… ako dođe do privatizacije ĐĐ, postavlja se puno pitanja , a malim dioničarima ono najvažnije : kolika će biti cijena dionice ?!
obzirom na gubitke i dugove, sve iznad 10 kn je previše
kako je krenulo još će ovaj đuro na 10 kuna sve si mislim pripremiti šolde za jedno 1000 komada.
Pa promet nije veći od 2000komada dnevno, a često i manji.
Meni je target ulaska 21kn i kad bude ne bi se plašio ovdje prebaciti 30% portfelja.
Nitko vam ne kaže da morate prodati po cijeni po kojoj država prodaje. Država tj. HFP će dobiti debelu proviziju ako jeftino proda a tko će nama dati proviziju, nitko. Zato nećemo jeftino ni prodavati. [thumbsup]
kako je krenulo još će ovaj đuro na 10 kuna sve si mislim pripremiti šolde za jedno 1000 komada.
Pa promet nije veći od 2000komada dnevno, a često i manji.
Meni je target ulaska 21kn i kad bude ne bi se plašio ovdje prebaciti 30% portfelja.
[/quote]
Gledajući razvoj situacije u zadnjih nekoliko mjeseci,neće dugo čekati vaše cjene-kolega.
Meni bilo tlaka čekati 21kn pa meznuo 600kom
Evo i graf-a…
Evo i graf-a…
prema grafu, situacija nije obećavajuća
Sadašnje poslovanje je koma, ali ako dođe do privatizacije bit će to sasvim druga priča i nagli skok dionice. Jedino što ja Jaci Kosorači i Šukiju baš ne vjerujem da privatizacija ide za koji dan kako najavljuju [yawn]
Đuro Đaković: Četiri BOV-a mjesečno za Patriju
Autor/izvor: SEEbiz / Vjesnik
SLAVONSKI BROD – Nadzorni odbor Đuro Đaković Holdinga dao je Upravi suglasnost za izdavanje korporativne garancije u korist Patria LAnd&Armament OY za društvo u većinskom vlasništvu Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. na projektu borbenoga oklopnog vozila (BOV).
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/vojna-industrija/duro-dakovic-cetiri-bov-a-mjesecno-za-patriju,85272.html
Ako se i pola od Stipetićevih nadanja realizira ova dionica će do kraja godine 100 kuna (realno za očekivati)
Dinamika isporuke četiri vozila na mjesec
14.7.2010 9:47:00 | Izvor/autor Vjesnik/PressCut
Nadzorni odbor Đuro Đaković Holdinga dao je Upravi suglasnost za izdavanje korporativne garancije u korist Patria LAnd&Armament OY za društvo u većinskom vlasništvu Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. na projektu borbenoga oklopnog vozila (BOV). To znači, pojasnio je predsjednik Uprave Holdinga Zdravko Stipetić, jamstvo Patriji da će Specijalna vozila realizirati projekt proizvodnje borbenoga oklopnog vozila do kraja 2012. ili koji mjesec kasnije, a na temelju Vladina jamstva za 37 milijuna eura za financiranje proizvodnog programa te za obrtna sredstva za taj projekt.
Aneks ugovora pripremljen je i treba ga samo parafirati, a odnosi se na opremu baznog vozila, dok se u rokovima i dinamici isporuke nije ništa promijenilo", istaknuo je Stipetić. Devet BOV-a već je isporučeno, a na temelju aneksa i jamstva dinamika proizvodnje i isporuke bit će podignuta na četiri vozila mjesečno", najavio je Stipetić. Dodao je da se time stvaraju mogućnosti za zajednički plasman BOV-a na treća tržišta.
Govoreći o uposlenosti kapaciteta u Grupaciji, predsjednik Uprave Holdinga istaknuo je da, unatoč za Đuru Đakovića nepovoljnom ishodu natječaja za gradnju tri spremnika za Janaf, ta tvrtka vidi realnu mogućnost za dobivanje posla na skorom natječaju za gradnju tri spremnika na Krku. Kad je riječ o vagonima za Hrvatske željeznice i na ponovljenom natječaju su ponovo Đakovićeva Specijalna vozila dala najkvalitetniju i najpovoljniju ponudu, pa u skladu s natječajem i zakonom o javnoj nabavi predstoji pregovarački postupak o tehničkim karakteristikama i cijeni.
"Poslovi za MORH, HŽ i Janaf važni su za Đakovića, ali ne i jedini. Pozitivno je što inozemna tržišta imaju tendenciju polaganog oporavka, pa samim tim i povećanja potreba za našim proizvodnim programima. Vraćaju nam se naši dugogodišnji kupci s novim narudžbama od Polysiusa za komponente za cementu industriju i područje energetike, kao i leasing kuće iz Austrije, Njemačke i Francuske za teretne vagone", optimističan je predsjednik Uprave Holdinga.
Unatoč poslovnim rezultatima u prvoj polovici ove godine, koji su na razini onih iz druge polovine 2009. godine, koja je završena s gubitkom, Stipetić poručuje da je najvažnije bilo preživjeti te očuvati proizvodne programe i radna mjesta.
[pray] [undecid]