16.04.2007. Velika promocija Croatia Recordsa i Croatian Music Channela u Bosni i Hercegovini
U sarajevskom klubu Coloseum” 14. travnja je održana prezentacija Croatia Recordsa i CMC-a. Potpisivanjem ugovora s tvrtkom Art Company iz BIH, Croatia Records uključila se u borbu protiv pirata na tom tržištu.
Promocija u “Coloseumu” je službeno započela u 15 sati. Nakon pozdravnog govora predsjednika Uprave Croatia Recordsa Želimira Babogredca i direktora partnerske tvrtke Art Company Antonia Beusa, brojnim prisutnima prezentirana je glazbena televizija CMC koja je odnedavno u sustavu kabelskih operatera BiH i neka od brojnih izdanja Croatia Recordsa. Uslijedila je i promocija grupe “Teška Industrija” koja se predstavila s najavnim singlom “Nas dvoje” s najnovijeg albuma “Kantina”.
Promocija je završila tribinom Hrvoja Markulja, predsjednika HDU-a, na temu “Diskografija – iskustva iz Hrvatske”. U večernjim satima, također u klubu “Coloseum”, pred mnoštvom publike nastupila je Jelena Rozga. Promocija je izuzetno dobro prihvaćena o čemu svjedoči i velik broj tiskovnih i televizijskih medija koji su se rado odazvali pozivu.
Jesi ti možda kupac “472 kn”?
kolega bliže ste no što mislite…
sve je išlo ugrubo ovako…sasko i znanac nakupovali za 300 i prodali….kako ivana kaže ko zadnji…u svakom slućaju iznad 400….zbog dobre medijske kampanje imati ćete u ponedjeljak priliku za iskrcavanje blizu 400….i to je to…
vratih se iz vana i sav sam pun neke dobrote pa da podjelim sa vama [smiley2][smiley2]
pozdrav
Bolja prošlost najznačajnijeg hrvatskog diskografa »Croatia Recordsa«
Dolaskom Tončija Huljića kao većinskog vlasnika agencije »Autor« – jer nije prošao raniji prijedlog da dionice kupi većina glazbenika i autora iz kuće – i predsjednika Uprave Miroslava Škore, tvrtku su preuzeli »najbogatiji« ponuđači i »domaći« zaposlenici, među kojima su Đorđe Novković, Želimir Babogredac, Marinko Glibo i drugi
HRVOJE HORVAT
Nekad najveća nacionalna diskografska kuća »Croatia Records« u posljednje se vrijeme praćaka u plitkim medijskim i glazbenim vodama. Ključ za razumijevanje cijele priče je magična riječ – privatizacija. Znamo li da je nekadašnji »Jugoton« bio najrespektabilnija diskografska kuća bivše države, s vlastitim pogonom za proizvodnju vinila i kaseta, jasno je zašto danas i nije mnogo toga preostalo od prošle »osnovne« djelatnosti.
Iako su svi predviđali upravo to, svojedobni dolazak Ante Glibote na čelo Uprave i brojni problematični poslovni potezi koji su uslijedili nisu uništili »Croatia Records«. Zbog neplaćanja kredita za kupljene dionice izgubio je ugovor s Zagrebačkom bankom koja je kao vlasnik većinskog paketa nakon njega na čelo Uprave opet dovela dobrog duha Miroslava Lilića – danas predsjednika Nadzornog odbora – nakon čega je »Croatia Records« prodan jednoj od jačih grupacija unutar same kuće.
Dolaskom Tončija Huljića kao većinskog vlasnika agencije »Autor« – jer se nije izveo raniji prijedlog da dionice kupi većina glazbenika i autora iz kuće – i predsjednika Uprave Miroslava Škore, tvrtku su preuzeli »najbogatiji« ponuđači i »domaći« zaposlenici, među kojima su Đorđe Novković, Želimir Babogredac, Marinko Glibo i drugi.
Nikad nije do kraja razjašnjena priča o tome koliko je novca zapravo plaćeno: spominjale su se i Huljićeve »gotovinske« veze s Ivićem Pašalićem te udjel HDS-a (Hrvatskog društva skladatelja) koji navodno posjeduje 10 posto dionica, iako se o ulaganju nije pitalo brojne autore, čija prava HDS štiti na tržištu.
Po sistemu da su vlasnici tvrtke postali oni koji su dali najviše, razbaštinjeni su ostali i Nenad Ninčević, Zdenko Runjić, Nikša Bratoš i drugi, koji su imali dionice, ali su ih neki kasnije prodali zbog mira u kući, a tvrtka je postala zanimljivija po pričama o vlasničkim udjelima nego katalogu novih izdanja koje plasira na tržište. Bez najvrednijeg, golemog zemljišta u Dubravi – koje je prodano pogrebnoj tvrtki da bi se došlo do gotovine, pa »Croatia Records« danas tamo ima samo jednu zgradu – rasprodan je najveći dio nekadašnjeg vlasništva.
Tek su rijetki diskografi poput Siniše Škarice – kojem je ponuđeno četiri posto dionica nakon što je htio otići u drugu tvrtku – ostali na »normalnom« poslu, dok su drugi, poput Miroslava Škore, postali svakodnevno medijski prisutni kao zvijezde raznih žirija na Novoj TV, gdje besplatno reklamiraju svoju pjevačku karijeru.
Nova TV, pak, emitira isključivo promidžbene glazbene blokove CR-a – poput polusatne emisije »Dobar zvuk« – koja je pak 10-postotni vlasnik te postaje, dok su joj drugi diskografi zbog neplaćanja dugova zabranili prikazivanje inozemnih videospotova. Upravo zbog tog vlasničkog udjela diskografa u televiziji, krenula je nova priča o Huljiću koji navodno zbog političkih interesa Pašalićeva Hrvatskog bloka pokušava maknuti Miroslava Škoru, sklonog HDZ-u, s direktorskog mjesta.
Paradoks je da je u vrijeme svakakvih priča procvjetala akcija reizdanja povijesnih snimki u vlasništvu tvrtke, dok se aktualni katalog izvođača čini »perolakim« u usporedbi s nekadašnjim »teškašima« koji su bili pod ugovorima s »Jugotonom« ili kasnije »Croatia Recordsom«.
No, kao kuća s nacionalnim imenom, »Croatia Records« je baštinik arhive snimaka koji su već ranije jednokratno prodani beogradskom izdavaču, pa se dogodio paradoks da ste najbolje snimke
No, kao kuća s nacionalnim imenom, »Croatia Records« je baštinik arhive snimaka koji su već ranije jednokratno prodani beogradskom izdavaču, pa se dogodio paradoks da ste najbolje snimke iz sedamdesetih i osamdesetih nabavljali preko granice. Problematična zabavnjačka izdanja i manji broj afirmiranih izvođača koji je ostao u »Croatia Recordsu« najbolji je dokaz aktualne jačine kuće.
Neslaganja među dioničarima, povučenim starim profesionalcima i javnim vlasničkim zvijezdama, kojiput su i banalna: recimo, zbog čestih »službenih« putovanja direktora Škore na gaže, zbog čega ga je teško naći na radnome mjestu. U javnost je znalo stići mnogo priča, pa i ona da je prije nekoliko godina Tonči Huljić namjeravao prodati svojih pedesetak posto dionica beogradskoj tvrtki »BK« braće Karić, poznatoj po tv-postaji, što je najproblematičnije bilo upravo zbog povijesne i kulturološke vrijednosti snimki pohranjenih u arhivima. Dakle, bez obzira na glazbenu podlogu, priča o »Croatia Recordsu« ima svoj stalni ritam, a on će se teško usporiti.
Molim vas da ova tema više ne bude mjesto rasprave o kvailteti/nekvaliteti određene vrste glazbe.
Hvala
Nemoj se ljutiti ali pretjerujes.
Ako si kupio a (ja se nadam da nisi, ma da nam svima ostavljas dojam da jesi) po 472 Kn.
To je burza i tako to biva, koji put se i ugazi. Nesto duze ces cekati da povratis ulozeni novac.
Stoga prestani nas molim te, zasipati gomilama nepotrebnih podataka. Neces tako dici cijenu.
No jedno pitanje bi ti ipak postavio kad si vec takav tifoz Đele Jusića.
Koristi li Đelo listiće ili rolu?
UMRO ĐORĐE NOVKOVIĆ!!! [smiley4]
R.I.P. [smiley16]
Molim Vas da ova tema danas bude njemu u čast….
Nevjerojatno, stvarno umro Đ. Novković, neka mu je laka zemlja.