Croatia Airlines nastavio trend pada popunjenosti kabine (objavljeno 07.04.2006.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Croatia Airlines nastavio trend pada popunjenosti kabine (objavljeno 07.04.2006.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Mangement CA je nesposoban, sklon trošenju novaca poreznih obveznika ( državne dotacije) i sklon diskrimincaiji. Zato je tu gdje je i to je zaslužio. Slavonci imaju dobar razlog da se bune i pošalju CA k vragu. Naime, Zračna luka Osijek je jedina zračna luka koja nije obnovljena niti deset godina nakon rata ( za što je kriva država, lokalna vlast i nesposobnjakovići koji su vodili ove projekte i za nagradu dobili još bolje pozicije). CA nije Osijek isprva stavila u ljetni red letenja s obrazloženjem da Slavonci nemaju naviku putovanja zrakoplovom. Ljetne linije za Split i Dubrovnik su bile solidno popunjene ( između 70 i 90 % u 2005.), neki od letova su bili i prebukirani. Prošlih godina, dok su letjeli CA i privatni prijevoznik, bile su takve gužve da je privatnik uvodio i dodatne letove na tim linijama. CA je držala ( i drži) nepopularne cijene i kada se moglo iz Zagreba letjeti za Split za 80 kn ( akcijske cijene), Slavonci su plaćali za istu liniju, u isto vrijeme, 600 kn i više u jednom smjeru. Kada je postalo izvjesno da ove godine neće biti letova za more, nakon velikih intervencija CA je naknadno uvrstila Osijek u svoj red letenja. U zimskom periodu CA na letovina za Dubrovnik, sa velikim 319 i 320 često ima jednog ili dva putnika, a odbila je zahtjev da se u liniju ubaci Osijek ( recimo na liniji Zagreb-Dubrovnik-Zagreb).

No… Danas se nama čak više isplati otići u obližnji Pečuh u Mađarskoj ( novi aerodrom !!!) i od tamo letjeti za Dubrovnik. Ako se još pojavi neki od potencijalnih low cost prijevoznika, postavlja se pitanje što će nam uopće CA ? I kako država vodi podjednaku brigu o svim regijama ? Zna li management CA kako izgleda čekati na posao na birou rada? Možda imaju želju saznati kako je to ?

New Report

Close