….gledam , gledam….o CRAL-.u ništa normalno, ovo društvo nema snažnu upravu koja bi povukla agesivnije i
pravedne poteze . ***obrisano***
Upravi Crala želim da sprovedu red i rad. SVI IMAJU SVA MOGUĆA PRAVA…. pa je zato takva anarhija.
***obrisano***
Lijepo je putovati CA – u bilo kojem smjeru. Nadam se će dionica bolje prosperirati u skorije vrijeme.
.Kako bi bilo dobro da nas CRAL iznenadi dobrim izvješćem i još boljom dividendom !
.Kako bi bilo dobro da nas CRAL iznenadi dobrim izvješćem i još boljom dividendom !
Meni se čini da ti se neće ostvariti ni jedna želja, nažalost ja bi volio da je obratno.
Izvješće će biti dobro ali dividendu nećeš vidjeti.Mislim da tek drugi put završavaju godinu u pozitivi.Imaju dugove od prije a i naručili su nove avione .Dividendu nećeš vidjeti godinama.
Račun dobiti i gubitka – dobit / gubitak nakon poreza na dobit:
kumulativno prethodna godina: 424
tekuće razdoblje prethodne godine: 424
kumulativno tekuća godina: -21.995
tekuće razdoblje tekuće godine: -21.995
Novčani tok – novac i ekvivalenti novca na kraju razdoblja:
isto razdoblje prethodne godine: 86.883
tekuće razdoblje: 38.350
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/CRAL-fin2008-1Q-NotREV-K-HR.xls
U 2008. godini Croatia Airlines (ZSE:CRAL-R-A) za gorivo je platio 357 milijuna kuna, odnosno 110,6 milijuna kuna više nego u 2007. godini. Udio kerozina u operativnim troškovima lani je narastao na najvišu dosadašnju razinu od 22 posto. Lani je znatno narastao i trošak nadzora slijetanja i polijetanja u zračne luke, za što je kompanija platila 19,4 milijuna kuna, što je za 6,5 milijuna kuna više nego 2007. godine, rekao je Mišetić.
molim malu pomoć. Posjedujem 40 dionica CRALA serije A nominalne US$100, još uvijek u papirnatom izdanju. Trebao bih ih dematerijalizirati.
Zvao sam Croatia Airlines više puta u vezi toga ali nikad mi se nitko ne javi (na broj sa web stranice).
Ima li netko kontakte ili kakva iskustva u vezi toga?
Croatia Airlines u prošloj je godini zabilježio gubitak u iznosu od 198,77 milijuna kuna, što je dvostruko veći gubitak u odnosu na 2008. kada je iznosio 89,17 milijuna kuna.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/croatia-airlines-gubitak-lani-udvostrucen-na-198%2c77-milijuna-kuna,72803.html
HRT – ne prenosi točne vijesti…
U Parizu je valjda trajalo malo jače padanje snijega i napadalo ga je oko 5 cm…i to je predstavljeno
kao velika senzacija i problem. Čim smo stigli u Pariz , NIČEGA…ALI, DOISTA NIČEGA NIJE BILO…
nešto MALO UGAŽENOG SNIJEGA po sporednim ulicama, ali po najprometnijim NITI TOLIKO.
Slijedeći dan 10.- više ni toga nije bilo…
Slikice potvrđuju sve što govorim, jer sms poruke koje smo primali tvrde – da je HRT javljao o snježnoj mećavi ??????!! NIKAKVE SNJEŽNE MEĆAVE NIJE BILO!
Apartman u kojem smo bili, odgovarao je cijeni i našim potrebama, svijetli, odlično opremljen,
topao i na savršenoj lokaciji !
Aerodrom u Parizu, predivan, ukrašen, svaki dio opremljen buticima , kafićima …odlično.
A onda stres..nakon ukrcaja u avion, sedam krugova oko Zagreba, i čekanje da se magla, koja se sve više spuštala- podigne ?!
Na kraju, odluka pilota- slijeće se u Split ..
A jadan Split- nepripremljen za prihvat tolikog broja putnika…..KOMA , KOMA- KOMATOZNO STANJE!
RESTORAN- U KOJEM NEMA NITI KRUHA-
NESCAFFE- rijedak, zašećerena voda- vidi se da konobari potkradaju upravu…., procedure
kod povratka – nepotrebno stroge- nakon povratka sa međunarodne kontrole- i
ONDA INCIDENT..
Službenik koji je slijedio kraj detektora metala- doslovno je zajebavao i iživljavao se nad
putnicima….. nakon čega mu je putnik rekao… Vi samo radite svoj posao, i ne preseravajte se..
Na ovu rečenicu- SLUŽBENIK JE SKOČIO – FIZIČKI SE OBRAČUNATI- NAPROSTO JE NASRNUO NA PUTNIKA- jedva smo ga zaustavili da se ne potuku pred svim ljudima…
Katastrofa!
Dva – tri sata čekanja- avioni su pristizali iz Rima, Londona— masa ljudi, bez informacije što dalje..
Smještaj u hotel zbog broja ljudi nije dolazio u obzir- putnici iz Zagreba za Dubrovnik uzeli su sva
4 autobusa i otišli- a dio putnika uzeo je rent a car… dio otišao na svoj trošak u hotel….
Kad se spustila NAJVEĆA magla..slijedila je uputa o povratku u Zagreb…
Po mliječnoj noći- avion je sletio … nas su odvezli na domaći terminal na dolazak-
a prtljagu na neđunarodni terminal…opet zbrka nejerojatna… i konačno dolazak…
Stiče se dojam kaosa- i nespremnosti za bilo kakve izvanredne situacije. Šteta !