posjednik sam ove dionice od 2006 godine, kada sam je počeo kupovati cijena je bila 90 kuna, to je bilo vrijeme kad je firma bila siguran gubitaš, kad od finaca još nije bilo ni f, i da mi je neko rekao da će se nakon svih pozitivnih događanja cijena dionice ponovo spuštati prema razini od 2006 godine mislio bi da je lud, ali u svemu tome nema logike, jednostavno nema, no moje mišljenje je i dalje nepromjenjeno da bi se došlo do uspijeha treba izdržati scile i haribde, bez toga jednostavno nema uspjeha.
Ima nas još
[thumbsup]
MORH pregovara s Patrijom i ‘Đakovićem’ o isporuci još 42 BOV-a
Najavljeni novi ugovor s finskom tvrtkom Patria mogao bi biti težak više od 56 milijuna eura
Iako neslužbeni izvori iz Ministarstva obrane tvrde da Povjerenstvo za nabavku oklopnih vozila još nije donijelo nikakvu odluku o nabavci dodatna 42 oklopnjaka, izvori bliski Povjerenstvu tvrde suprotno. Prema tim izvorima, još je prije tjedan dana odlučeno da će Povjerenstvo Vladi predložiti sklapanje ugovora s finskom tvrtkom Patria za nabavku još 42 borbena oklopna vozila tipa AMV 8×8.
http://www.poslovni.hr/83927.aspx
Ako vam nakon ovoga nije jasno, onda se ostavite burze.
MORH pregovara s Patrijom i ‘Đakovićem’ o isporuci još 42 BOV-a
Najavljeni novi ugovor s finskom tvrtkom Patria mogao bi biti težak više od 56 milijuna eura
Iako neslužbeni izvori iz Ministarstva obrane tvrde da Povjerenstvo za nabavku oklopnih vozila još nije donijelo nikakvu odluku o nabavci dodatna 42 oklopnjaka, izvori bliski Povjerenstvu tvrde suprotno. Prema tim izvorima, još je prije tjedan dana odlučeno da će Povjerenstvo Vladi predložiti sklapanje ugovora s finskom tvrtkom Patria za nabavku još 42 borbena oklopna vozila tipa AMV 8×8.
Bartol Jerković Minobacački sustav
Tome u prilog ide i činjenica da traju pregovori između predstavnika Ministarstva obrane i Glavnog stožera, s jedne, i konzorcija Đuro Đaković – Patria, s druge strane. Prema našim informacijama, najviše vremena provodi se u dogovaranju konačnog izgleda pojedinih izvedbi, dok definiranje cijene još nije došlo na red. Ako je suditi po prošlogodišnjem ugovoru za 84 oklopna vozila, koja su prosječno stajala 1,33 milijuna eura po primjerku (ukupno 112 milijuna eura), ovaj ugovor, koji bi trebao biti sklopljen u idućih mjesec dana, mogao bi biti težak oko 56 milijuna eura. No kako bi on mogao uključivati i 14 minobacačkih sustava NEMO (NEMO je skuplji od samog vozila), cijena će znatno narasti. Prema također neslužbenim informacijama, Povjerenstvo je donijelo odluku i o kupnji oružanih stanica Protector M151 12,7 mm norveške tvrtke Kongsberg, kojima će se opremiti već ugovoreni oklopnjaci. Za razliku od ugovorenih koji su prava borbena vozila, preostali koji će se tek naručiti bit će u više izvedbi, od zapovjednih vozila, preko sanitetskih, vozila za vezu, za izvlačenje, za protuzračnu obranu, vozila za nuklearno-biološko-kemijsku obranu do vozila s minobacačkim sustavima. Kako nijedan drugi proizvođač osim Patrije nema već proizvedeno ovoliko različitih inačica oklopnjaka na osam kotača, njihov hrvatski partner, brodski Đuro Đaković – Specijalna vozila bit će u velikoj prednosti jer će do kraja iduće godine proizvoditi sve te inačice. Jedna od ključnih odredbi sadašnjeg ugovora s Fincima jest mogućnost nastupa "Đure Đakovića" na trećim tržištima, od kojih su neki već pokazali interes za oklopnjake koji će se proizvoditi u Hrvatskoj. Prema nekim neslužbenim informacijama, za preseljenje dijela proizvodnje zainteresiran je i norveški Kongsberg koji već sad muku muči s isporukom zbog velikih narudžbi SAD-a od čak 6500 komada. Norvežani sada mjesečno proizvedu 220 ovih vatrenih stanica i zbog toga bi navodno rado surađivali s "Đakovićem".
Prednost ‘Đure Đakovića’
No prije ugovora za nove oklopnjake bit će potpisan onaj za dvije finske topovnjače koje će Hrvatska platiti ukupno osam milijuna eura (zajedno s upravljačkim sustavima za rakete, ali bez naoružanja). Prema izvorima bliskim Patriji, Fincima je dogovor s Hrvatskom od strateškog interesa pa su odbili ponudu Meksika navodno tešku čak 30 milijuna eura za oba broda.
Topovnjače za protupodmorničku borbu
Riječ je o brodovima sličnim onima kojima raspolaže HRM, a tek su metar širi i duži, dok je konfiguracija unutrašnjosti gotovo identična. No za razliku od hrvatskih, finske raketne topovnjače deklarirane su za protupodmorničke borbe. Opremljene su sonarima za otkrivanje podmornica, a mogu ih uništavati navođenim bombama. Dodatna korist za Hrvatsku je i u tome što će splitski Pomorski centar za elektroniku, dobiti sonarnu elektroniku vrijednu pet milijuna eura.
Na ovom budalastom tržištu ništa više nema veze s mozgom, pa će DDJH i nakon ovih fantastičnih vijesti vjerojatno opet potonuti jer je goldman sachs rekao da je neka američka banka u krizi. Kakve to ima veze s DDJH? Nikakve, naravno, ali kad se umjetno ruše cijene onda je svaka loša vijest prigodna. Može nas jedino utješiti da kad tržište ne reagira ni na ovakve odlične vijesti, znači da su gotovi svi ulagači postali pesimisti, tj. da su oni velika većina. Burzovni gurui kažu da je tada izgledan vrlo skori zaokret trenda i rast tržišta.
Ja ću danas dokupiti jer vjerujem u ovu firmu, a trgovanje po ovim cijenama je zapravo poklanjanje dionica. Probajte izraćunati kolika je sadašnja tržišna kapitalizacija DDJH, a kolika mu je vrijednost ugovorenih poslova, tj. koliki su mu godišnji prihodi i sve će vam biti jasno.
To znaci da je ugovor vrijedan oko 404 miliona kuna a kapitalizacija djure je 380 miliona kakva sprdnja…
Sigurno ovo i spada u ključnu prednost suradnje. Ako se vozila pokažu dobra (uopće ne sumnjam), može se skoro sigurno očekivati i narudžbe drugih država kao i otvaranje prave velike suradnje i izrade pravih velikih količina kao što su ovi Norvežani.
Montaža prva na prodaju
Jutarnji list
Nadzorni odbor Đuro Đaković Holdinga odlučit će o privatizaciji tvrtki kćeri
SLAVONSKI BROD – Đuro Đaković Holding privatizirat će tvrtke kojima je većinski vlasnik prema četiri modela, o čemu će konačnu odluku 2. srpnja donijeti Nadzorni odbor, rekao je Ivo Marjanović, predsjednik Sindikata metalaca Hrvatske (SMH).
Prva tvrtka koja će biti privatizirana je Đuro Đaković Montaža, a sindikat svoju potporu Upravi Holdinga u tom procesu uvjetuje prihvaćanjem ponuda onoga tko će jamčiti zadržavanje svih zaposlenih i sadašnje djelatnosti. Uvjet je i da tvrtka bude referentni centar za jugoistočnu Europu.
Marjanović je potvrdio da je u pitanju njemački Bilfinger Berger koji već u svom vlasništvu ima 24,9 posto dionica Montaže, ali se ogradio od bilo kakvog preferiranja, osim da sindikat želi biti uključen u razgovore s ponuditeljima.
Elektromont, Inženjering, Strojnu obradu te Energetiku i infrastrukturu privatizirat će se na način da radnici i menadžment postanu vlasnici 35-postotnog udjela.
Sudbina Specijalnih vozila i konačna verzija modela znat će se tek nakon što MORH iskaže svoje interese s obzirom na vojni program pa će najvjerojatnije u privatizaciju ići civilni program, rekli su sindikalci.
Moglo bi uskoro biti puno keša u DDJH.
A koliko je to puno casha??
Nije bas puno…