CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

….gledam , gledam….o CRAL-.u ništa normalno, ovo društvo nema snažnu upravu koja bi povukla agesivnije i
pravedne poteze . ***obrisano***

Upravi Crala želim da sprovedu red i rad. SVI IMAJU SVA MOGUĆA PRAVA…. pa je zato takva anarhija.

***obrisano***

Lijepo je putovati CA – u bilo kojem smjeru. Nadam se će dionica bolje prosperirati u skorije vrijeme.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

.Kako bi bilo dobro da nas CRAL iznenadi dobrim izvješćem i još boljom dividendom !

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


.Kako bi bilo dobro da nas CRAL iznenadi dobrim izvješćem i još boljom dividendom !

Meni se čini da ti se neće ostvariti ni jedna želja, nažalost ja bi volio da je obratno.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Izvješće će biti dobro ali dividendu nećeš vidjeti.Mislim da tek drugi put završavaju godinu u pozitivi.Imaju dugove od prije a i naručili su nove avione .Dividendu nećeš vidjeti godinama.

Račun dobiti i gubitka – dobit / gubitak nakon poreza na dobit:
kumulativno prethodna godina: 424
tekuće razdoblje prethodne godine: 424
kumulativno tekuća godina: -21.995
tekuće razdoblje tekuće godine: -21.995
Novčani tok – novac i ekvivalenti novca na kraju razdoblja:
isto razdoblje prethodne godine: 86.883
tekuće razdoblje: 38.350

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/CRAL-fin2008-1Q-NotREV-K-HR.xls

U 2008. godini Croatia Airlines (ZSE:CRAL-R-A) za gorivo je platio 357 milijuna kuna, odnosno 110,6 milijuna kuna više nego u 2007. godini. Udio kerozina u operativnim troškovima lani je narastao na najvišu dosadašnju razinu od 22 posto. Lani je znatno narastao i trošak nadzora slijetanja i polijetanja u zračne luke, za što je kompanija platila 19,4 milijuna kuna, što je za 6,5 milijuna kuna više nego 2007. godine, rekao je Mišetić.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/croatia-airlines-visoke-cijene-goriva-i-kriza-krivci-za-gubitak-od-89%2c2-milijuna-kuna,41523.html

Znači ipak gubit?

molim malu pomoć. Posjedujem 40 dionica CRALA serije A nominalne US$100, još uvijek u papirnatom izdanju. Trebao bih ih dematerijalizirati.
Zvao sam Croatia Airlines više puta u vezi toga ali nikad mi se nitko ne javi (na broj sa web stranice).

Ima li netko kontakte ili kakva iskustva u vezi toga?

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/lufthansa-najizgledniji-kupac-croatia-airlinesa,68423.html

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Croatia Airlines u prošloj je godini zabilježio gubitak u iznosu od 198,77 milijuna kuna, što je dvostruko veći gubitak u odnosu na 2008. kada je iznosio 89,17 milijuna kuna.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/croatia-airlines-gubitak-lani-udvostrucen-na-198%2c77-milijuna-kuna,72803.html

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/simunovic-nemam-pojma-o-tome-da-je-turkish-airlines-zainteresiran-za-ca,86877.html

HRT – ne prenosi točne vijesti…
U Parizu je valjda trajalo malo jače padanje snijega i napadalo ga je oko 5 cm…i to je predstavljeno
kao velika senzacija i problem. Čim smo stigli u Pariz , NIČEGA…ALI, DOISTA NIČEGA NIJE BILO…
nešto MALO UGAŽENOG SNIJEGA po sporednim ulicama, ali po najprometnijim NITI TOLIKO.
Slijedeći dan 10.- više ni toga nije bilo…
Slikice potvrđuju sve što govorim, jer sms poruke koje smo primali tvrde – da je HRT javljao o snježnoj mećavi ??????!! NIKAKVE SNJEŽNE MEĆAVE NIJE BILO!
Apartman u kojem smo bili, odgovarao je cijeni i našim potrebama, svijetli, odlično opremljen,
topao i na savršenoj lokaciji !
Aerodrom u Parizu, predivan, ukrašen, svaki dio opremljen buticima , kafićima …odlično.
A onda stres..nakon ukrcaja u avion, sedam krugova oko Zagreba, i čekanje da se magla, koja se sve više spuštala- podigne ?!
Na kraju, odluka pilota- slijeće se u Split ..
A jadan Split- nepripremljen za prihvat tolikog broja putnika…..KOMA , KOMA- KOMATOZNO STANJE!
RESTORAN- U KOJEM NEMA NITI KRUHA-
NESCAFFE- rijedak, zašećerena voda- vidi se da konobari potkradaju upravu…., procedure
kod povratka – nepotrebno stroge- nakon povratka sa međunarodne kontrole- i
ONDA INCIDENT..
Službenik koji je slijedio kraj detektora metala- doslovno je zajebavao i iživljavao se nad
putnicima….. nakon čega mu je putnik rekao… Vi samo radite svoj posao, i ne preseravajte se..
Na ovu rečenicu- SLUŽBENIK JE SKOČIO – FIZIČKI SE OBRAČUNATI- NAPROSTO JE NASRNUO NA PUTNIKA- jedva smo ga zaustavili da se ne potuku pred svim ljudima…
Katastrofa!
Dva – tri sata čekanja- avioni su pristizali iz Rima, Londona— masa ljudi, bez informacije što dalje..
Smještaj u hotel zbog broja ljudi nije dolazio u obzir- putnici iz Zagreba za Dubrovnik uzeli su sva
4 autobusa i otišli- a dio putnika uzeo je rent a car… dio otišao na svoj trošak u hotel….
Kad se spustila NAJVEĆA magla..slijedila je uputa o povratku u Zagreb…
Po mliječnoj noći- avion je sletio … nas su odvezli na domaći terminal na dolazak-
a prtljagu na neđunarodni terminal…opet zbrka nejerojatna… i konačno dolazak…
Stiče se dojam kaosa- i nespremnosti za bilo kakve izvanredne situacije. Šteta !

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

New Report

Close