Mangement CA je nesposoban, sklon trošenju novaca poreznih obveznika ( državne dotacije) i sklon diskrimincaiji. Zato je tu gdje je i to je zaslužio. Slavonci imaju dobar razlog da se bune i pošalju CA k vragu. Naime, Zračna luka Osijek je jedina zračna luka koja nije obnovljena niti deset godina nakon rata ( za što je kriva država, lokalna vlast i nesposobnjakovići koji su vodili ove projekte i za nagradu dobili još bolje pozicije). CA nije Osijek isprva stavila u ljetni red letenja s obrazloženjem da Slavonci nemaju naviku putovanja zrakoplovom. Ljetne linije za Split i Dubrovnik su bile solidno popunjene ( između 70 i 90 % u 2005.), neki od letova su bili i prebukirani. Prošlih godina, dok su letjeli CA i privatni prijevoznik, bile su takve gužve da je privatnik uvodio i dodatne letove na tim linijama. CA je držala ( i drži) nepopularne cijene i kada se moglo iz Zagreba letjeti za Split za 80 kn ( akcijske cijene), Slavonci su plaćali za istu liniju, u isto vrijeme, 600 kn i više u jednom smjeru. Kada je postalo izvjesno da ove godine neće biti letova za more, nakon velikih intervencija CA je naknadno uvrstila Osijek u svoj red letenja. U zimskom periodu CA na letovina za Dubrovnik, sa velikim 319 i 320 često ima jednog ili dva putnika, a odbila je zahtjev da se u liniju ubaci Osijek ( recimo na liniji Zagreb-Dubrovnik-Zagreb).
No… Danas se nama čak više isplati otići u obližnji Pečuh u Mađarskoj ( novi aerodrom !!!) i od tamo letjeti za Dubrovnik. Ako se još pojavi neki od potencijalnih low cost prijevoznika, postavlja se pitanje što će nam uopće CA ? I kako država vodi podjednaku brigu o svim regijama ? Zna li management CA kako izgleda čekati na posao na birou rada? Možda imaju želju saznati kako je to ?