Dakle, kad ne bude para za mirovine, svi umirovljenici na ceste sa krampovima pa da uzmu svaki dio ceste 🙂
Prebaciti neprofitnog gubitaša koji bi visokom cijenom putarine uništio hrvatsko gospodarstvo na teret umirovljenika.
—Tajkunski mokri snovi—
Malo kratkovidan clanak. 1. Sigurno je da postojece stanje u Cestama nije odrzivo, 2. Sigurno je da Drzava dok je vlasnik nece restrukturirati tu firmu i uciniti ju profitabilnom, 3. Sigurno je da ta firma nece postati efikasnija dok je u drzavnom vlasnistvu, 4. Sigurno je da cijene cestarina nece biti nize dok je drzava vlasnik te neefikasne firme koja skoro sve prihode trosi za otplatu kamata. Privatni koncesionar ce mozda srediti firmu, a mozda nece. Ono sto je sigurno je to da Drzava nece uciniti. Po starom dobrom hrvatskom obicaju, stakeholderi ce zagovarati status quo, posebno sindikati. Ali uz status quo – brod ce tonuti sve dublje i dublje A SPASAVATI CE GA POREZNI OBVEZNICI. O tome malo pisite pa onda probajte procijeniti jos jednom koje su opcije i koja je najbolja opcija.