Čujem da je slogan plaćen 2,5 milijuna kuna bez PDV-a. Evo još jednog primjera najopasnije od svih pljački – legalne pljačke!
Koji fullshit slogan od kokošara iz turističke zahebnice i nesposobna ministarstva!
evo, po vašim postovima vidi se gdje živimo. jednostavno, vi sve morate popljuvati. jedini pravi slogan bio bi onaj kojeg bi vi napisali. sve ostalo ne valja. sve povezujete sa politikom i ekonomijom…slogan je dobar, obraća se dobroj klijenteli i dobro je napravljen i koncipiran. to što se vi u sve razumijete i pljujete—pa već samo to govori vam da je slogan odličan jer ste ništa drugo nego najobičniji zavidni luzeri. i shvatite – možete mijenjati samo sebe.
evo, po vašim postovima vidi se gdje živimo. jednostavno, vi sve morate popljuvati. jedini pravi slogan bio bi onaj kojeg bi vi napisali. sve ostalo ne valja. sve povezujete sa politikom i ekonomijom…slogan je dobar, obraća se dobroj klijenteli i dobro je napravljen i koncipiran. to što se vi u sve razumijete i pljujete—pa već samo to govori vam da je slogan odličan jer ste ništa drugo nego najobičniji zavidni luzeri. i shvatite – možete mijenjati samo sebe.
@ delboy
Treba turistima napisati istinu.
Nisu u Hrvatskoj dobrodošli.
Ljudi jedva preživljavaju, a sad bi netko trebao doći i smetati.
Dođite, ali jedino što možete očekivati da će Vas netko klepnuti po glavi za 100 kn.
Ako Vam prije ovi kaj se bave turizmom nisu već ukrali i zadnji novčić.
Ajmo reci da sam ja turist i da po sloganu “Full of Life” odlucim se na odmor u Rh, pa dodjem do prve picerije na kojoj je crvena traka preko vratiju i pise INPSTEKORAT, pa izadjem u kafic koji zatvara u 24 sata jer buka steti vise od turista koji trose, pa odem do plaze gdje mi svakih pet minuta buker ili ilegalni preprodavaci zele nesto uvaliti, onda zelim na neki provod poput Disneyland, Wonderland, Aqualand…. ne nadjem u blizini od 300km, onda zelim se pojaviti u mojoj novoj obleki na nekom fancy mjestu…. nema ni toga vec sve neki agroturizmi, konobe i obiteljske dosadne lokacije gdje turisti hodaju u podkosuljama i slapama itd……… YEEEEEEEE FULLL OF…..
slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.
slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.
zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..
Slogan je moderniji, od prijašnjih iako je nemaštovit , isfuran….
Ipak jumbo plakati su lijepi- mladenački, optimistični, estetski
okrenuti ljudskim osjećajima i zbližavanju …prirodne ljepote već smo istaknuli, i za njih svi već znaju…
Vjerojatno je statistika pokazala rast ciljanih skupina – to su mladi,gdje
se može u turizmu zaraditi novac, bez puno ulaganju u cendrave i zahtjevne
goste …….
Pa ako se cilja na mlade onda treba legalizirat pushiku i prodaju mlade pichetine pa ces vidit procvata. Dobro je delboy napisa ne putuju svi radi prirode. Naime u Kastel Sucurcu na autobusnoj stanici je poruka za ciljanu skupinu gostiju koja kaze”Dragi gosti,cuvajte kosti!” Znaci idemo na individualni pristup odredjenoj skupini.
zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..
to stoji, no to ne mijenja činjenicu da je slogan totalni promašaj i da ga nitko neće povezivati s našim morem i obalom, zbog kojih nam ipak dolazi 90% gostiju inače ne bismo 90% gostiju imali u 3 ljetna mjeseca!