Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
uhhh… :-(( koja losa vijest… BOV je bilo jedino sto je jos koliko toliko drzalo nadu za bilo kakvu zaradu…
Finskoj tvrtki predložene su četiri opcije rješenja problema. Uz smanjenje broja vozila predlaže se produljenje roka plaćanja i isporuke 126 vozila do 2018. godine, produljenje roka isporuke do 2014., a plaćanje do 2018., te potpuni raskid ugovora.
Potonje je, tvrde upućeni, najmanje realno dok se o smanjuju vozila ozbiljno razmišlja. Nije poznato kako je određen broj od 64 vozila, a naši nam izvori tvrde da bi u slučaju smanjenja broja za ispunjavanje vojnih zadaća trebalo kupiti 82 ili 54 vozila. U MORH-u sada od Finaca očekuju izjašnjavanje o sva četiri prijedloga.
Kakve bi to posljedice imalo za Hrvatsku i koliko bi Patria naplatila penala u slučaju primjene jedne od navedenih varijanti.
Prema nekim izračunima, u slučaju produljenja rokova isporuke i plaćanja odšteta bi iznosila oko 30 milijuna kuna. Smanjenje broja vozila na 64 dovodi u pitanje i hrvatsku obvezu NATO-u da će Oružane snage za sudjelovanje u misijama 2015. godine imati potpuno opremljenu motoriziranu bojnu.
I dok se o reduciranju broja vozila još razmišlja, u MORH-u su već reducirali opremu i naoružanje koje će ići na vozila.
Vozila će biti naoružana jedino vatrenim stanicama 12,7 mm i 30 mm, a odustalo se od minobacačkog sustava NEMO, protuzračnih i protuoklopnih raketa, sustava za upravljanje bojišnicom te najvjerojatnije i od amfibijskih vozila.
http://www.jutarnji.hr/hrvatska-ce-od-patrije-kupiti-tek-64-vozila/526197/
Idemo dalje?
FIFI
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/DDJH-fin2009-1Y-NotREV-K-HR.pdf
Na prvi pogled, gubitak kvartala 725.000 kn. Ajd mislio sam da će biti i gore.
super kvartal ..gubitak samo 725 tis kuna u 4q [thumbsup]
Izvješće je stvarno puno bolje od očekivanja a i ovaj rasplet sa smanjenjem broja BOV-a i produženjeme roka plaćanja/isporuke može samo povoljno utjecati na cijene dionice jer to znači skori početak proizvodnje i priljev sredstava. Možda manjih od prvih očekivanja ali sasvim ok a nemojmo zaboraviti ni one puste vagone koje će sigurno povjeriti Đuri. Konačno neki pomaci.
A što sam Vam ja rekao ? Sad samo DOKUP……
Pa to je najeftinija dionica.
Izvješće je stvarno puno bolje od očekivanja a i ovaj rasplet sa smanjenjem broja BOV-a i produženjeme roka plaćanja/isporuke može samo povoljno utjecati na cijene dionice jer to znači skori početak proizvodnje i priljev sredstava. Možda manjih od prvih očekivanja ali sasvim ok a nemojmo zaboraviti ni one puste vagone koje će sigurno povjeriti Đuri. Konačno neki pomaci.
Izvješće je stvarno puno bolje nego što su svi predviđali, ali prikazivati smanjenje broja BOV-a pozitivnom vijesti je totalni apsurd. To je katastrofalna vijest za Đuru, iako smatram da ne može puno utjecati na smanjenje cijene dionice.
Da ne bude zabune da drukam, imam dionice Đure.
iz članka na JNAF-R-A
"Većinu investicija uložit će u proširenje kapaciteta, među kojima se planira završetak prve faze proširenja terminala Sisak do ljeta. Riječ je o dva spremnika zapremnine 80 tisuća prostornih metara, a u veljači se otvara novi natječaj za gradnju još 3 spremnika iste veličine. Prvu fazu gradio je konzorcij Đuro Đaković Holdinga (ZSE:DDJH-R-A) i Konstruktor Inženjeringa, a hoće li dobiti novi posao ovisi o natječaju, mada iz Janafa ističu kako su skloni domaćim partnerima."
Hmmm, pa ja mislim da je vrabac u ruci bolji nego golub na grani. Znači bolje 64 BOV-a koja bi se uskoro počela raditi i još mogućnost povećanja broja s izlaskom iz krize nego stara vijest o 124 komada od kojih nije napravljeno ni jedno. Ili griješim?! Kolega acdc, i to je ODLIČNA vijest!
Hmmm, pa ja mislim da je vrabac u ruci bolji nego golub na grani. Znači bolje 64 BOV-a koja bi se uskoro počela raditi i još mogućnost povećanja broja s izlaskom iz krize nego stara vijest o 124 komada od kojih nije napravljeno ni jedno. Ili griješim?! Kolega acdc, i to je ODLIČNA vijest!
bravo kolega! smatram da je puno bolje imati objektivnu situaciju-dakle realnijih 64 komada za trenutnu situaciju nego 124 koji su ocito overkill. sad kad znamo gdje smo i na cemu lakse nam je napraviti poteze za dalje, uostalom uz spremnike i bov-ove cekaju se i neki poslovi s domacim vagonima a i na stranom trzistu za obnovu se planiramo angazirati ako se dobro sjecam (iako upitno koliko je to objektivno moguce osvojiti ali svejedno)..
Cinjenica je da su prihodi na domaćem tržištu isti ko i lani. Izvoz je pao na pola, ako to pokriju sa ovim BOV-ima, ili bilo čime evo ih u plusu. Ovih 22mil. kn izgleda puno,ali ako se uzme u obzir proslogodisnji prihod od 1milijardu kn. onda to ni nezgleda straso. Ima puno manevarskog prostora. Ako uštede na par mjesta, mogli bi čak i ovoj situaciji di imaju masu praznog hoda mogli biti na nuli.
Čekamo nove poslove, a onda mora doci i dobit. S obzirom sta sve znaju raditi, samo je pitanje vremena kad ce dobiti nesto za raditi (Hž, JANAF…..)