Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Evo gotovo. Ko je jamio, jamio. E sad če sindikalno da odradi 40 kuna. Nema više prodavača.
Po EWT analizi ide na 60 kuna.
Dokup, dokup…..samo dokup….
Često putujem, do nedavno sam putovanje željeznicom smatrao najsigurnjim… Vrijeme je da se naruče vlakovi kod DDJH.
Možeš li ovo malo više obrazložiti – normalno argumentirano?
Nema para, nema volje, nema kadra, nema se gdje ili nešto treće.
Često putujem, do nedavno sam putovanje željeznicom smatrao najsigurnjim… Vrijeme je da se naruče vlakovi kod DDJH.
A ti si uvjeren da DDJH može napraviti vlak? Lokomotiva + vagoni…. E prijatelju moj, di ti živiš…
[/quote]
Možeš li ovo malo više obrazložiti – normalno argumentirano?
Nema para, nema volje, nema kadra, nema se gdje ili nešto treće.
Vidim, jedini argument je da mi staviš keca ili dvojku u ocijenu.
Malo posjetiti web Đure pa vidjeti što se radilo prethodne i prijašnjih godina!
Ode Đuro na 37,48 a nema puno do 40. A rekao sam kao što je i mudri Vidra savjetovao. Nema više municije, a novi igrač je u prvih 10.
Opet pogodak Vidre kao i obično.
DOKUP, DOKUP i samo DOKUP.
Pozdrav Vidri ma gdje bio.
Ode Đuro na 37,48 a nema puno do 40. A rekao sam kao što je i mudri Vidra savjetovao. Nema više municije, a novi igrač je u prvih 10.
Opet pogodak Vidre kao i obično.
DOKUP, DOKUP i samo DOKUP.
Pozdrav Vidri ma gdje bio.
Ajde kad si u tako prazničkom raspoloženju riješi to do 38.
DOKUP, DOKUP i samo DOKUP [kiss]
Još prošle godine trebalo je biti isporučeno 10 ili 15 oklopnih vozila Još prošle godine trebalo je biti isporučeno 10 ili 15 oklopnih vozila Ministar obrane Branko Vukelić će pokušati s konzorcijem u kojem su finska Patria i Đuro Đaković – Specijalna dogovoriti da se umjesto određenog broja skupih konfiguracija isporuče bazna vozila za transport vojnika.
Hrvatska je ukupno ugovorila 126 borbenih oklopnih vozila AMV 8×8, najprije 84 vozila za transport vojnika, a drugim ugovorom skuplje konfiguracije poput sanitetskih, nuklearno-bioloških izviđačkih ili pak zapovjednih vozila. Ukupna vrijednost tih ugovora bila je 180 milijuna kuna, no MORH više ne želi toliko platiti.Projekt hrvatskog BOV-a zapeo je već u prošloj godini, kada nije isporučeno nijedno vozilo iako se početkom godine govorilo da će biti završeno i isporučeno 10 ili čak 15 komada. Prema jednom objašnjenju krivac za to je ĐĐ-SV jer nisu imali dovoljno novca za potrebne dijelove. Zbog toga se već modificirao godišnji plan isporuke, što nam je potvrdilo i MORH. "Nismo preuzeli borbena oklopna vozila s obzirom na to da je dinamika realizacije projekta BOV prilagođena raspoloživim financijskim sredstvima i smanjenju proračuna MORH-a za opremanje OS RH.
Naime, u listopadu 2010. godine sklopljen je dodatak ugovoru kojim je omogućeno kako fazno prihvaćanje, tako i fazno plaćanje vozila", poručuju iz MORH-a, dodajući prilično neodređeno da se "isporuka prvih kompletnih baznih oklopnih vozila očekuje 2010. godine". Dosad je MORH uplaćivao novac konzorciju tek nakon isporuke, no ubuduće će dio unaprijed plaćati kako bi tvornica ĐĐ-SV mogla na vrijeme nabavljati sve dijelove. Neki izvori tvrde da je problem u MORH-u jer šest oklopnjaka ne može biti dovršeno jer MORH još nije potpisao ugovor s nizozemskim Kongsbergom za vatrene stanice. Od nadležnih u ĐĐ-SV nismo dobili komentar isko smo do njih pokušavali doći nekoliko dana.
Malo je reći da se u posao išlo polagano i oprezno, a gotovo sve se pripremalo vrlo temeljito. U proces nabave je osim vojske bio uključen čitav državni vrh i Ured predsjednika Republike i Vlada. Odluka je donesena tek krajem 2007. kad je i potpisan prvi ugovor o nabavi 84 BOV-a za transport vojnika, vrijedan 112 milijuna eura. Godinu poslije potpisan je i drugi ugovor za 42 BOV-a nešto zahtjevnijih konfiguracija, vrijedan 68 milijuna eura. Svemu tome treba dodati da je ministar obrane Branko Vukelić lani često govorio kako projekt BOV neće trpjeti zbog krize te da se od njega neće odustati. I doista, službeno se od oklopnjaka nije odustalo.
U Hrvatsku ih je stiglo šest proizvedenih u Finskoj koji su dosad poslužili tek kao kulisa za fotografiranje ministra i drugih uglednika. Svi su oni prošle veljače najavljivali da će se u pogonima tvornice Đuro Đaković – Specijalna vozila do kraja godine proizvesti još petnaestak oklopnjaka. Godina je prošla, a iz pogona nisu izašle ni oklopljene tačke. Razlog je, kao što to obično biva, novac. Bilo bi to razumljivo da se u posao ušlo lani, bez imalo pripreme, testova, bez suglasnosti najviših državnih tijela, bez podrške onih što brinu o državnim financijama. Ali nabava se planirala barem posljednjih pet godina, provedena su testiranja oklopnjaka, spuštala se cijena, hvalisalo se hrvatskim partnerom iz Slavonskog Broda koji je dosad proizvodio i tenkove. To je valjda trebalo značiti da će oklopnjake na kotačima izbacivati s trake ko kokice. No nakon svega toga MORH objavljuje kako su se ipak malo zaigrali s cijelom tom pričom i poželjeli ipak preskupe igračke. Danas im je jasnije da nemaju novca za sva ugovorena vozila, pa bi rado otkazali narudžbu skupljih inačica i pretvorili ih sve u najjeftinije – transportne. Uzalud višegodišnje planiranje, povoljna ponuda Finaca i, u konačnici, prijetnja plaćanjem penala.
Nakon ovakvog epiloga bi proizvođači aviona i brodova slobodno mogli spakirati kofere i izbrisati Hrvatsku sa svoje karte mogućih poslovnih partnera. Jer čak i da krene doista nabava novih borbenih aviona, šefovi vojske i financija će se vjerojatno za godinu-dvije predomisliti i pokušati umjesto lovaca kupiti motorne zmajeve. A naručeni brodovi će se naknadno otkazivati u zamjenu za flotu gumenih glisera.
http://www.poslovni.hr/137050.aspx
limit je danas na 39,99 .. živi bili pa vidili [yawn]
Ode Đuro na 37,48 a nema puno do 40. A rekao sam kao što je i mudri Vidra savjetovao. Nema više municije, a novi igrač je u prvih 10.
Opet pogodak Vidre kao i obično.
DOKUP, DOKUP i samo DOKUP.
Pozdrav Vidri ma gdje bio.
Kolega Vidra, nema potrebe za spominjanjem samog sebe, dijaog sa samim sobom i sličnim drangulijama. Rast će DDJH. Doduše sporije od mnogih drugih, ali ako tržište bude raslo rast će i DDJH, bez brige. Evo tržište naraslo 10%. Pola tikera već odradilo 20%, čak i teški Mcapovi narasli preko 10%. Umjesto da sami sebe hvalite radije si priznajte po tko zna koji put "opet sam pogriješio". Pa kolega da ste kupili bilo što drugo zaradili bi već sada duplo više. svašta…
Samo malo..svi govore DOKUP DOKUP,pa sto vi ne dokupljujete?
Malo gledam promet na DDJH,a ono,20 ,30,70,pa onda nekih 120 dionica,ma sve u svemu ,jadno.
Buduci da sam dosta upucen u Djuru,nije mi jasno zasto bi netko ulagao u ovu dionicu,a ovo navlacenje je sramotno.Holding vise nema NISTA,poslova nigdje.Eventualno nekih umjetno namjestenih gdje pojedinci profitiraju.Nazalost je tako,a vi koji ocekujete ne znam sta ili niste realni ili ne znate ili imate neke potpuno druge namjere.
Samo malo..svi govore DOKUP DOKUP,pa sto vi ne dokupljujete?
Malo gledam promet na DDJH,a ono,20 ,30,70,pa onda nekih 120 dionica,ma sve u svemu ,jadno.
Buduci da sam dosta upucen u Djuru,nije mi jasno zasto bi netko ulagao u ovu dionicu,a ovo navlacenje je sramotno.Holding vise nema NISTA,poslova nigdje.Eventualno nekih umjetno namjestenih gdje pojedinci profitiraju.Nazalost je tako,a vi koji ocekujete ne znam sta ili niste realni ili ne znate ili imate neke potpuno druge namjere.
duda, dudica….tek se zlegel a već je tako dobro upućen…ts, ts,ts [yawn]