DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 03:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
15,10
2.371
157
15,20
18,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nema otkaza u Holdingu Đuro Đaković

29.12.2009 9:55:00 | Izvor/autor: Slobodna Dalmacija/PressCut
U Holdingu Đuro Đaković do 31. ožujka nitko od 1050 zaposlenih neće dobiti otkaz. Rezultat je to sporazuma o socijalnom miru koji su, nakon 20-ak dana pregovaranja, potpisali Koordinacija sindikata metalaca i Uprava Holdinga.

Sta dalje, valjda ce biti nekih naznaka.


Evo trazu menadžera, pa kako onda ide firma u "nigdjeland" :-)))?

Commercial Project Manager in German Branch Office (m/f) – SR Njemačka

http://www.moj-posao.net/posao/Commercial-Project-Manager-in-German-Branch-Office-mf-SR-Njemacka/19aed224d2bf8d18877ed02aaa20ea6c.htm

to traži Đuro Đaković Montaža d.d. a ne holding — DDJH u njoj ima 15 % vlasništva

[b]"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju"[/b]

Evo malo novosti..

http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=4&ID_VIJESTI=119305


Evo malo novosti..

http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=4&ID_VIJESTI=119305

Jako dobra najava za nas , s obzirom da se na tržištu vrednuje budućnost , a dionica nam se trži skoro po cijeni količine keša s kojom se raspolaže , a o imovini i sigurnoj prodaji cijelog holdinga do ulaska u EU ne treba posebno govoriti. Tek nam predstoji razdoblje kada će se i kapitalizirati članstvo u NATO-u.

Na razmeđi godina napokon je raspisan i međunarodni natječaj za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete, gdje i u "Specijalnim vozilima" vide svoju šansu za oporavak, naravno, bude li njihova ponuda najpovoljnija. No, saznajemo u Službi za odnose s javnošću HŽ-a, nije to jedina njegova potreba 2010. Planiraju nabaviti još 50 novih kiper-vagona, također za rasute terete, ali i modernizirati 84 rabljena vagona prenamjenom u plato-vagone i obnoviti 45 vagona cisterni za mazut i derivate. U idućih dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih vagona raznih tipova, ponajviše za prijevoz žitarica, a kane modernizirati i tristotinjak starih vagona.

Niko neda više dionicu ispod 35 kuna,znaci da ne moze više dole.

Nedavno raspisani međunarodni natječaj HŽ-a za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete daje nadu uposlenima u Specijalnim vozilima da će se možda izvući iz krize u koju su zapali zbog nedostatka ugovorenih poslova.

Naime, upravo su Specijalna vozila od svih poduzeća u Grupaciji Holdinga zapala u najveću krizu. Zbog globalne gospodarske krize izostala su ugovaranja novih poslova, a nakon što su dovršeni posljednji vagoni za izvoz u prvoj polovici prošle godine, Specijalnima je ostao samo posao na borbeno oklopnom vozilu. Posao na kojem radi tek 50-tak uposlenih dok preostalih 400-tak radnika koristi preraspodjele. Iako je strah od gubitka posla stalno prisutan, potpisani socijalni sporazum garantira i njima, ali i ostalim uposlenima u Grupaciji radna mjesta do kraja ožujka. Raspisani natječaj HŽ-a za novim vagonima daje dodatnu nadu da bi se kriza mogla, ako ne potpuno izbjeći ono barem premostiti do nekog novog posla. No, dobiti posao za 100 vagona znači biti i najpovoljniji na međunarodnom natječaju.

– Treba se dobro pripremiti i iskreno se nadamo da će naša ponuda proći, a o tome da svoj posao znamo raditi dokaz je da smo posljednjeg desetljeća proizveli i modernizirali na stotine vagona – poručuju iz Specijalnih vozila koji će imati priliku, ukoliko se jave i budu najpovoljniji na natječajima, raditi i neke druge poslove za HŽ. Naime, Hrvatske željeznice u naredne dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih i modernizaciju 300-tak starih vagona. Zadovoljni su i u Sindikatu.

– Jedini smo proizvođači na ovom području, radili smo već te poslove, imamo reference i vjerujemo da ćemo biti najpovoljniji i dobiti ovaj posao za koji se nadamo da će biti tek početak daljnje poslovne suradnje s HŽ-om u kojem su, očito i zbog nekih nesreća koje su im se dogodile, postali svjesni da su im potrebni modernizacija i novi vagoni – kazao je Željko Gavran, koordinator sindikata metalaca Đure Đakovića. A da dolaze nešto bolja vremena dokaz je i oživljavanje europskog tržišta teretnih vagona za koje se u Specijalnima nadaju da će pregovori koje planiraju pokrenuti dovesti do konkretne poslovne suradnje.

[b]"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju"[/b]

Koliko dugo traju ovakvi natjecaji? Mjesecima?


Koliko dugo traju ovakvi natjecaji? Mjesecima?

iskreno probao sam naći natječaj na netu .. uglavnom kolko kužim objavljen je na

http://oglasnik-jn.nn.hr/

ali s obzirom da nisam registriran nemam pristup .. pa ako neko ima.. nek pogleda pa javi

[b]"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju"[/b]


Na razmeđi godina napokon je raspisan i međunarodni natječaj za proizvodnju stotinu otvorenih vagona za rasute terete, gdje i u "Specijalnim vozilima" vide svoju šansu za oporavak, naravno, bude li njihova ponuda najpovoljnija. No, saznajemo u Službi za odnose s javnošću HŽ-a, nije to jedina njegova potreba 2010. Planiraju nabaviti još 50 novih kiper-vagona, također za rasute terete, ali i modernizirati 84 rabljena vagona prenamjenom u plato-vagone i obnoviti 45 vagona cisterni za mazut i derivate. U idućih dvije godine trebat će još dvjestotinjak novih vagona raznih tipova, ponajviše za prijevoz žitarica, a kane modernizirati i tristotinjak starih vagona.

Ako netko ovdje ne vidi potencijal a ja bih rekao i siguran rast taj nije za burzu. Ne vidim tko bi drugi realno smio i mogao dobiti te poslove a da bi upravu trebalo smijeniti vjerojatno bi. Jedva čekam vijesti o ugovorenim poslovima.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/podravka%2c-hpb-i-duro-dakovic-trazit-ce-drzavne-kredite,66801.html


http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/podravka%2c-hpb-i-duro-dakovic-trazit-ce-drzavne-kredite,66801.html

Što se tiče Đure oni će tražit kredite da plaćaju radnike koji ne rada a primaju plaću.
U prijevodu druga BRODOGRADNJA.
Samo privatizacija je riješenje a ne krediti koji stvaraju još veću dubiozu.
Kredit od države znači pokriće za nerad i nikako nije izlaz iz problema.

New Report

Close