DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2024. u 03:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
15,60
203
13
15,60
16,90
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

svi zapeli o prodaji montaže pa evo i ja da nešto kažem.
Svjestan sam nužnosti prodaje radi financiranja vlastitih projekata ali svejedno ,da mogu birati,ja je nikad nebi prodao.Radi se o tvrki s velikim ugledom kod nas i u svjetu.Kvalificirani kadar i specifičnost posla jamči im dobru budućnost.A Stipetićeva izjava da se radi o niskoprofitabilnoj industriji je čista laž.Imao sam prilike surađivati sa njima(istina davne 1995-96g)na obnovi Osječkog mosta.Oni su radili konstrukciju a moja bivša tvrtka nadzor.To kako su ti dečki radili bilo je milina za gledat.Organizacija savršena,oprema i više nego dobra a varioci posebna priča.Napravili su 10 kilometara vara bez i jedne rupice(pregledava se rendgenom).Nema šta,stvarno tvrtka na svom mjestu.A kažu da je i danas slično.Netko će dobro omastiti brke
Svjestan sam da je moraju prodati ali šteta…baš šteta

sijem žito raste grahorica

ma hvala na tome ali kolika je stvarna vrijednost jedne dionice ddjh hvala



kolika je zapravo stvarna vrijednost ddj-h

Trenutno oko 250 milja kuna.
[/quote]
Govoriš li o trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji ili stvarnoj vrijednosti?Pitanje se odnosi na stvarnu vrijednost.
Nemoj mi reći da vjeruješ da trenutno STVARNO vrijedi 250 milja.
Ja bi prije rekao da trenutno toliko košta a da ipak vrijedi puno više.
Pozdrav

sijem žito raste grahorica

dionica vrijedi onoliko koliko je želi netko platiti ja sam ušao u ddjh na 215 kn pa se nesekiram izašao iz ht i otišao u ddjh


ma hvala na tome ali kolika je stvarna vrijednost jedne dionice ddjh hvala

Stvarna vrijednost ovisi o tome koga pitaš.
Pitaš li Paifa vjerovatno će ti reći 50-60kn
Pitaš li mene dodaj stoju minimalno za početak a poslije ćemo se cjenjkat [lol]

sijem žito raste grahorica

ja sam po 94,00 ma ne sekiram se

nema cjenjkanja neprodajem do nekih 250,00 minimum

onda nemoj gledat burzu bar do 2010

Poštovani svi,

dugo pratim ovaj forum (od samog početka) i nikada se nisam javljao s komentarom, ali vidim da se s jedne strane iznose činjenice koje nemaju nikakvo uporiše, a s druge strane nema podataka koji bi potkrijepili neka razmišljanja o vrijednosti ove tvrke sada i u budućnosti.
Nadam se da neke činjenice neće popvrijediti ljude koji posjdećuju ovaj forum. Ima puno stvari o kojima bi se moglo raspravljati, ali za to bi trebalo barem nekoliko stotina stranica (ako bi bilo dovoljno).
U ovom tekstu neću iznositi nikakve financijske pokazatelje jer nisam stručnjak koji može ravnopravno raspravljati , a niti su ti rezultati već duže vrijeme relevantni za cijenu dionice ĐĐH.
Dvije stvari koje me brinu u budućnosti ĐĐH je nepostojanje (barem ga nismo vidjeli) konkretnog plana razvoja društava koja su u sastavu ĐĐH. Ponajprije mislim na sredstva od prodaje Montaže.
Druga stvar o kojoj nije bilo riječi je privatizacija ostalih društava u većinskom (uglavnom 100%) vlasništvu Holdinga.
Trenutno se odvija mali rat između menadžera u tim društvima i sindikata, radi se o privaizaciji Strojne Obrade, Proizvodnje Opreme, Inženjeringa, Elektromonta…. u iznosima 35 ili 38 %.
Kada se odrade te privatizacije od holdinga ostaju samo Specijalna vozila….
A što su bila Specijalna vozila—- tvrtka poznata po strojnoj obradi šasije tenka i završnoj montaži.
U međuvremenu je rasprodana tzv. mala strojna, velik dio posla odrađuju kooperanti, i nešto je investirano u nužan remont velike strojne ( mala i velika portalna glodalica), a pod pritiskom inspektorata planira se nova bojaonica.
Ma zapravo ne dami se više pisati, ako koga što interesira neka pita….
Samo još nešto,uobičajeno je da specijalna svoje obveze dobavljačima ispunjavaju s zakašnjenjem preko 120 dana…
lijep pozdrav svima

po ovom vašem pisanju ispada da DDJH ne vrijedi pišljivog boba ali neznam zašto se ljudi onda nakrcavaju sa DDJH ustvari vrijeme će pokazat svoje

Trenutno se odvija mali rat između menadžera u tim društvima i sindikata, radi se o privaizaciji Strojne Obrade, Proizvodnje Opreme, Inženjeringa, Elektromonta…. u iznosima 35 ili 38 %.
Kada se odrade te privatizacije od holdinga ostaju samo Specijalna vozila….
A što su bila Specijalna vozila—- tvrtka poznata po strojnoj obradi šasije tenka i završnoj montaži.
U međuvremenu je rasprodana tzv. mala strojna, velik dio posla odrađuju kooperanti, i nešto je investirano u nužan remont velike strojne ( mala i velika portalna glodalica).


O ovom sam jako puno razmišljao i tu leži vrlo realna opasnost od pušinga za dioničare.
Ako nam lešinari počnu otkidati djelove holdinga jednog po jednog mogla bi na ostati samo specijalna vozila koja su za sada jedini istinski gubitaš u holdingu.
Samo nisam upoznat koliko im to zakon dozvoljava da se privatiziraju djelovi holdinga jedna po jedn.
Šta će onda bit sa našim dionicama pa kupili smo na burzi cijeli holding sad nam ga otkidaju u djelovima ne izgleda to meni baš po propisima.
Mislim da trebaju onda isplatiti dioničare za onaj dio koji je prodan i koji više nije u sastvau naše dionice.
Baš me zanima kako to izgleda gledano sa pravne strane , molio bi odgovor ako ima netko kompetentan da ovo protumači.

Đuro me upropastio psihički i materijalno.


Trenutno se odvija mali rat između menadžera u tim društvima i sindikata, radi se o privaizaciji Strojne Obrade, Proizvodnje Opreme, Inženjeringa, Elektromonta…. u iznosima 35 ili 38 %.
Kada se odrade te privatizacije od holdinga ostaju samo Specijalna vozila….
A što su bila Specijalna vozila—- tvrtka poznata po strojnoj obradi šasije tenka i završnoj montaži.
U međuvremenu je rasprodana tzv. mala strojna, velik dio posla odrađuju kooperanti, i nešto je investirano u nužan remont velike strojne ( mala i velika portalna glodalica).


O ovom sam jako puno razmišljao i tu leži vrlo realna opasnost od pušinga za dioničare.
Ako nam lešinari počnu otkidati djelove holdinga jednog po jednog mogla bi na ostati samo specijalna vozila koja su za sada jedini istinski gubitaš u holdingu.
Samo nisam upoznat koliko im to zakon dozvoljava da se privatiziraju djelovi holdinga jedna po jedn.
Šta će onda bit sa našim dionicama pa kupili smo na burzi cijeli holding sad nam ga otkidaju u djelovima ne izgleda to meni baš po propisima.
Mislim da trebaju onda isplatiti dioničare za onaj dio koji je prodan i koji više nije u sastvau naše dionice.
Baš me zanima kako to izgleda gledano sa pravne strane , molio bi odgovor ako ima netko kompetentan da ovo protumači.
[/quote]
Ono kako sam ja to shvatio(barem kako sam pročitao u člancima a bilo je govora o tome dosta samo se nije raspravljalo na forumu)nebi bilo odvajanja od holdinga i privatizacija bi išla ispod 50%.
Ako dobro kužim situacija bi bila ista kao što je sada sa montažom.Neka me neko ispravi ako griješim

sijem žito raste grahorica

New Report

Close