Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
To je jako puno za transporter jer dobar tenk košta 10 M$.
Šifra protuoklopni vod. [lol]
mislim da bi za procjenu vrijednosti vojnog vozila trebalo malo više od običnih usporedbi… sad su srbi odjednom otkrili formulu za proizvodnju sofisticiranih vozila po jedinstveno niskoj cijeni… to je vrlo vjerojatno, kao što je i Yugo bio posao stoljeća
Lazar mi se čini dobro vozilo za svoju cijenu
Da budemo do kraja jasni Ptria je bolje vozilo samo nisam siguran da je opravdano sto je 5 x skupja od Lazara
Lazar je kanturina koja ne zaslužuje mjesto u istoj rečenici sa Patriom ili Strykerom.
Đuro Đaković Holding zabilježio gubitak
Đuro Đaković Holding u prvom je kvartalu ostvario gubitak od 9,4 milijuna kuna za razliku od istog razdoblja prošle godine kada je ostvarena dobit od 276.000 kuna, pokazuje financijsko izvješće objavljeno na Zagrebačkoj burzi.
Ukupni su prihodi iznosili 34,9 milijuna kuna i porasli su za 79,8 posto na godišnjoj razini. Većinu prihoda čine prihodi od prodaje koji su porasli za 106,7 posto, na 32,8 milijuna kuna. Ukupni rashodi iznosili su 44,4 milijuna kuna i veći su za 131,6 posto.
(pd)
loše izvješće , očekivano.
u izvješću piše:
Od ukupno 7 društava koja djeluju unutar Grupacije Đuro Đaković dva društva su iskazala pozitivan financijski rezultat, a pet društava iskazalo je gubitak.
Glavni razlog gubitaka Đuro Đaković Holding d.d. su ostvareni gubici u društvima u našem većinskom vlasništvu. Isti su rezultat nedovoljne zaposlenosti kapaciteta što je rezultat još uvijek nedovoljne potražnje inozemnog tržišta za našim proizvodima. U djelu poslovanja se osjeća oporavak tržišta što rezultira i povećanjem ugovaranja poslova u našim branšama(teretni vagoni, komponente za industriju i energetiku).
U prvom polugodištu su predani MORH-u prva borbena oklpona vozila proizvedena u našim halama, te smo time ušli u serijsku proizvodnju istih.
Time se Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. bitno povećava i zaposlenost kapaciteta u namjenskom programu.
Mislim da izvješće treba barem pročitati,nije sve propalo. U situaciji kakva vlada ( "kriza, recesija" ) u fin. izvješću dovoljno je samo malo ubrzati amortizaciju i rezultati više nisu isti.
Time se Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. bitno povećava i zaposlenost kapaciteta u namjenskom programu.
A kad se to dogodilo?
Meni tu nije jasno zasto ljudi to prodaju !! Sto tu ima lose, poslovi su im pred vratima, sa drzavom i bez nje. Imaju kesa ( nece u bankrot ). Moze netko objasnit ?
Meni tu nije jasno zasto ljudi to prodaju !! Sto tu ima lose, poslovi su im pred vratima, sa drzavom i bez nje. Imaju kesa ( nece u bankrot ). Moze netko objasnit ?
slažem se s tobom.
ali , kad netko novi pogleda FI za ovo razdoblje , uhvati ga muka.