Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Lojtra,
kod nekih se danas upalio BY SIGNAL, ide to prema TA NA 69
Dragi dioničari, nesumljivo je da đuro ima potencijala….blablabla, al znate tko je u upravi, tko vodi tu ispaćenu firmu, znate tko je potkrada, znate kakvi će bit rezultati, znate li da je napumpan, znate li da…uf
Ti danas radiš isto ono što si neki dan prigovorio Kanabisu na HGSP.
Ja isto nisam obožavatelj Đure niti velike većin firmi u državnom vlasništvu, ali ovo je cijena cca 10% ATH s uračunatim svim mogućim negativnim scenarijima.
Iako se sustavno pljačka firma je opet likvidna i ima šta raditi sljedeće dvije godine znači trebala bi se ispravnije vrednovat na burzi.
Ne pada mi napamet ulaziti ali definitivno je sigurnije uskočit u vlakić ovdje nego na HGSP.
Antiša,
i kod HGSPOTA I ĐURĐICE je ista priča, ne dižu je mali dioničari (povremeno daju support) pre evidentno je, da jači dečki su te prilično nelikvidne dionice odlučili podignut, iskoristili nekoliko pozitivnih vijesti i evo ga na + 70%
Zanima me, tko bi od forumaša sa svojom lovom na + 70 % išo u kupovinu!? Osim da ima doušnika, kužiš, a kako HANFA to "oštro kažnjava" malo je hrabrih
ps obzirom da đuro radi vagone ipak je poželjnije uskočit u taj vlak, dosad nisam vidio da takvi vlakovi savladavaju takav nagib, idešššššššššššš
Antiša,
i kod HGSPOTA I ĐURĐICE je ista priča, ne dižu je mali dioničari (povremeno daju support) pre evidentno je, da jači dečki su te prilično nelikvidne dionice odlučili podignut, iskoristili nekoliko pozitivnih vijesti i evo ga na + 70%
Veliki uvijek ruše i dižu, netko tko je kupovao na 40 kn vjerovatno misli zvati Hanfu zato što su mu Đuru srušili na 20 kn, po njemu nema opravdanja za pad a po tebi nema za rast!
Sve je to uvijek ista igra, gdje netko zaradi a netko puši.
Samo sada za razliku od 2007g igra je poštenija, pa oni što postanu dugoročni po ovim cijenama nemogu puno izgubiti.
Od mase zadnjih postova izdvajam jedan, a to je odnos tržišne kapitalizacije i vrijednosti ugovorenih poslova. Shvaćam drukere (špekulante) na rast ili pad cijene dionice ali opet svi drugi zar pored zdravih očiju ne vidite perspektivu ove tvrtke? kako je moguće da u današnje vrijeme netko ugovori poslove u vrijednosti 800 mil, kn a u isto vrijeme bude nagrađen od strane gospodina tržišta sa nekih 100 mil-? Ako netko ima bar malo znanja čitanja financijskih izvještaja tvrtke mogao je uvidjeti perpektivu ove tvrtke, a sad se kao neki iznenađuju zadnjim rastom vrijednosti dionica. IMHO đuro će rasti, a večinsko vlasništvo države može mu biti samo pokretač.
Od mase zadnjih postova izdvajam jedan, a to je odnos tržišne kapitalizacije i vrijednosti ugovorenih poslova. Shvaćam drukere (špekulante) na rast ili pad cijene dionice ali opet svi drugi zar pored zdravih očiju ne vidite perspektivu ove tvrtke? kako je moguće da u današnje vrijeme netko ugovori poslove u vrijednosti 800 mil, kn a u isto vrijeme bude nagrađen od strane gospodina tržišta sa nekih 100 mil-? Ako netko ima bar malo znanja čitanja financijskih izvještaja tvrtke mogao je uvidjeti perpektivu ove tvrtke, a sad se kao neki iznenađuju zadnjim rastom vrijednosti dionica. IMHO đuro će rasti, a večinsko vlasništvo države može mu biti samo pokretač.
Šta Đuri znači da ukovori i 5mlrd kn poslova kad će dobit u bilanci biti ista 5-10mil kn. Zvijezda, Belje, Ledo, Podravka svaki dan ugovaraju te poslove pa opet neke od njih tonu kao da si ih zavezao olovom.
Dogoročno svaka državna firma je pušiona, usporedi JDPL i ATPL u razdoblju od 5 i više godina pa ćeš shvatiti o čemu pričam.
Dioničari ATPL od početka 2005 g imaju zaradu od 60% uz lijepe dividende, JDPL-ovci imaju 60% minusa bez da su primili kune dividende i to u najboljim godinama za brodare.
To ti je perspektiva državnih i privatnih firmi.
P.S.
Ako želiš mogu dati i još brutalniju usporedbu DKVS – CKML
The PROTECTOR RWS protects military troops by allowing the vehicle’s weapons to be operated from a protected position inside the vehicle.
http://www.kongsberg.com/en/KPS/News/2010/July/1907_PROTECTOR_Contract_Croatia.aspx
http://www.kongsberg.com/en/KPS/News/2010/July/1907_PROTECTOR_Contract_Croatia.aspx
..uuuu, 115 milja novog posla…
….svaka čast Gjuro..kao što rekoh perspektiva odlična, dionica bagatela :-)..