i pojednostavljenje prekograničnih procedura i uspostavljanje tj. razvoj ICT sustava za razmjenu podataka.
Izovr: Railwayinsider.eu
…nadam se da će se i ovo indirektno odraziti na gjuru jer gjuro već posluje tamo… 🙂
…evo prostora da se gjuro ogrebe za par poslića….
http://www.poslovni.hr/vijesti/i-bugari-zainteresirani-za-cargo-10-160751.aspx
Danas održana 5. sjednica Vijeća za obranu
Za Projekt Patria osigurana sredstva u proračunu – drugim riječima 2-3 godine posla za Đuru.
"Bugarska zainteresirana za Cargo 10 i da su pojedini predstavnici europskih željeznica ovih dana isticali da je osnivanje takve kompanije nešto najbolje što su učinile željeznice u ovom dijelu Europe."
Treba li išta dodati….????
"Bugarska zainteresirana za Cargo 10 i da su pojedini predstavnici europskih željeznica ovih dana isticali da je osnivanje takve kompanije nešto najbolje što su učinile željeznice u ovom dijelu Europe."
Treba li išta dodati….????
ddjh !!!
Danas održana 5. sjednica Vijeća za obranu
Za Projekt Patria osigurana sredstva u proračunu – drugim riječima 2-3 godine posla za Đuru.
potvrđeno jučer u Dnevniku