Nema otkaza u Holdingu Đuro Đaković
29.12.2009 9:55:00 | Izvor/autor: Slobodna Dalmacija/PressCut
U Holdingu Đuro Đaković do 31. ožujka nitko od 1050 zaposlenih neće dobiti otkaz. Rezultat je to sporazuma o socijalnom miru koji su, nakon 20-ak dana pregovaranja, potpisali Koordinacija sindikata metalaca i Uprava Holdinga.
Sta dalje, valjda ce biti nekih naznaka.
Evo trazu menadžera, pa kako onda ide firma u "nigdjeland" :-)))?
Commercial Project Manager in German Branch Office (m/f) – SR Njemačka
to traži Đuro Đaković Montaža d.d. a ne holding — DDJH u njoj ima 15 % vlasništva
Evo malo novosti..
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=4&ID_VIJESTI=119305
Evo malo novosti..
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=4&ID_VIJESTI=119305
Jako dobra najava za nas , s obzirom da se na tržištu vrednuje budućnost , a dionica nam se trži skoro po cijeni količine keša s kojom se raspolaže , a o imovini i sigurnoj prodaji cijelog holdinga do ulaska u EU ne treba posebno govoriti. Tek nam predstoji razdoblje kada će se i kapitalizirati članstvo u NATO-u.
Na razmeđi godina napokon je raspisan i međunarodni natječaj za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete, gdje i u "Specijalnim vozilima" vide svoju šansu za oporavak, naravno, bude li njihova ponuda najpovoljnija. No, saznajemo u Službi za odnose s javnošću HŽ-a, nije to jedina njegova potreba 2010. Planiraju nabaviti još 50 novih kiper-vagona, također za rasute terete, ali i modernizirati 84 rabljena vagona prenamjenom u plato-vagone i obnoviti 45 vagona cisterni za mazut i derivate. U idućih dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih vagona raznih tipova, ponajviše za prijevoz žitarica, a kane modernizirati i tristotinjak starih vagona.
Nedavno raspisani međunarodni natječaj HŽ-a za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete daje nadu uposlenima u Specijalnim vozilima da će se možda izvući iz krize u koju su zapali zbog nedostatka ugovorenih poslova.
Naime, upravo su Specijalna vozila od svih poduzeća u Grupaciji Holdinga zapala u najveću krizu. Zbog globalne gospodarske krize izostala su ugovaranja novih poslova, a nakon što su dovršeni posljednji vagoni za izvoz u prvoj polovici prošle godine, Specijalnima je ostao samo posao na borbeno oklopnom vozilu. Posao na kojem radi tek 50-tak uposlenih dok preostalih 400-tak radnika koristi preraspodjele. Iako je strah od gubitka posla stalno prisutan, potpisani socijalni sporazum garantira i njima, ali i ostalim uposlenima u Grupaciji radna mjesta do kraja ožujka. Raspisani natječaj HŽ-a za novim vagonima daje dodatnu nadu da bi se kriza mogla, ako ne potpuno izbjeći ono barem premostiti do nekog novog posla. No, dobiti posao za 100 vagona znači biti i najpovoljniji na međunarodnom natječaju.
– Treba se dobro pripremiti i iskreno se nadamo da će naša ponuda proći, a o tome da svoj posao znamo raditi dokaz je da smo posljednjeg desetljeća proizveli i modernizirali na stotine vagona – poručuju iz Specijalnih vozila koji će imati priliku, ukoliko se jave i budu najpovoljniji na natječajima, raditi i neke druge poslove za HŽ. Naime, Hrvatske željeznice u naredne dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih i modernizaciju 300-tak starih vagona. Zadovoljni su i u Sindikatu.
– Jedini smo proizvođači na ovom području, radili smo već te poslove, imamo reference i vjerujemo da ćemo biti najpovoljniji i dobiti ovaj posao za koji se nadamo da će biti tek početak daljnje poslovne suradnje s HŽ-om u kojem su, očito i zbog nekih nesreća koje su im se dogodile, postali svjesni da su im potrebni modernizacija i novi vagoni – kazao je Željko Gavran, koordinator sindikata metalaca Đure Đakovića. A da dolaze nešto bolja vremena dokaz je i oživljavanje europskog tržišta teretnih vagona za koje se u Specijalnima nadaju da će pregovori koje planiraju pokrenuti dovesti do konkretne poslovne suradnje.
Koliko dugo traju ovakvi natjecaji? Mjesecima?
iskreno probao sam naći natječaj na netu .. uglavnom kolko kužim objavljen je na
ali s obzirom da nisam registriran nemam pristup .. pa ako neko ima.. nek pogleda pa javi
Na razmeđi godina napokon je raspisan i međunarodni natječaj za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete, gdje i u "Specijalnim vozilima" vide svoju šansu za oporavak, naravno, bude li njihova ponuda najpovoljnija. No, saznajemo u Službi za odnose s javnošću HŽ-a, nije to jedina njegova potreba 2010. Planiraju nabaviti još 50 novih kiper-vagona, također za rasute terete, ali i modernizirati 84 rabljena vagona prenamjenom u plato-vagone i obnoviti 45 vagona cisterni za mazut i derivate. U idućih dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih vagona raznih tipova, ponajviše za prijevoz žitarica, a kane modernizirati i tristotinjak starih vagona.
Ako netko ovdje ne vidi potencijal a ja bih rekao i siguran rast taj nije za burzu. Ne vidim tko bi drugi realno smio i mogao dobiti te poslove a da bi upravu trebalo smijeniti vjerojatno bi. Jedva čekam vijesti o ugovorenim poslovima.
Što se tiče Đure oni će tražit kredite da plaćaju radnike koji ne rada a primaju plaću.
U prijevodu druga BRODOGRADNJA.
Samo privatizacija je riješenje a ne krediti koji stvaraju još veću dubiozu.
Kredit od države znači pokriće za nerad i nikako nije izlaz iz problema.