Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
ne vidim ćemu ovaj optimizam…ovo su samo predizborne priće za malu djecu…
jasno je da vrlo teško da će od ovog nešto biti, a pogotovo što će se vjerojatno promjeniti vlast na izborima
…bitno je ono što će se dogoditi netom prije izbora a to je da treba materijala za dobre slićice po medijima pa tako i nekih poslića za tvrtke…osim toga svega sredstva od EU za rekonstrukciju željeznica su praktički već isposlovana ( naravno ne zato jer im se mi tako jako sviđamo ) zbog međunarodnih europskih koridora i interesa (čitaj: luka rijeka –> mađarska –> poljska, itd.).
niš ne fali, osim ako na temelju tog optimizma kupiš dionice a one nakon toga roknu…
da netko ne pomisli da drukam na dolje imam pokoju dionicu Đure koje sam nažalost kupio na malo višim razinama…
zašto onda odmah ne prodaš kada znaš da će dolje?
ne vidim ćemu ovaj optimizam…ovo su samo predizborne priće za malu djecu…
jasno je da vrlo teško da će od ovog nešto biti, a pogotovo što će se vjerojatno promjeniti vlast na izborima
Žalosno je ako u ovoj državi nema posla za firme poput Đure…
Ne slažem se da bi promjena vlasti trebala imati utjecaj na buduće poslove za Đuru, a sadašnjoj/budućoj vlasti ostaje vidjeti koliko je sposobna da se iz pretpristupnih, kohezijskih i ostalih fondova izbori da poslove dobiju domaće tvrtke, a među njma bi Đuro trebao dobiti lijepi dio tog kolača.
Zato, dokup (ili bar hold) do daljnjeg. [thumbsup]
http://www.nacional.hr/clanak/92154/sindikat-zeljeznicara-najavljuje-prosvjed-u-srijedu-29-rujna
…HŽ Infrastruktura tim tvrtkama gotovo uopće ne dodjeljuje poslove na održavanju željezničke infrastrukture, a Vlada je u dogovoru s Delegacijom EU pristala na to da se ne smiju javiti na natječaje čak ni kao podizvođači, tvrdi Forgač…
Evo izgleda da se HŽ infrastruktura ne smije javiti na natječaj kojeg će HŽ raspisati i financirati od sredstava EU. To nije dobro jer nam tako propadaju tvrtke i ljudi završavaju na ulici. Međutim to stavlja DDJH-a u položaj glavnog i jedinog hrvatskog predstavnika za izgradnju pruge.
Aktiviranjem poslova oko željezničke infrastrukture zajedno s ponovnim pokretanjem proizvodnje vojnih vozila, Đuro ojačava svoj ‘core business’ i potencijalno uz Končar postaje jedan od nositelja hrvatskog gospodarskog oporavka. Na burzi se kupuje upravo potencijal. Po mojem skromnom mišljenju Đuro je hodajući po rubu došao u poziciju, dobrim dijelom i srećom, najvećeg ‘forwarda’ na Zse. Cijena dionice će to morati odraditi.
…uskoro dolazi izvještaj za treći kvartal…vjerujem da će bilanca biti puno bolja…sigurno će onaj minus predznak biti puno manji pa se nadam, ako ništa drugo, da će i dionica biti sukladno tome nagrađena…
niš ne fali, osim ako na temelju tog optimizma kupiš dionice a one nakon toga roknu…
da netko ne pomisli da drukam na dolje imam pokoju dionicu Đure koje sam nažalost kupio na malo višim razinama…
zašto onda odmah ne prodaš kada znaš da će dolje?
zato što nemam namjeru prodavati s gubitkom…Đuro je kod mene dok ne dođe do razine koja će me zadovoljiti…
ni u kojem dijelu mojeg teksta ne piše da znam da će Đuro dolje…
[/quote]
…uskoro dolazi izvještaj za treći kvartal…vjerujem da će bilanca biti puno bolja…sigurno će onaj minus predznak biti puno manji pa se nadam, ako ništa drugo, da će i dionica biti sukladno tome nagrađena…
evo pa vidi kako stoji
291 28,95
200 28,90
200 28,63
50 28,57
800 28,51
350 28,50
22 28,41
381 28,40
524 28,26
50 28,00
Cijena Prodaja
30,00 65
30,40 350
30,45 400
30,99 336
31,00 500
31,05 26
31,49 15
31,80 36
31,81 280
31,96 75
http://www.poslovni.hr/vijesti/ludewig-cargo-10-je-fantasticna-stvar-159234.aspx
…. + rijeka –> mađari = ..biti će prostora za gjurine vagone.. 🙂
evo za još jednu jedinicu… 🙂