“Croatia full of life” zamijenila “Mediteran kakav je nekad bio”

Naslovnica Forum Komentari članaka “Croatia full of life” zamijenila “Mediteran kakav je nekad bio”

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Čujem da je slogan plaćen 2,5 milijuna kuna bez PDV-a. Evo još jednog primjera najopasnije od svih pljački – legalne pljačke!

Koji fullshit slogan od kokošara iz turističke zahebnice i nesposobna ministarstva!

Mnogi hrvatski ljevičari sve više podsjećaju na golubove. Ima ih puno, ne služe ničemu, a prije nego odu sve zaseru.

“Osjećajte se kao kod kuće” jer nas nema ili smo vani na baušteli ili jednostavno nemamo para.

evo, po vašim postovima vidi se gdje živimo. jednostavno, vi sve morate popljuvati. jedini pravi slogan bio bi onaj kojeg bi vi napisali. sve ostalo ne valja. sve povezujete sa politikom i ekonomijom…slogan je dobar, obraća se dobroj klijenteli i dobro je napravljen i koncipiran. to što se vi u sve razumijete i pljujete—pa već samo to govori vam da je slogan odličan jer ste ništa drugo nego najobičniji zavidni luzeri. i shvatite – možete mijenjati samo sebe.

...povijest se ponavlja...


evo, po vašim postovima vidi se gdje živimo. jednostavno, vi sve morate popljuvati. jedini pravi slogan bio bi onaj kojeg bi vi napisali. sve ostalo ne valja. sve povezujete sa politikom i ekonomijom…slogan je dobar, obraća se dobroj klijenteli i dobro je napravljen i koncipiran. to što se vi u sve razumijete i pljujete—pa već samo to govori vam da je slogan odličan jer ste ništa drugo nego najobičniji zavidni luzeri. i shvatite – možete mijenjati samo sebe.

@ delboy

Treba turistima napisati istinu.

Nisu u Hrvatskoj dobrodošli.

Ljudi jedva preživljavaju, a sad bi netko trebao doći i smetati.

Dođite, ali jedino što možete očekivati da će Vas netko klepnuti po glavi za 100 kn.

Ako Vam prije ovi kaj se bave turizmom nisu već ukrali i zadnji novčić.

Ajmo reci da sam ja turist i da po sloganu “Full of Life” odlucim se na odmor u Rh, pa dodjem do prve picerije na kojoj je crvena traka preko vratiju i pise INPSTEKORAT, pa izadjem u kafic koji zatvara u 24 sata jer buka steti vise od turista koji trose, pa odem do plaze gdje mi svakih pet minuta buker ili ilegalni preprodavaci zele nesto uvaliti, onda zelim na neki provod poput Disneyland, Wonderland, Aqualand…. ne nadjem u blizini od 300km, onda zelim se pojaviti u mojoj novoj obleki na nekom fancy mjestu…. nema ni toga vec sve neki agroturizmi, konobe i obiteljske dosadne lokacije gdje turisti hodaju u podkosuljama i slapama itd……… YEEEEEEEE FULLL OF…..

Što je najbolje izgleda da je plagijat.

Mali zeleni su krivi.

Vaš link …

slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.

IGH, THNK, JDPL, ULPL, ATPL, INGR, IPKK, MGMA - najveći baloni na ZSE!!!! čuvajte svoje pare!!!!


slogan je totalni promašaj, nema nikakve veze s našim morem, obalom, prirodnim ljepotama. ovaj slogan mogao je biti za bilo koju zemlju, može čak i kao reklama za pivo.

zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..

...povijest se ponavlja...

Slogan je moderniji, od prijašnjih iako je nemaštovit , isfuran….

Ipak jumbo plakati su lijepi- mladenački, optimistični, estetski
okrenuti ljudskim osjećajima i zbližavanju …prirodne ljepote već smo istaknuli, i za njih svi već znaju…
Vjerojatno je statistika pokazala rast ciljanih skupina – to su mladi,gdje
se može u turizmu zaraditi novac, bez puno ulaganju u cendrave i zahtjevne
goste …….

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Pa ako se cilja na mlade onda treba legalizirat pushiku i prodaju mlade pichetine pa ces vidit procvata. Dobro je delboy napisa ne putuju svi radi prirode. Naime u Kastel Sucurcu na autobusnoj stanici je poruka za ciljanu skupinu gostiju koja kaze”Dragi gosti,cuvajte kosti!” Znaci idemo na individualni pristup odredjenoj skupini.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!


zar smo mi more i obala? imamo i drugih stvari…i ne putuju svi zbog prirode nego iz različitih poriva..

to stoji, no to ne mijenja činjenicu da je slogan totalni promašaj i da ga nitko neće povezivati s našim morem i obalom, zbog kojih nam ipak dolazi 90% gostiju inače ne bismo 90% gostiju imali u 3 ljetna mjeseca!

IGH, THNK, JDPL, ULPL, ATPL, INGR, IPKK, MGMA - najveći baloni na ZSE!!!! čuvajte svoje pare!!!!

New Report

Close