toliko pišete o ddjh i time privlačite nove slabe ručice da ću možda i ovu dionicu prodati. daj više prestanite pisati ko sumanuti ovdje. znamo svi situaciju i nema potrebe svaki dan privlačiti nove dioničare unutra. dionica je trenutno dosta skupa i nema smisla da nam se ukrcavaju oni koji će nam kasnije rušiti cijenu. džabe pišem znam, ali eto pokušao sam već x-ti put. pustite velike da odigraju svoje a vi šutke promatrajte i uživajte. zbilja nema smisla pisati na ovoj temi dok se ne potpiše sporazum.
Prenosim vijest s “onoga” foruma.
Đuro Đaković završio godinu u plusu
Đuro Đaković će ovu poslovnu godinu, kojom je ujedno obilježena i 85. godina tradicije, prema riječima predsjednika uprave Holdinga Zdravka Stipetića prvi puta završit pozitivno. Grupaciju Đuro Đaković čini devet društava sa 2108 uposlenih koja su u pretežitom ili značajnom vlasništvu Holdinga. Ove godine ostvareno je oko 850 milijuna kuna prihoda, potvrdio je predsjednik uprave Holdinga Đuro Đaković Zdravko Stipetić. U ovom trenutku nema razloga nezadovoljstvu, rakao je Stipetić pogotovo što aktivnosti i tendencije koje poduzimaju firme i njihove uprave garantiraju stabilniju i mirniju budućnost. 85. godina tradicije Đure Đakovića bit će složeno u jednu prigodnu monografiju koja će bit predstavljena u prvoj polovici naredne godine. Ova monografija obuhvaćat će cijelu povijest Đure Đakovića od 1921. godine, u skraćenom obliku periode koji su do sada već bili obrađivani s naglaskom na povijest koja do sada nije objavljivana.
TO je stara vjest i čini mi se da je več bila objavljena. IMa Cayman pravo, pustite malo nek se DDJH odmori jer če se zainteresirati za DDJH ovi što kupuju -prodaju s 2 KN zarade a onda čemo se ukopati 3 mjeseca na ovoj cjeni.
Stara vijest ili ne, čekamo izvještaj. Bez obzira na izjave i špekulacije – izvještaj u kojem bi bilo objavljeno poslovanje s dobiti dotadašnjeg gubitaša bi nedvojebno još dodatno podiglo cijenu dionice.
Slično se odnosi i na Varteks.
Recite vi što hočete, ali evo još malo dobrih vijesti!!!!
(Prenjeli i drugi forumi)
Preneseno sa http://www.javno.hr
Turci žele kupiti niskopodneKoncern Crotram, TŽV Gredelj, Končar i Đuro Đaković već na početku godine mogli bi postati vodeći hrvatski izvoznici. B.A.
Četiri velika turska grada i šesnaest regija koji grade tramvajske pruge, pokazali su interes za hrvatske niskopodne tramvaje, piše Večernji list.
Koncern Crotram, TŽV Gredelj, Končar i Đuro Đaković već na početku godine mogli bi postati vodeći hrvatski izvoznici. Tramvaji se ne bi u potpunosti proizvodili u Hrvatskoj, no Končar bi imao ključnu ulogu, rekao je ministar gospodarstva Branko Vukelić.
Hrvatska udruga poslodavaca potpisala je sporazum u petak o suradnji s vodećom turskom udrugom poslodavaca u metalu, koja će se preko HUP-a uključiti u europsku asocijaciju klastera.
“Zajedno ćemo organizirati tržište jugoistočne europe”, rekao je Vladimir Kovačević, predsjednik HUP-ova centra za klastere.
Objavljeno: 27.01.2007. u 15:55h
Ma sve je to već uračunato u cijenu moj frende..
Moje mišljenje je da i nije sve uračunato u cijenu i da nam tek predstoji rast. Ipak je dosta i velikih i malih ulagača suzdržano. Kad prođe natječaj Djuro se tek treba dokazati u ovome slučaju i ako zadovolji u što nimalo ne sumnjam onda će i cijena otići gore jer će imati više posla neko ikada do sada. Ovaj drugi veliki mogući posao sa Končarom bi mogao doći kao “šlag na tortu.”
Sljedeće godine u ovo vrijeme mogao bi vrijediti još toliko.
Konačno novi hrvatski visokotehnološki proizvod
Do sredine 2007. isporučit će se 70-ak šinskih vozila koja su plod domaće pameti i dijelova
Konzorcij Crotram isporučio je prvi od 70-ak niskopodnih tramvaja serije TMK 2200 za grad Zagreb. To je prototip najnovijeg proizvoda hrvatske industrije, a izvedba ovog složenoga projekta, vanjski izgled, unutarnja opremljenost i suvremena tehnička dostignuća natjerali su i najtvrdokornije protivnike razvoja domaće industrije da priznaju kako nisu bili u pravu kad su sumnjali u sposobnost domaće proizvodnje da izvede taj pothvat.
To je početak ostvarenja ugovora za isporuku 70 šinskih vozila što su ga sklopili Zagrebački električni tramvaj (ZET) i konzorcij domaćih poduzeća Đuro Đaković, Janko Gredelj i Končar. Posao koji je dobiven na međunarodnom natječaju vrijedi 824 milijuna kuna, a isporuka svih ugovorenih tramvaja trebala bi uslijediti do sredine 2007.
Ono što je najvrednije u čitavom projektu svodi se na tri bitne stvari:
> riječ je o vlastitom, novorazvijenom proizvodu, nastalom na isključivo domaćem znanju i rješenjima;
> već u ovom prototipu domaća industrija sudjeljuje sa 60 posto udjela, a u narednim će se taj postotak povećati na više od 70 posto;
> konzorcij Crotram pokazao je sposobnost proizvodnje za najsloženije projekte i opravdao povjerenje Vlade, Gradskog poglavarstva Zagreba, ZET-a i HBOR-a koji su, svaki na svoj način, znatno pridonijeli ostvarenju toga pothvata hrvatske industrije. Mnogi su skloni ustvrditi da je ovaj kolektivni uspjeh domaćih proizvođača i kooperanata zapravo najveći događaj hrvatske industrije u posljednjih desetak godina.
U vozilu gotovo sve domaće
Novi tramvaj zaista je, kao cjelina, vlastiti hrvatski proizvod, kao što je i razvoj novog proizvoda i većina njegovih komponenti, sklopova i dijelova.
Uvozit će se samo oni materijali i komponente koje i drugi svjetski proizvođači tramvaja ne proizvode već ih kupuju kod specijaliziranih proizvođača.
Končar je razradio potrebne računalne sustave, elektroničke energetske pretvarače za transport i vučne motore. Razrađena je i dokumentacija za vozilo u cjelini, posebno kad je riječ o vanjskom i unutarnjem oblikovanju tramvaja.
Tvornica željezničkih vagona TŽV Gredelj razvila je i izvodi sanduke za niskopodne tramvaje.
Đuro Đaković analizira mogućnosti uključenja u redovnu proizvodnju nekih zahtjevnih komponenti, koje se sada proizvode u suradnji sa stranim tvrtkama.
Osnovna karakteristika novog tramvaja serije TMK 2200 je upravo niskopodnost (bez stepenica), čime je u cijelosti prilagođen osobama s teškoćama u kretanju, a omogućuje i brži protok putnika. Tramvaj je petodijelan s dva viseća dijela i tri dijela s pogonskim postoljima. Dugačak je 32 metra. Ima potpuno klimatiziran putnički i vozački prostor. Najveća brzina tramvaja je 70km/h. Ima mjesta za 202 putnika, sa 48 sjedećih mjesta. Konstrukcija je čelična u kombinaciji s poliesterskim dijelovima.
Upravljanje tramvajem izvedeno je umreženim sustavom od 43 računala, od čega je većina, zajedno s programskom podrškom, rezultat vlastitoga razvoja u Končaru, gdje se i proizvode. Suvremena vozna postolja s asinkronim pogonskim motorima izvedena su bez klasične osovine između kotača, čime je ostvarena stopostotna niskopodnost. Primijenjen je i niz drugih suvremenih tehničko-tehnoloških rješenja, uključujući i svjetlovode za prijenos signala. U niskopodni tramvaj ugrađen je i video nadzor putničkog i vozačkoga prostora, kao i vanjske kamere umjesto retrovizora.
Zašto potežeš ovu staru vijest? Možda želiš naglasiti da je nakon potpisivanja posla ĐĐ izašao iz konzorcija jer nije mogao isporučivati okretna postolja što je bio njegov udjel?
Zanimljivo je ovo dumpanje s malim volumenom, pretpostavljam da ‘mali igraci’ izlaze kad su vidili da đuro ne želi tako brzo preko 180. Bas fino vrijeme za dokup, steta sto nemam kesa…