Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,60 | 203 | 13 | 15,60 | 16,90 | 0,00% |
Agrokor distribuciju s cesta prebacuje na željeznicu.
super, sad će sigurno Toda kupiti 100.000 vagona od Đure [yawn] [bye]
Danas se u PD spominje interes vlade za nabavu vagona koji trebaju za koridor X .
danas u PD se spominje gubitak od 23 miljona kuna
Grupa Đuro Đaković u prvom je ovogodišnjem polugodištu zabilježila gubitak u iznosu od 23,37 milijuna kuna dok je u istom lanjskom razdoblju poslovala s profitom od 1,35 milijuna kuna, podaci su iz konsolidiranog financijskog izvješća objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Ukupni prihodi društava Grupe Đuro Đaković iznose 136,98 milijuna kuna što je za 50,09 posto manje nego u istom razdoblju prethodne godine. Planom za 2010. godinu predviđeno je 628,82 milijuna kuna ukupnih prihoda, što znači da je u prvih šest mjeseci ove godine ostvareno 21,78 posto od planiranih prihoda. Prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni su u iznosu od 123,51 milijun kuna što je 90,93 posto ukupnih prihoda od prodaje. Na inozemnom tržištu ostvareno je 7,45 posto prihoda od realizacije ili 10,12 milijuna kuna. Ukupni rashodi iznose 160 milijuna kuna i manji su za 117,26 milijuna kuna
Grupa Đuro Đaković u prvom je ovogodišnjem polugodištu zabilježila gubitak u iznosu od 23,37 milijuna kuna dok je u istom lanjskom razdoblju poslovala s profitom od 1,35 milijuna kuna, podaci su iz konsolidiranog financijskog izvješća objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Ukupni prihodi društava Grupe Đuro Đaković iznose 136,98 milijuna kuna što je za 50,09 posto manje nego u istom razdoblju prethodne godine. Planom za 2010. godinu predviđeno je 628,82 milijuna kuna ukupnih prihoda, što znači da je u prvih šest mjeseci ove godine ostvareno 21,78 posto od planiranih prihoda.
Oni su planirali prihoditi 628 miljuna u 2010. a u prvih 6 mjeseci su uspjeli ispuniti 21% kvote
Dakle, ostaje im 6 mjeseci da zarade 80% onog što su planirali za cijelu godinu
Koji je to"planer" planirao?
Tenkista?
evo netko je govorio da je ovo za đuru siguran posao: http://limun.hr/main.aspx?id=613401
ZAGREB – Hrvatska, Srbija i Slovenija potpisale su u Beogradu deklaraciju kojom se podržava osnivanje zajedničke željezničke tvrtke koja će željeznicama triju zemalja omogućiti konkurentnost na tržištu. Što očekuju u Hrvatskoj?
Zajedničkom tvrtkom, koja bi trebala biti osnovana otprilike za mjesec dana, upravljat će Slovenija, i slovenski predstavnik bit će direktor tvrtke. Glavna djelatnost nove tvrtke bit će organizacija transporta.
Sada na relaciji Ljubljana – Zagreb – Beograd – Dimitrovgrad – Istanbul vozi 700 vlakova, dok koridorom 4, koji je ide preko Mađarske, vozi sedam tisuća vlakova. Zajedničkom željezničkom tvrtkom sve bi države time mogle dobro zaraditi, no hrvatske željeznice u lošem su stanju i trebaju velika ulaganja.
Hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta uvjeren je da je ovakva inicijativa više nego dobra ideja, a onima koje bi priča mogla podsjetiti na neka prošla vremena poručuje kako u čitavoj priči nema politike.
"Radi se o osnivanju zajedničke tvrtke koja će nastupati na javnim natječajima kako bi procedura bila lakša i brža i kako bi što više tereta prolazilo desnim koridorom, koji prolazi kroz Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju ali dalje skroz do Turske. Prema tome to je gospodarski skroz opravdan posao koji nema veze s politikom, ali ima gospodarsku osnovu, uvjerava ministar Kalmeta.
Ministar Kalmeta iznosi jednostavnu računicu; desni koridor je u odnosu na četvrti koridor, praktički na istim pravcima, kraći za skoro 900 kilometara. 90 % roba ide tim četvrtim koridorom a ne desnim i interes je svih uključenih da ta roba dođe na desni koridor.
U Hrvatskim željeznicama već trljaju ruke, smatraju da bi hrvatsko-srpsko-slovenska željeznica mogla dati vjetar u leđa HŽ-u.
"Tvrtka koja se osniva bit će od velike važnosti za HŽ kargo kao i za druge partnere, jer će se njome pokrenuti aktivnosti koje bi trebale rezultirati povećanjem teretnog prijevoza željeznicama, a time i prihoda koji su vezani uz deseti koridor. Taj koridor afirmirao se kao jedan od glavnih prometnih pravaca koji povezuju zapadnu s istočnom Europom pa pozitivnu refleksiju očekujemo i na drugim prometnim pravcima", kaže Ivana Čubelić, predstavnica za odnose s javnošću u Hrvatskim željeznicama.
U Hrvatskim željeznicama još navode kako su već krenule pripremne radnje radnih grupa željeznica sudionika. Za početak cilj je povećati kvalitetu prijevoza, razviti infrastrukturu ali povećati vagonske kapacitete.
Radovi na obnovi dionice Vinkovci – Tovarnik – državna granica bit će završeni sljedeće godine. Što dalje i kada bi mogla biti završena rekonstrukcija koridora deset pojašnjava Ivana Čubelić.
"Radovi na sljedećoj dionici Novska – Okučani trebali bi početi sljedeće godine i trajati do dvije godine. S obzirom na predvidive financijske izvore i vrijeme koje je potrebno za pripremu projektne dokumentacije, ishođenje dozvola, nominiranje i odobravanje financiranja projekata te izvedbu radova, za očekivati je da će potpuna rekonstrukcija biti dovršena u sklopu buduće financijske perspektive EU za razdoblje od 2014. do 2020. godine.
U Hrvatskim željeznicama vjeruju kako će zajedničkim snagama slovensko-hrvatsko-srpska željeznička priča konkurirati drugim vrstama prijevoza. Što se tiče financiranja, u Hrvatskim željeznicama kažu kako se već služe sredstvima iz predpristupnih fondova Europske unije. Prva sredstva vezana za projektnu dokumentaciju već su odobrena iz fondova EU-a, a krajem godine očekuju se potpisivanja prvih ugovora.
Hrvatske željeznice od koridora deset i regionalne suradnje očekuju puno, a čini se da slično misle i gospodarstvenici. Dario Jurin, predsjednik Hrvatske gospodarske komore, županijske komore Zadar smatra da su, obzirom na ukupno stanje krupne infrastrukture, na području Hrvatske i Zadarske županije, željeznica i njena infrastruktura u najlošijem stanju.
"Mislim da bi svaki pomak, trebao značiti novi korak i novi poticaj u razvoju gospod
Kad krenu konkretne vijesti bolje je biti na poziciji dan ranije . Koji je to dan ? Sada se prate i regionalne novosti – iz dana u dan.
Kolega ING lijepo sam Vam rekao ne trošite se na 32kn jer će to daleko niže, negdje do 25kn…
A Vi uporno kupovali po 30-32kn… A jooooj…
– E splite, splite čini mi se da nikada nećete dorasti u jednu mudru, odmjerenu i koegijalnu osobu!!!
– Za razliku od kolege DELUXA ne mislim nikome slati dokaze o izvršenim transakciajma a tebi pogotovo
– Nadalje, za razliku na moju ženu ja se ponekad zadovoljim i sa malim (prinosima)
– Danas ste potvrdili da nemate baš neka znanja o poznavanju trgovanja na temama VDKT, LKPC
– AL nesebično ću ti otkriti, da DDJH ima potencijala znaju svi, al stanje je trenutno loše, a ovaj dečko što je kupovao sve do 35 nije se zabunio iako tebi xxxxx to tako djeluje
Nastoji postepeno taj dečko malo žrtvovati dionica da se ekipa odluči na prodaju i dakako da spusti cijenu, naravno na ovom nelikvidnom tržištu mu to i ide za rukom
– A kad budem kupovao DDJH nastojat ću te obavjestit
e splite splite