ja sam uspio pročitat: “vozila će se proizvoditi u specijalnim vozilima Đuro Đaković”
A specijalna vozila su “član Holdinga Đuro Đaković, uglavnom se bavi proizvodnjom oklopnih borbenih vozila. Proizvodni program uključuje borbeni tenk Degman, tenk M-84, raketni lanser te razminirač. ĐĐ SV također razvija program modernizacije tenkova T-72, u skladu sa novim vojnim tehnologijama, što uključuje povećanje pokretljivosti, vatrene moći i oklopne zaštite.
Tvrtka također nudi široki raspon teretnih vagona te građevinske strojeve (bageri, utovarivači i komunalna vozila). “
više o tome (s puno ljepih fotki [smiley2] ) na njihovoj službenoj stranici:
http://www.ddsv.hr/
Vidim da se mnogi ulagači fokusiraju na jednu jedinu rečenicu u tekstu koja govori o tome da je, kako autor teksta navodi: ” nerealno očekivati da će Đuro istovremeno imati dvije proizvodne linije” te da će se, stoga, jeftinija vozila proizvoditi u matičnoj zemlji, a ne kod nas.
Ovaj tekst nam daje zoran primjer kako različiti ljudi čuju različite relevantne informacije iz istog teksta.
Za mene je razvoj situacije više nego povoljan.
Zašto?
Zato jer iz ovoga teksta saznajemo da će Đuro raditi 100% predviđenog posla (126 oklopnih vozila) a vrijednost onih novih vozila koje možda on neće raditi (već matićna zemlja), ulazi u vrijednost offset programa koji će posredno, djelom, opet dobiti Đuro!
Ovo su zapravo odlične vijesti!
[smiley2]
Ovdje nema ničega što se nije znalo još prije cca 6 mjeseci osim jednog detalja kojeg nitko ne spominje, a nepovoljan je za Đuru. Radi se o tome (za one koji nisu pročitali člnak) da će se Vlada vrlo vjerovatno odlučiti za nabavku obadva vozila. Pošto Đuro ne može otvoriti dvije proizvodne linije, ovo bi trebalo znatno umanjiti vrijednost cijelog posla. Neka me netko isprvi ako nisam u pravu.
Pozdrav
Točno to,Posejdone! Ovaj tekst samo govori da Đuro možda (ali samo možda) neće dobiti uz onaj posao sklapanja 126 vozila o kojem je cijelo vrijeme bilo riječi, i ovaj dodatan posao. Pa kad bi dobio i ovaj dodatan posao gdje bi mu bio kraj. A ni takav rasplet nije nemoguć!!
To jesu odlične vijesti, ali nisu nove. Naprotiv, cijena od 180 kuna već je sve to ukalkulirala. Svi su unutra i žele još jedan skok da kapitaliziraju. Samo, tko će to sve pokupovati, pitam ja Vas???
Ovdje nema ničega što se nije znalo još prije cca 6 mjeseci osim jednog detalja kojeg nitko ne spominje, a nepovoljan je za Đuru. Radi se o tome (za one koji nisu pročitali člnak) da će se Vlada vrlo vjerovatno odlučiti za nabavku obadva vozila. Pošto Đuro ne može otvoriti dvije proizvodne linije, ovo bi trebalo znatno umanjiti vrijednost cijelog posla. Neka me netko isprvi ako nisam u pravu. Pozdrav
Koliko sam ja vidio, u tekstu se spominje povećanje vrijednosti posla u odnosu na predviđenu.
Nema zime za Đurine mogučnosti. Oni več sad imaju Proizvodni program koji uključuje:
– borbeni tenk Degman,
– tenk M-84,
-raketni lanser
– razminirač
-modernizacija tenkova T-72
+
-široki raspon teretnih vagona
-građevinski strojevi (bageri, utovarivači i komunalna vozila)
Ljudi moji pa ne kreče Đuro od nule u ovo , BOV je za njih (što se složenosti tiče) posao ko i svaki drugi .
[smiley2]
Zato jer iz ovoga teksta saznajemo da će Đuro raditi 100% predviđenog posla (126 oklopnih vozila) a vrijednost onih novih vozila koje možda on neće raditi (već matićna zemlja), ulazi u vrijednost offset programa koji će posredno, djelom, opet dobiti Đuro!
Ovo su zapravo odlične vijesti!
[smiley2]
Upravo tako! A čini se da bi danas stvarno čika Samodol mogao imati posla na đuri , kako je neko napisao prije koji dan …
[smiley2][smiley2] Vrlo lako bi mogli ovaj tjedan vidit 2 umjesto 1 kao prvu znamenku u cijeni Đure … [smiley2]
Koliko sam ja vidio, u tekstu se spominje povećanje vrijednosti posla u odnosu na predviđenu.
U pravu si. Ovaj mi je promaklo.[smiley2]
Pozdrav