CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

evo, ovo je meni zanimljivo
to je ono cega sam se ja pribojavao, doci ce sila neukih ljudi, kojima nista nece znaciti ni fundamenti ni analiziranje, cak ni citanje foruma, apsolutno nista, i dogadjat ce nam se ovakve stvari

ljudima nista ne znaci cijena 1000 kn ili 10 000 kn, a najamanje im znaci cijena 100 kn, za njih su neke stvari fenomenalno jeftine…

prenijet cu jedan post s komantara na jutarnjem, gdje se vidi kako ljudi percipiraju

uglavnom evo link i citat posta:

Ja sam početnik| pogrebnik | 22.10.2007 11:05:02

Kupio sam dionice HT-a zajedno sa suprugom tj. dva paketa na kredit. Još nisam odlučio što sa viškom koji je vraćen. Već par dana gledam šarenilo raznih ponuda inv. fondova i teško se u svom tom šarenilu odlučiti što učiniti !? Moje je mišljenje glede dionice TH-a da bi je mogao prodati kad dosegne cjenu od 460 kn. Kako ne vjerujem u njen brzi rast moje je očekivanje da će tu cjenu postići u razdoblju od jedne godine, pa stoga nisam dionicu prijavio kod brokera jer bi tim izgubio dodatnu zaradu od 10%. Mene interesira da li je pametnije kupovati dionice male vrjednosti npr.od 1€ pa kupiti 1000 komada ili primjerice kupiti jednu dionicu od 1000€, i kako kupiti dionice neke tvrtke u inozemstvu. Da li je bolje novac (sigurnije,isplativije) uložiti u novootvoreni investiciski fond ili u neki koji je na tržištu 2-3g. Molim za pomoć ili dobronamjeran savjet.

http://jutarnji.hr/novac/clanak/art-2007,10,22,mali_ulagac6,95053.jl

jel vi vidite kako ljudi razmisljaju??
njemu bih cak i da savjet, ali nisam ulogiran na jutarnjem, ako netko je i ima volje neka pomogne covjeku

a tek kad nadobudni pocnu trgovati dionicama kao na cral-u…

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti

CROATIA AIRLINES d.d. – obustava trgovanja
(2007-10-22)

Sukladno članku 198. Pravila Zagrebačke burze privremeno se obustavlja trgovina redovnim dionicama Croatia Airlines d.d.

Zagrebačka burza zatražila je očitovanje od navedenog društva.

Radi sprječavanja štete za investitore, odnosno sprječavanja narušavanja povjerenja u trgovinu vrijednosnim papirima obustavlja se trgovanje gore navedenim vrijednosnim papirima do daljnje obavijesti.

No respect

Nemam vremena sve čitati ali zamislite nekoga tko je do sad desetak puta izgubio na nekim drugim dionicama i sada dok je prvi puta zaradio sad mu hanfa oduzima zaradu. Mislim da ovoga ima samo u Hrvatskoj. .Sramota.[smiley3]

Ja sam izvukao zakljucak da se treba drzat podalje od dinica koje pocinja sa “CR”…

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Hanfa o poništenim transakcijama CRAL-a i MDPL-a

Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga i dalje prati trgovanje dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe te će sankcionirati sve nepravilnosti koje se eventualno ponove, a posebice se to odnosi na one brokerske kuće kojima je već određena mjera uvjetnog oduzimanja dozvole za trgovanje vrijednosnim papirima – zagrebačke Antea i Abacus brokere, sisački Complete Line i Hypo Alpe-Adria-Banku, doznaje se danas iz Hanfe. Hanfa je prošloga tjedna poništila transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe sklopljene na Zagrebačkoj burzi u srijedu, 17. listopada, a nakon što su cijena tih dionica porasle za 188,19 posto, odnosno 350 posto. Zbog spomenutih transakcije Hanfa je 19. listopada podnijela i zahtjev za podizanje prekršajne prijave protiv Zagrebačke burze i odgovorne osobe za nadzor trgovanja, i to iz razloga nepostupanja po pravilima Burze, odobrenih od strane Agencije. Pritom ističu kako Burza “predstavlja prvu liniju obrane od manipuliranja” te bi kao takva prva trebala spriječiti slične situacije. Nadzorom koji je provela Hanfa utvrđeno je da su na strani kupnje i značajnog dizanja cijena dionica Croatia Airlinesa sudjelovali brokeri OTP banke, Rasta, Štedkapitala, Hypo Alpe-Adria-Banke, Centar banke, Complete Linea, Croatia banke, Abacus brokera te HITA vrijednosnica. Na strani prodaje, odnosno u spuštanju cijene iste dionice sudjelovali su pak brokeri Antea brokera, Abacus brokera, Hita vrijednosnica i Credosa. Kod rasta cijene, odnosno na strani kupnje dionica Mediteranske plovidbe pak sudjelovali su brokeri Podravske banke, Antea i Abacus brokera, a na strani prodaje, tj. spuštanja cijena Ilirika vrijednosnih papira. Iz Hanfe pritom ističu kako je očito da u tim transakcijama nisu sudjelovale “velike i ozbiljne” brokerske kuće, odnosno da su one odbijale takve naloge. Dodaju i kako brokerske kuće koje imaju izravni pristup e-trgovanju moraju “poraditi na automatskim upozorenjima kada se zadaju nestandardni nalozi i to definirati posebnim ugovorom s klijentima”. Pritom podsjećaju i na Pravilnik o razvrstavanju klijenata temeljem kojeg su brokerske kuće i banke dužne svoje klijente, s obzirom na njihovo znanje, iskustvo, financijsku situaciju i ulagačke ciljeve, razvrstavati na “male” i “profesionalne” ulagatelje, o čemu će ovisiti i pravila odnošenja prema tim kategorijama klijenata, a koji na snagu stupa 1. prosinca ove godine.

izvor: http://www.poslovni.hr/Content/Article.aspx?id=58058

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti

Hanfa: rješenje o dionicama Croatia Airlinesa

Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je na današnjoj izvanrednoj sjednici privremeno rješenje kojim se Središnjoj depozitarnoj agenciji nalaže da obustavi sve radnje prijenosa vlasništva na temelju transakcija dionicama Croatia Airlinesa sklopljenih na Zagrebačkoj burzi 22. i 23. listopada. Obustava svih radnji prijenosa vlasništva u trajanju je od 60 dana od konačnosti privremenog rješenja, u kojemu će roku Agencija provesti nadzorne radnje te donijeti odgovarajuće mjere. U rješenju objavljeno na web stranicama Hanfe stoji kako se ovo rješenje odnosi na 41 transakciju dionicama Croatia Airlinesa provedenu 22. listopada te 52 transakcije istom dionicom 23. listopada. Kako se pojašnjava, nakon što je Agencija 18. listopada zbog velikog rasta cijene poništila transakcije dionicama Croatia Airlinesa od 17. listopada, nastavila je nadzor nad trgovanjem tim dionicama.Tako je 22. listopada Agencija uočila trgovanje spomenutim dionicama po cijenama koje značajno odstupaju od cijena prethodnog dana trgovanja, 19. listopada, kada im je zaključna cijena iznosila 650 kuna.Tako je 22. listopada sklopljena ukupno 41 transakcija tom dionicom, u rasponu cijena od 700 do 1.200 kuna, uz promet od 255,7 tisuća kuna te je protrgovano ukupno 269 dionice. Trgovalo se malim količinama po transakciji, najviše transakcija odnosilo se na količinu do deset dionica, sa velikim skokovima u cijeni.

Najviša i zaključna cijena od 1.200 kuna bila je za 84,62 posto viša u odnosu na cijenu iz prethodnog trgovinskog dana “bez tržišnog opravdanja i bez objave posebnih poslovnih odluka Izdavatelja koje bi mogle utjecati na veliki porast cijene, a o kojima bi trebala biti obaviještena javnost”, stoji u Hanfinom rješenju. Dan kasnije Agencija je uočila trgovanje tim dionicama po cijenama koje značajno, u iznosu od 25 posto, odstupaju od cijena prethodnog dana trgovanja – 23. listopada sklopljene su ukupno 52 transakcije u rasponu cijena od 1.361 do 1.700 kuna, dok je zaključna cijena bila 1.499,99 kuna. Ukupni promet bio je 317,1 tisuću kuna, a protrgovano je ukupno 210 dionica Croatia Airlinesa. Ponovno se trgovalo malim količinama po transakciji, a najviše transakcija odnosilo se na količinu od jedne i dvije dionice sa velikim skokovima u cijeni. Porast zaključne cijene od 25 posto bio je “ponovno bez tržišnog opravdanja i bez objave posebnih poslovnih odluka Izdavatelja koje bi mogle utjecati na veliki porast cijene, a o kojima bi trebala biti obaviještena javnost”. Takva nagla dnevna trgovinska aktivnost po cijenama koje su fluktuirale u rasponima od 84,62 posto 22. listopada, odnosno, 25 posto 23. listopada, te mala količina dionica kojima se trgovalo upućuje na osnovanu sumnju u stvaranje krive slike o ponudi, potražnji i cijeni te dionice. U rješenju se, među ostalim, navodi i kako će se, ukoliko rezultat nadzora omogući, navedene zabrane iz ovog Privremenog rješenja ukinut i prije isteka roka od 60 dana, odnosno da će Agencija po potrebi “donijeti druge mjere u cilju zaštite ulagatelja te integriteta tržišta”

izvor: http://www.poslovni.hr/58251.aspx

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti

Trziste nam nije vise Bull; ali nije uslo ni u Bear vec u Monkey market period. Vjerojatno ce se po ZSE-u tako prozvati ovaj period naseg trgovanja u RH. Hrpa navlakaca i stado ovaca spremnih na sisanje; a pastir Hanfa ostao bez gonica da ovce dovede u red. Sve je ovo jako jako lose za nase trziste kapitala; ne mislite da i neki veliki ulagaci ne znaju kakve se stvari kod nas dogadjaju i ovakav nered i neusuglasenost stavova ZSE-a Hanfe; brokera…. Lose, lose[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

ZADAVANJE NALOGA ZA DIONICE CRAL-R-A, MDPL-R-A i ZLJS-R-A
Poštovani korisnici, ako želite zadati nalog za kupnju/prodaju dionica CRAL-R-A, MDPL-R-A i ZLJS-R-A ili izmijeniti/otkazati svoje postojeće naloge na predmetnim dionicama, molimo vas da kontaktirate brokere na telefon 01/””””

[smiley4][smiley4][smiley4][smiley16][smiley16]

i to je to...

joj,joj,
kupnja
25/455,00
23/440,00
50/420,00 …i to je to nema više…

prodaja
1.100,00/6
1.250,00/1
1.300,00/147
1.399,00/16
1.399,98/10….oni koji su kupovali i po 5.000 kn mogli bi ipak plaiti Anti platiti cugu…
zamislite imati gubitak po dionici oko 4.000 kn, pa 10-ak komada……..
[smiley15]

hihi opet se poništavaju sve transakcije od 23.10 do 24.10 2007 [smiley2]od ove dionice što prije gas ….
ko je izgubio izgubio je sad će ju još zamrznut pa nema trgovine sljedečih 12 do 18 mjeseci

Nisu mi jasni oni optimisti koji su i nakon Hanfine blokade i dalje uporno uljetali u CRAL i dizali mu cijenu. Vjerojatno nisu gledali razloge rasta, pa cak ni cijene, nego su samo culi o rastu od 400% u jednom danu i uletili nutra. U neku ruku mi ih je i zao, ali naprosto ne mogu razumjeti kako mogu biti bas toliko blesavi da 2 puta za redom popiju istu foru. A nisu tu ni mali novci u igri..147 naloga na 1300kn. To je skoro 200 000. Netko je mogao voziti fini auto za te novce, ovako ce biti sretan ako uopce uspije ista izvuci i zavrsi sa skuterom..

sorry, jel to danas opet u blokadi ?
ne vidim je na PBZ Investoru ?

New Report

Close