Evo jedan dobar natječaj za Đuru!
100 novih teretnih vagona: 30 serije Eanos-z, 40 serije Habbins-z, 30 serije Eamos-z
Datum objave: 03.05.2010
Tip: Roba
Rok za dostavu ponuda: 31.05.2010
Tip: Javni natječaj
Naručitelj: HŽ Cargo d.o.o.
Opis: 100 novih teretnih vagona: 30 serije Eanos-z, 40 serije Habbins-z, 30 serije Eamos-z 100 vagona
Duro, ovo je za tebe. Ne budi pohlepan i nemoj opet uprskat. Cestitke vladi sto ipak brani domace gospodarstvo.
Samo za informaciju-po brodskoj obilaznci se neki dan dobro vozao novi oklopni transporter! Ide ko metak!
Meni tu nije jasno zasto ljudi to prodaju !! Sto tu ima lose, poslovi su im pred vratima, sa drzavom i bez nje. Imaju kesa ( nece u bankrot ). Moze netko objasnit ?
a meni nije jasno tko uz ovakvo katastrofalno poslovanje uopće kupuje dionice ove firme u propadanju [bye]
Evo jedan dobar natječaj za Đuru!
100 novih teretnih vagona: 30 serije Eanos-z, 40 serije Habbins-z, 30 serije Eamos-z
Datum objave: 03.05.2010
Tip: Roba
Rok za dostavu ponuda: 31.05.2010
Tip: Javni natječaj
Naručitelj: HŽ Cargo d.o.o.
Opis: 100 novih teretnih vagona: 30 serije Eanos-z, 40 serije Habbins-z, 30 serije Eamos-z 100 vagona
gdje si to našao…?
danas možemo pročitati nove šukerove izajve , pa pitanje za znalce :
– kolika je šansa da država ide u prodaju svog paketa ove firme ?
txs
danas možemo pročitati nove šukerove izajve , pa pitanje za znalce :
– kolika je šansa da država ide u prodaju svog paketa ove firme ?
txs
iz čega si izvukao taj zaključak da mi je znati…?
…a pazi ovaj tekst u usporedbi s onim od nedavno prilikom dogovora srbijanskih vlasti i kuvajta!
HRVATSKI TENKOVI ZA KUVAJT
Posao od 300 mil. $ za ‘Đuru Đakovića’KUVAJTSKA VOJSKA nije odgovorila na ponude Poljske i Srbije za modernizaciju svojih tenkova M-84, niti za kupnju Abramsa od SAD-a, jer želi modernizirani hrvatski tenk M-84D
.
M-84 opremljen je topom 125 mm glatke cijevi i strojnicom 12,7 mmNedavnom izjavom hrvatskog ministra obrane Berislava Rončevića pred najvišim kuvajtskim državnim dužnosnicima kako hrvatska vlada garantira da je tvrtka “Đuro Đaković” tehnološki i organizacijski potpuno sposobna zadovoljiti i ispuniti zahtjeve modernizacije 150 kuvajtskih tenkova M-84 i po potrebi proizvesti 66 tenkova koji Kuvajtu nikad nisu isporučeni, a trebali su biti još početkom 90-ih, “Đuro Đaković” našao se u poziciji da dobije najunosniji posao u svojoj povijesti vrijedan približno 300 milijuna dolara. Vrijednost modernizacije po jednom tenku iznosila bi do milijun američkih dolara, ovisno o tome kakav paket opreme Kuvajt želi, a cijena novog tenka je približno 2,5 milijuna američkih dolara.
Kuvajt već nekoliko godina razmatra ponude za modernizaciju svojih tenkova M-84, međutim, još nije pozitivno odgovorio niti na jednu ponudu, pa tako niti na one najozbiljnije iz Poljske i Srbije još 2005. Također, nije pozitivno odgovorio niti na prijedlog SAD-a da proda M-84 i zamijeni ih dodatnim brojem tenkova Abrams koji se već nalaze u sastavu kuvajtskih oklopnih postrojbi. Nekoliko je razloga zbog čega je Kuvajt pokazao veliki interes za Republiku Hrvatsku. Kuvajtu je bilo iznimno važno što je “Đuro Đaković” zadržao kontinuitet i razvoj tenkovskog programa na M-84 svih prošlih godina, što se tenkovi proizvedeni u “Đuri Đakoviću” koriste u postrojbama Hrvatske vojske, što je hrvatska država nastavila financirati program i što će Hrvatska vojska koristiti također novi modernizirani tenk pod oznakom M-84D zbog kojeg se želi sklopiti posao s Kuvajtom.
Uz to, modernizirani hrvatski tenk imat će iste gusjenice njemačkog proizvođača Diehla kao što ih već sada imaju kuvajtski tenkovi M-84 na kojima su one promijenjene prije nešto manje od dvije godine, što pokazuje da je zadržana kompatibilnost proizvoda u Hrvatskoj s onim u Kuvajtu.
——————————————————————————–
Tenk M-84D imat će sustav upravljanja vatrom ‘Omega’ slovenskog proizvođača Fotona Kuvajt je iznimno zadovoljan tenkovima M-84 proizvedenima još za vrijeme bivše Jugoslavije zbog njihove prohodnosti u pustinjskim uvjetima, malo kvarova i mnogo lakšeg održavanja nego što je to slučaj s američkim teškim tenkovima Abrams čiji motori znatno češće otkažu u pustinji. To se događa zbog loše riješenog sustava pročistača zraka, pa onda pustinjski pijesak ulazi u turbine motora koje se guše, motor se pregrijava i mora stati. Kad strada turbina, na nju se mora čekati i po mjesec dana da stigne iz SAD-a. Abrams je teško prohodan zbog svoje težine i lakša je meta, jer je za 2,5 četvornih metra veći po površini od M-84, što je u uvjetima velike otvorenosti na pustinjskom terenu gdje nema nikakvog zaklona velik problem. M-84 je i deset tona lakši od Abramsa pa prelazi sve mostove preko kojih voze i kamioni, a Abrams to ne može.
Osim toga, cijena Abramsa je približno 5 milijuna američkih dolara, što je dvostruko više od cijene novog M-84D. Kuvajt je procijenio da je očuvana bazna proizvodnja i tenkovski program modernizacije M-84 jedino u Hrvatskoj, za razliku od Srbije koja je zbog nedostatka financija i podrške države ostala samo na jednom prototipu tenka M-84AB1 već treću godinu, a prototip je zapravo stvoren u krugu tvornice koja se bavi građevnom mehanizacijom, a ne tenkovskim programom. Srbijanski prototip je zapravo ruski tenk T-90, jer su na M-84 postavljene sve komponente podrijetlom iz Rusije i Bjelorusije. Kuvajt je država koja ima vjerojatno najširi spektar naoružanja i vojne opreme kad je riječ o nj