Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Šta da Vam kažem kolega , čim sa ja ušao u ovu dionicu odmah je pala i ona i interes za njom, valjda će bit od onih mnogobrojnih poslova nešto.
Nevjerovatno kako nema ama baš niko interesa za DDJH.
E moj bratanac, lepo sam vam napiso pre par meseci o čemu se ovde radi. Kakvi poslovi, kakve gluposti bratanac. Mislite da će poslovi da pomognu ovoj željezari? Ajte ljudi šta vam je… U vreme kad su leteli purani radili su ajde de, a i tada maltene za džaba. A sada? A šta će sada? Izvozali vas maheri sa novinskim napisima, a vi progutali pastelu do stomaka ko tovljene pastrmke. Gledo sam malo fundamente. Imate bratanci fabrika po 0,4 buka ko peska na pustinji, a neke rade sa lepom dobiti, oduvek pa i sada. Ima ih i ovde kod vas, a kod nas na Belexu još više. Zašto bi neko ovo da kupuje? Naprosto ne razumem. A i ispade vam hartija iz ovog vašeg indeksa glavnog. Sad će morati neki fondovi da ga smlate, a i ovi sa marginima jer ne smeju da ga imaju. Samo Boža maler može ovo da plati preko trideset kuna.
Hvala kolega vidi se da ste pravi dug nevolji.
Ovdje je vrlo vjerovatno da će se riješiti problemi u slijedećih deset dana…ide model C pomoći…a to znači vjerovatan otpis dugova i restrukturiranje…a kad se to riješi onda i privatizacija…
Evo zašto se Bakić odlučio za kupnju dionica DDJH.
Koje dionice?
Vjerujem da će brzo otključavanje vrijednosti ubrzo zadesiti, između ostalih, ove dionice
– DDJH (presmiješna valuacija, primjerice P/BV = , cca. 14 mil. eur Mcap, uz sve velike dogovorene poslove)
– ADRS (loša vijest o konvergenciji propisa s EU zapravo je okidač za moguće preuzimanje TDR od strane PMI ili sl. – zapravo to znači ‘game over’ za ekipu iz Rovinja)
– VIRO (konsolidator u fundamentalnoj neelastičnoj branši, čijiće Q42008. rezultati vjerojatno znatno popraviti formalne pokazatelje)
– PTKM (smiješna valuacija, fundamentalna neelastična branša, s mogućnošću konkurentnog izvoza)
– KORF (smiješna valuacija uz kakvu takvu vlasničku brigu)
– KOEI (ne naročito atraktivna valucija, ali među prvima na meti mirovinaca)
– i hrpa manjih nelikvidnih s nevjerojatnim fundamentima (TKPR, LPLH, BDMR i slično)
Ovdje je vrlo vjerovatno da će se riješiti problemi u slijedećih deset dana…ide model C pomoći…a to znači vjerovatan otpis dugova i restrukturiranje…a kad se to riješi onda i privatizacija…
da mi je kuna za svako spominjanje privatizacije ovdje na forumu, sad bih brojao milijune [yawn]
Opa, krenuo i Đurica po asku lagano… Za sada u minusu 0,03% ali bitno da je krenuo. Ništa se još ne zna o vagonima?
Pišite ljudi ako znate. Znam da morate kupiti prvo ali dajte i nama priliku!
Četiri sindikata HŽ-a za ponedjeljak najavila 15-minutno zaustavljanje vlakova
Četiri sindikata Hrvatskih željeznica najavila su danas prvu industrijsku akciju – prosvjed i to zaustavljanjem svih vlakova na prugama Hrvatskih željeznica u ponedjeljak, 15. ožujka, od 10,55 do 11,10 sati, a zbog problema u društvima nastalim podjelom jedinstvenog HŽ-a i potrebe neodgodivog rješavanja problema u HŽ-u.
Bit će posla za našeg DDJH.
Tu akciju Sindikat željezničara Hrvatske, Sindikat tehničkog pregleda vagona i vlakova HŽ-a, Sindikat prometnika vlakova Hrvatske i Sindikat strojovođa Hrvatske najavili su u dopisu Vladi i Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, odnosno premijerki Jadranki Kosor i ministru Božidaru Kalmeti.
Sindikati prosvjed najavljuju "zbog problema u društvima nastalim podjelom jedinstvenih HŽ-Hrvatskih željeznica koji se prateklih mjeseci sve jasnije očituje (nekoliko teških i tragičnih nesreća)", kao i zbog neuvažavanja tih sindikata kao socijalnih partnera, a što se, kako navode, očituje kroz održavanje sjednice Gospodarsko-socijalnog vijeća zakazane za 15. ožujka u 11 sati.
Oko tog vremena, u ponedjeljak, 15. ožujka, od 10,55 do 11,10 sati, sindikati najavljuju prosvjed i to na način da će "zaustaviti sve vlakove na prugama Hrvatskih željeznica".
Kao razloge najavljenog 15-minutnog zaustavljanja vlakova, sindikati navode "neodgodivu potrebu rješavanja problema neulaganja u željezničku infrastrukturu; katastrofalno loš vozni red koji je doveo do smanjenja broja putnika, a u konačnici do prijedloga ukidanja vlakova, odnosno obustave prometa na pojedinim pruga; te neulaganja u vozne i vučne kapacitete (veliki broj izvanrednih događaja)".
O svim tim problemima predstavnici četiri sindikata govorit će i na konferenciji za novinare koja će se održati neposredno pred najavljenu prosvjednu akciju. [thumbsup]
Da su u HDZ-u i ovaj put osluškivali bilo svojih glavnih koalicijskih partnera, HSS-a i HSLS-a govori i podatak da se među “prioritetnim” projektima u ovoj godini našao i bilogorsko-podravski ipsilon,koji bi se teško mogao ocijeniti isplativim projektom.
Za razliku od prijašnjih godina, kada je gradnja željezničke infrastrukture bila zapostavljena, u Vladi ovaj put računaju i na Hrvatske željeznice, koje bi trebale investirati oko 700 milijuna kuna. [thumbsup]
Kad će ovdje privatizacija?
Ja bi rekao da je došlo vrijeme.
Kupnja izgleda jako dobro, vidim da je stalno 1:3 prema prodaji što je puno bolje od većine dionica.
Ispod 36 više ne ide a netko skuplja malo po malo.
Keša na računu 20 kuna po dionici a cijena na burzi 36.
Mogli bi mi ovdje omastiti brka, hohohohoho