Darovi za poslovne partnere

Naslovnica Forum Razno Ležerno… Darovi za poslovne partnere

Nije T-Com. Puno manja tvrtka. Mislim da je to i logično, tCom je na vrhu a ovi tek utiru put. [smiley11]

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

Treba darovati nešto do 300 kn.To je ok cifra,za koju se mogu dobiti prigodni pokloni….[smiley1]

Npr.raznorazni rokovnici s logom tvrtke,kemijske,kravata,te slične stvari.
Pri tome se mora paziti da se ne pretjeruje, jer ponekad može ispasti vrlo neugodno…[smiley5]

Imali ste u Lideru od prije mjesec-dva poprilično opširan članak na temu poslovnog darivanja.

All shipping lanes lead to China.

Da ali to je bilo onako općenito…..
Mislim kada darujes nekakav poslovni poklon to treba biti orginalno,treba nešto pokloniti što je neuobičajeno, te orginalno,ali naravno ne preskupo.[smiley2]


Da ali to je bilo onako općenito….. Mislim kada darujes nekakav poslovni poklon to treba biti orginalno,treba nešto pokloniti što je neuobičajeno, te orginalno,ali naravno ne preskupo.[smiley2]

slažem se

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________


Ne smatram da su obvezujuci, dapace, mislim da se kod nas rijetko poklanja onom na kojem, odnosno zahvaljujuci kojem se vec nije zaradilo 10x toliko. A u tom slucaju je red nesto pokloniti, a neces, npr. svom kupcu koji od tebe kupuje par milijuna kuna godisnje pokloniti rokovnik od 30tak kn.

ja se s ovim totalno slažem. neću previše izgubiti niti da poklanjam prepun samsoniteov kofer ako je klijent onaj koji uredno vraća svoje kredite ili vjerno prati moju tvrtku. iako niti poklon kao takav nije nipošto garancija za ono što sutra može uslijediti

There are some days when I think I'm going to die from an overdose of satisfaction


Evo ti jednog skupljeg poklona
17” widescreen Toshiba laptop. Mrcina. Znam jednog koji ga je dobio [smiley2]

uuuu to je fakat poklončina. u ovom slučaju mi se mora klanjati do kraja života

There are some days when I think I'm going to die from an overdose of satisfaction

Prema istraživanju PPAI, poslovni pokloni[/url] u 2017. su najučinkovitiji oblik marketinga.

New Report

Close