Spremnike ce raditi DD Montaza i VAM-ing i jos koja firma iz kruga tvornice ali od toga DD nema nista jer niti jedna od njih nije u njegovom sastavu.
Nije istina. DDJh posjeduje 15% DDJM pa će sukladno tom udjelu sudjelovati u dobiti DDJM. Inače nije istina da će ih graditi DDJM. Odi na http://www.dd-inzenjering.com/ pa pogledaj pod reference vidljivo je da je inženjering već projektirao i izradi spremnike za janaf odnosno inu [thumbsup]
[/quote]
E moj crni crnče, kada si več dao link inžinjeringa pogledaj molim te REFERENCE – velika slova, zašto, pogledaj godine, polako listaj odozgor prema dole ili ,,, svejedno. Zaboravih za TEP, Tedington bivši spomenuto post prethodni, sjeverni dio bescarinska zona, pa opet kokoši i taj tvoj inžinjering, je ali što su projektirali zadnje i koje godine ??
PA jel Vi gledate vijesti. Ako nemate SBTV, uzmite MAXTV, tamo ima. Nazovite ljude koji tamo rade, pardon više ne,, prisini godišnji na BIROU. Pojma vi pojedinci nemate. Vjerujte mi ĐĐ je u mome gradu i nekad bih se i jesam ponosio tom firmom, ali sada je to avet, praznina, šupljina. Da netko ima, ima, naveo sam i tko ali da RK (radnička klasa) NEMA,, je NEMA !! [angry]
@Mrgud
da nije avet i šupljina nego da je ponos kao što je bio, sad bi dionica bila na cca 100-150 (uz ovaj crobex), ovako je tu di je. budućnost je ono što je ovdje bitno, pa oni koji vjeruju da će je u ovoj firmi biti – kupuju…ili samo drže!
S400 @ mjenjao si ingr za ovo??????? [undecid]
Dajte kolege više dokupite pa da prestanete s ovakvim tekstovima, stvarno više je jadno u ciklusima(periodi kada određeni likovi kupuju i pljuju po svemu dok ne kupe,a onda nagli zaokret) čitati ovakve stvari.
LP Mrgud, vidjet ćemo kroz nekoliko mjeseci, godinu tko je bio u pravu.
Što je ,, danas tišina !!
-4,37%,, a sutra ??
Niste vjerovali a ??
Sad zbrajate gubitak ,,,,, a tek sutra .. Božji pastir !! [thumbsup]
zadnja je ujedno i najniza, prosjecna je vec kunu na vise a promet je 86k??!? pa kolega to nije ni ozbiljniji dokup.. usput ste procitali misljenje tehnicara od pred neki dan?
Na kraju mog posta sam napisao da zelim da ova dionica ode na 1000 ako kako moze. Stvarno vam to zelim. Kupiti necu iz slijedecih razloga:
1. Dok se radila zadnja serija za HZ, stajala su gotova obojana postolja za vagone u tri-cetiri reda, sve jedno na drugome, i gotovo da se nije moglo proci kraj hale specijalnih vozila. Sada se prolazi bez problema jer nema ni postolja ni guzve u prostoru tvornice.
2. Inzenjering. Imao sam cast upoznati stariju ekipu i popricati s njima i mogu samo reci, svaka cast momci gdje ste bili i sta ste sve napravili. Kazu da imaju dobru mladu ekipu strojara i to vjerujem.
ALI, ti spremnici o kojima se toliko prica, to nije toliko veliki posao.
3. Vagone ce raditi Specijalna vozila. kolicina nije velika kao sto se to vama cini. 100 ili 200 komada je mala brojka.
4. Patria ? ………
5. Koja firma ce najvise profitirati od svih tih poslova ? pretpostavljam elektromont. Isto tako mogu napisati da pretpostavljam da ce ici u Iran raditi za Adris, jer su radili novu tvornicu…… ali to je 30 milja e u vrijednosti postrojenja. cijena elektricara po iranu je mala + mora se suradjivati sa irancima, minimum 50%, znaci oduzmi pola.
6. E da, kad se vozite po djuri, ono tutnjanje u autu dolazi od izrovanog asfalta a to je samo uspomena na tenkove koji su izlazili iz hala. To je bio najbolji proizvod koji je bivsa juga dala. Patria je odjednom bolja i mi moramo slati ljude na obuku negdje na sjever da nam pokazu kako se radi borbeno vozilo.
Pilicara nije u sastavu Djure, Teddington takodjer nije, TEP nije, VAM ing nije, Montaza isto nije. Kazem, njihove hale izgledaju stvarno mrak ali to je privatno.
DD-u nedostaje proizvod !!!! Taj proizvod treba osmisliti i prodati na svjetskom trzistu i to ako je moguce da proizvod ima veliki udio znanja a ne samo rada. Tada ce vasa dionica otici na 1000 a mozda i 10000.
Stipetic se kune da su to vagoni, sa kojima planira konkurirat na EU trzistu. On kaze da njegov vagon moze bit konkurentan svakome za razliku od Koncarevog tramvaja ( ovo je iz njegovih usta ), uz to ako odradjuje poslove za Patriju i daj boze srece da ulete tenkovi …..
Nije istina. DDJh posjeduje 15% DDJM pa će sukladno tom udjelu sudjelovati u dobiti DDJM. Inače nije istina da će ih graditi DDJM. Odi na http://www.dd-inzenjering.com/ pa pogledaj pod reference vidljivo je da je inženjering već projektirao i izradi spremnike za janaf odnosno inu [thumbsup]
[/quote]
E moj crni crnče, kada si več dao link inžinjeringa pogledaj molim te REFERENCE – velika slova, zašto, pogledaj godine, polako listaj odozgor prema dole ili ,,, svejedno. Zaboravih za TEP, Tedington bivši spomenuto post prethodni, sjeverni dio bescarinska zona, pa opet kokoši i taj tvoj inžinjering, je ali što su projektirali zadnje i koje godine ??
PA jel Vi gledate vijesti. Ako nemate SBTV, uzmite MAXTV, tamo ima. Nazovite ljude koji tamo rade, pardon više ne,, prisini godišnji na BIROU. Pojma vi pojedinci nemate. Vjerujte mi ĐĐ je u mome gradu i nekad bih se i jesam ponosio tom firmom, ali sada je to avet, praznina, šupljina. Da netko ima, ima, naveo sam i tko ali da RK (radnička klasa) NEMA,, je NEMA !! [angry]
[/quote]
Zaboravio si dodati da DDJH ima opciju na prodaju ostatka DDJM po minimalno istoj cijeni po kojoj je prodao i prvi puta, tako da su i to neki novci na koje moze racunati u buducnosti, jer sigurno nema interesa drzat te dionice za uvijek. BTW, po meni su oni prodali DDJM u pravom trenutku i to je bio odlican posao za DDJH.
Nisam ni znao da imaju udjel u ovoj sušionici voća i povrća..