opet probijen bollinger
Vrlo lagano probijanje, ovako bi se moglo nastaviti i sutra, praznik za oči [smiley2]
malo sam čitala postove na ovoj temi, gotovo svi postovi su tipa: moglo bi to do xxx, ali rijetko sam naišla na argumentirane postove; zašto bi to moglo do xxx, mislim da promet od 8000 komada sam po sebi ne mora značiti
Zašto če DDJH rasti obrazložio sam na ovoj stranici:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1058&pg=130
Točno da 8000 komada danas sami za sebe ne znače puno ali ako pogledaš da je zadnjih mjesec dana protrgovano 58.000 dionica DDJH a u zadnja 3 mjeseca 240.000 dionica DDJH, onda i tih 8000 dionica dobiva sasvim drugačije značenje u puno širem kontekstu [smiley2]
malo sam čitala postove na ovoj temi, gotovo svi postovi su tipa: moglo bi to do xxx, ali rijetko sam naišla na argumentirane postove; zašto bi to moglo do xxx, mislim da promet od 8000 komada sam po sebi ne mora značiti
dionice rastu ili padaju ovisno očekivanju za budućnost.
sadašnjost ne znači ništa ,budućnost je ono što se vidi kada se gleda njena sadašnja vrijednost.
to je smisao burze: kladjenje na budućnost odredjene dionice.
inače ,kada bi se svi držali ovako izračunatih brojki ,tada burza ne bi postojala jer bi svatko uvijek znao vrijednost dionice.
DDJH upravo počinje svoje putovanje u nebo kao što je to radio VIADUKT,a sada ga već radi BELJE.
čuditi se ovome s nevjericom mogu samo oni koji nešto takvo nisu doživjeli,meni ova dionica nije ništa novo.
sve se odvija po već poznatoj šemi. čista rutina….
samo kupi dionice DDJH što više,dvije -tri godine ne diraj ništa,a onda realiziraj dobit i idemo kupiti jednu lijepu vilu na 200 m od mora da nas podsjeća na DDJH!!!
Written by Dorijan3
Hej, jeste li pročitali možda danas članak da su Janezi kupili od Finaca Patriju koja nije opremljena do kraja i da će ih dodatna oprema koštati još 300-ak mil.eura i da je Ministarstvo obrane totalno poludilo na neke članove njihove vlade jer su im ovi (Finci) uspjeli uvaliti nekakvu shit verziju od tenka, jer je netko iz vlade izgleda pristao na nekakav sumnjivi postotak… uglavnom da skratim… totalni kaos sa Patriom u Janeštini.
http://www.poslovni.hr/31793.aspx
Odgađanje odluke pogodovalo je Steyru
Austrijsko vozilo Pandur u proteklom vremenu je usavršeno i svojim se karakteristikama približilo onima koje u svojoj ponudi navodi finski proizvođač Patria
Prema posljednjim informacijama očekuje se da bi idućeg tjedna Hrvatska konačno uputila poziv za obvezujuću ponudu za opremanje hrvatskih oružanih snaga sa 126 oklopnih transportera, na koju bi trebale odgovoriti dvije tvrtke: Austrijski Steyr-Daimler-Puch Spezialfahrzeug GMBH, koji je u stopostotnom vlasništvu američkog General Dynamicsa, te finska tvrtka Patria koja je u većinskom vlasništvu države. Trebao bi to biti početak kraja hrvatske trakavice o nabavci oklopnih vozila, a procjenjuje se da bi vrijednost čitavog posla mogla dosegnuti 200 milijuna eura.
Prekoračenje rokova
Proces je pokrenut još prije više od dvije godine, testiranja oba vozila obavljena su odavno na poligonu kraj Slavonskog Broda, navodno je i novac bio osiguran još u prošlogodišnjem vojnom proračunu. Svi neslužbeni rokovi, međutim, svaki su put bili prekoračeni. Javnosti ni danas nije potpuno jasno zbog čega, no činjenica je da je odgoda pogodovala samo jednom ponuđaču – Steyru. Dok se finski oklopnjak AMV 8×8 od davnih testiranja u Hrvatskoj do danas nije bitnije promijenio, austrijski Pandur II 8×8 danas se gotovo ne može uspoređivati s onim od prije dvije godine. To vozilo danas izgleda drugačije, pojačan mu je motor (danas ima 450 konjskih snaga, jednako kao AMV), pojačane je protuminske zaštita. Osmišljena mu je nova rampa, drugačija je unutrašnjost vozila, poboljšana je zaštita za posadu… Zapravo, danas je najmoderniji Pandur II 8×8 upravo Krpan, vozilo koje je proizvela slovenska Sistemska tehnika, unatoč tome što nije pobijedila na natječaju u toj zemlji. Za razvoj tog vozila utrošeno je oko deset milijuna eura, no kada su ga Slovenci odbili Steyr ga je otkupio, vjerojatno ne za puno više od milijun eura. Osim što je austrijsko vozilo dosad bilo tehnološki inferiornije, jedan od najvećih problema bio im je nepostojanje serijske proizvodnje. Steyr trenutno ima samo četiri vozila, od kojih je samo jedno usporedivo s konačnim proizvodom pa se u javnosti često govorilo kako zapravo raspolažu tek s prototipom. Prošlog su tjedna to pokušali opovrgnuti svečano predstavivši proizvodnju u tvornici Fabrequipa nedaleko od Lisabona, a u kojoj se proizvode vozila za Portugal. Portugal je prva zemlja koja je naručila ova vozila (ugovor je potpisan još 2005. godine), no do danas njihova tvornica nije izbacila ni jedan gotovi proizvod. Prvi od naručenih 260 oklopnjaka portugalska tvornica trebala bi završiti krajem ljeta ove godine, a trenutno se tamo nalaze četiri školjke koje su na svečanosti radnici Fabrequipe – varili.
Odluke i skandali
Javno predstavljanje proizvodnih pogona ignorirao je vrh portugalske izvršne vlasti, čiji su se ministri i premijer ispričali službenim putovanjima. Je li razlog tome kašnjenje proizvodnje (čelnici GD-a i Steyra tvrde da nema govora o kašnjenju) nije poznato, ali poruka je definitivno upućena. Poslove s oklopnjacima gotovo u svakoj zemlji prate problemi i skandali. Bivšu češku vlast, koja je odabrala austrijska vozila, optužuje se za korupciju, a nešto se slično događa i u susjednoj Sloveniji koja se prošle godine odlučila za finske AMV-ove. Slovenci su odlučili platiti više nego što je Patria tražila u svojoj konačnoj ponudi pa javnost traži objašnjenje. Osim toga, partneri Finaca u Sloveniji nemaju gdje proizvoditi oklopnjake. Stoga su sve češće glasine da će Rotis i Gorenje zapravo kupiti Sistemsku tehniku iz koje bi se tada Steyr povukao (Steyr u Sistemskoj ima oko 18 posto vlasništva). Hrvatsku, srećom, takve brige ne muče jer je još u početku definirano da će se oklopno vozilo proizvoditi u Đuri Đakoviću, u njegovu odjelu Specijalna vozila. Ta je tvrtka daleko naprednija od svih europskih tvornica s kojima ove dvije kompanije surađuju (Steyr u Portugalu i Češkoj, Patria u Poljskoj i Sloveniji), s obzirom da su se u Slavonskom Brodu svojedobno proizvodili tenkovi koji su daleko zahtjevniji od oklopnjaka na kotačima. Navodno bi i uspostavljanje proizvodnje u Đakoviću trajalo daleko kraće (između deset mjeseci i godinu dana od potpisivanja ugovora), za razliku od država s kojima su ove kompanije dosad sklapale ugovore. U Hrvatskoj postoje optimalni uvjeti za proizvodnju oklopnjaka za naše oružane snage. Novac navodno nije bio upitan, potreba za takvim vozilima i te kako postoji. S nabavom se ipak otezalo. Odlične političke veze aktualne vlasti s Austrijom i traženje naklonosti SAD-a daju određenu prednost Steyru. Stoga se može zaključiti kako je odgoda tog posla išla na ruku Steyru da dotjera oklopnjak kako bi hrvatska politika imala manje problema pravdajući eventualno davanje posla upravo tom proizvođaču.
Klupko se razmotava! Karte se otkrivaju, a važni datumi nam sve brže dolaze. [smiley2]
Hej, jeste li pročitali možda danas članak da su Janezi kupili od Finaca Patriju koja nije opremljena do kraja i da će ih dodatna oprema koštati još 300-ak mil.eura i da je Ministarstvo obrane totalno poludilo na neke članove njihove vlade jer su im ovi (Finci) uspjeli uvaliti nekakvu shit verziju od tenka, jer je netko iz vlade izgleda pristao na nekakav sumnjivi postotak… uglavnom da skratim… totalni kaos sa Patriom u Janeštini.
trebam te ispraviti , nije Janesština nego Janezština…..[smiley1]
a što se tiče patrie….da dobili smo stvarno dobre (prazne)….
…. Odlične političke veze aktualne vlasti s Austrijom i traženje naklonosti SAD-a daju određenu prednost Steyru. Stoga se može zaključiti kako je odgoda tog posla išla na ruku Steyru da dotjera oklopnjak kako bi hrvatska politika imala manje problema pravdajući eventualno davanje posla upravo tom proizvođaču.
Izgleda da mi je broker dobro informiran [smiley2] . Makar je svejedno tko će biti s druge stane , DDJH je u obje varijante siguran da dobiva posao offseta -proizvodnje BOVa, a mali dioničari sigurnost da če dionica rasti. Šuška se i o ulasku pobjednika natječaja u vlasničku strukturu DDJH (kupnja državnog udijela) nakon dobivanja posla. AKo se još i to ostvari ,samo nebo je granica.
” trebam te ispraviti , nije Janesština nego Janezština…..[smiley1] a što se tiče patrie….da dobili smo stvarno dobre (prazne)….
Ajde, čovjek iz dežele, daj nam informacije iz prve ruke.
Što se priča po Sloveniji o vašem sklopljenom poslu?
Prema posljednjim informacijama očekuje se da bi idućeg tjedna Hrvatska konačno uputila poziv za obvezujuću ponudu za opremanje hrvatskih oružanih snaga sa 126 oklopnih transportera, na koju bi trebale odgovoriti dvije tvrtke: Austrijski Steyr-Daimler-Puch Spezialfahrzeug GMBH
…
Hrvatsku, srećom, takve brige ne muče jer je još u početku definirano da će se oklopno vozilo proizvoditi u Đuri Đakoviću, u njegovu odjelu Specijalna vozila. Ta je tvrtka daleko naprednija od svih europskih tvornica s kojima ove dvije kompanije surađuju (Steyr u Portugalu i Češkoj, Patria u Poljskoj i Sloveniji), s obzirom da su se u Slavonskom Brodu svojedobno proizvodili tenkovi koji su daleko zahtjevniji od oklopnjaka na kotačima. Navodno bi i uspostavljanje proizvodnje u Đakoviću trajalo daleko kraće
…
Mislim da su ovo ključni djelovi teksta.
Dakle, u posao se ide!
Đuro je praktički jedina tvrtka koja može izvseti potrebne radove.
Opseg offset programa će biti poznat kada se odluči pobjednik natječaja u kojem će Đuro, gotovo sigurno, također sudjelovati. [smiley2]