CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jedan poznanik je na sličan način ostal bez para, kao i ovi kaj su kupovali na 5000 kuna, a HANFA ne samo da nije htjela reagirati nego je i dobio ukor

ne znam zašto sada vrijedi, a onda nisu vrijedila, a situacija je bila identična

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Prije svega pozdrav svima!

upravo me zvao broker i reko da ce mi skiniti s racuna moju zaradu te ce mi racun biti u minusu jer sam sa svom lovom usao u druge dionice. dali imaju na to pravo? dali hanfa moze dati nalog da to brokeri naprave? dali je sve to po zakonu? zao mi je onih koji su izgubili lovu ali na ovakav nacin uzimat nama koji smo zaradili nije fer. sta mislite o tuzbi?

Počelo trgovanje CRAL-om. Tko voli nek izvoli! [smiley2]

La vita e bella!



Nije u redu ni sa pravne strane, jer
HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA
2541

Na temelju odredbi članka 15. stavka 1. točke 1. i 8. a u svezi točke 2. alineje 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, (»Narodne novine« br. 140/05), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija), donijela je na sjed­nici održanoj 19. listopada 2006. godine

PRAVILNIK
O OBUSTAVI TRGOVANJA DIONICAMA NA BURZAMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Članak 1.

Institut obustave trgovanja određenom dionicom se primjenjuje s ciljem zaštite investitora i izgradnje povjerenja među sudionicima na tržištu kapitala, uspostave sustava transparentnosti trgovanja, kao i s ciljem sprječavanja nastanka poremećaja na tržištu u cjelini.

Članak 2.

Predmet ovog Pravilnika o obustavi trgovanja dionicama na burzama u Republici Hrvatskoj (dalje u tekstu: Pravilnik), je:
– uspostava kriterija za obustavu trgovanja određenom dionicom,
– njihova primjena i
– duljina primjene obustave trgovanja.

Članak 3.

(1) Burza će obustaviti trgovanje određenom dionicom u sluča­jevima kada je provođenje transakcija s dionicama po cijenama koje nadilaze okvire raspona cijena iz članka 4. ovog Pravilnika, kao i prilikom uočavanja neuobičajenih uzoraka trgovanja.
(2) Obustava trgovanja određenim vrijednosnim papirom predstavlja zabranu sklapanja svake daljnje transakcija istim, od trenutka stupanja predmetne obustave na snagu.
(3) Mjeru obustave trgovanja dionicom donosi burza za pred­met­no tržište, a za drugu burzu nalaže Agencija.

Članak 4.

(1) Pri definiranju kriterija za primjenu instituta obustave trgovanja vrijednosnim papirima, dionice su razvrstane u tri razreda po kriteriju likvidnosti uzimajući u obzir broj trgovinskih dana:
a. I razred – dionice kojima se trgovalo 75% trgovinskih dana u zadnjih šest mjeseci i dionice iz I. kotacije (Službeno tržište) – prag porasta/pada cijena od 10%
b. II razred – dionice kojima se trgovalo 50% trgovinskih dana u zadnjih šest mjeseci – prag porasta/pada cijena od 15%
c. III razred – ostale dionice – prag porasta/pada cijena od 25%.
(2) Kao referentni dan i cijena u odnosu na koju se izračunava porast odnosno pad cijene uzima se dan T-1, a porast cijene se izračunava u postotku od prosječne ponderirane cijene na dan T-1.
(3) Ukoliko nije bilo trgovanja nekom dionicom prethodni dan kao referentna cijena uzima se prosječna ponderirana cijena od zad­njeg dana trgovanja, ali ne duže od dana T-29.

Članak 5.

Odredbe ovog Pravilnika se ne primjenjuju u sljedećim sluča­je­vima:
1) Uvrštenja novaka na burzu (newcomera) i to:
a) trgovačko društvo koje je prvi put uvršteno na burzu,
b) trgovačko društvo koje je uvršteno na burzu, ali u razdoblju dužem od 30 kalendarskih dana nije bilo trgovanja dionicama tog trgovačkog društva.
Odredbe ovoga Pravilnika ne primjenjuju se na trgovačka društva iz alineja a. i b. ove točke u razdoblju od 30 kalendarskih dana od dana uvrštenja društava na burzu, odnosno od dana stjecanja statusa novaka na burzi.
2) Inicijalne i/ili Sekundarne javne ponude dionica trgovačkog društva – IPO-a i/ili SPO-a
U slučajevima iz ove točke, razdoblje u kojem se neće primjenjivati odredbe ovog Pravilnika na predmetne dionice, iznosi 30 dana od dana pokretanja IPO ili SPO.
3) Preuzimanja dioničkih društava – prilikom provođenje po­stupka preuzimanja dioničkog društva, od trenutka kada osoba koja je u obvezi objave javne ponude obavijesti javnost o stjecanju postot­ka dionica predmetnog društva sukladno odredbama Zakona o preuzimanju dioničkih društava (»Narodne novine« br. 84/02, 87/02, 120/02), kao i u slučaju kada neka osoba obavijesti javnost o namjeri objavljivanja ponude za preuzimanje.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

4) Objave javnosti redovnih i/ili izvanrednih informacija koje mogu utjecati na kolebanje cijena dionica predmetnog dioničkog društva.Članak 6.

(1) Obustava trgovanja dionicama će se određivati u trajanju od 30 minuta do 3 sata, ovisno o situaciji.
(2) U vremenu obustave trgovine burza je dužna zatražiti informaciju od uprave izdavatelja za čije je dionice nastala obustava. Burza će pribavljenu informaciju odaslati kroz sustav i nakon 10 minuta će pustiti daljnje trgovanje. Ukoliko se izdavatelj ne oglasi u roku obustave, protekom vremena obustave slijedi nastavak trgovanja.
(3) U slučaju da cijena predmetne dionice, nakon obustave trgo­vanja te ponovnog uključivanja u trgovinski sustav, opet probije utvrđene kriterije iz članka 4. ovog Pravilnika, trgovanje s predmet­nom dionicom će biti zaustavljeno do kraja radnog vremena burze toga dana.

Članak 7.

U slučajevima davanja naloga po cijeni koja prelazi pragove iz članka 4. ovog Pravilnika ovlašteno društvo je dužno upozoriti nalogodavatelja na odredbe ovog Pravilnika, kao i na odgovarajuće odredbe Zakona o tržištu vrijednosnih papira, (»Narodne novine« br. 84/02).

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/06-01/33
Urbroj: 326-01-06-1

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Ovako rade štetu svima koji su trgovali, i prestrašili su kupnju ali i prodaju, po svemu nemaju pravo to raditi jedino ako su dokazane štetne radnje osoba pa zbog toga dolazi do poništenja njihovog trgovanja

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Pad cijene od 64,57%!

Bi li trebalo zaustaviti trgovinu???

HANFA, ZSE, gdje ste?

La vita e bella!

Da je cijena ostala oko 5000 Kn i da je rasla 3 dana još do 7000 Kn kako bi onda tržište reagiralo ili Hanfa..???

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Da je , ali nije.
Hanfa je bila u pravu. A oni koji se vole igrati nek idu na Jarun pa tamo mogu bežati gore dole kolko oće.

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Gle sad ovo!
Nitko neće CRAL ni za 900 kn. A jučer su se tukli za 5.000 kn.

La vita e bella!


Prije svega pozdrav svima!

upravo me zvao broker i reko da ce mi skiniti s racuna moju zaradu te ce mi racun biti u minusu jer sam sa svom lovom usao u druge dionice. dali imaju na to pravo? dali hanfa moze dati nalog da to brokeri naprave? dali je sve to po zakonu? zao mi je onih koji su izgubili lovu ali na ovakav nacin uzimat nama koji smo zaradili nije fer. sta mislite o tuzbi?


ništa nemislim o tužbi kolega, hanfa vam je poništila transakcije i osnove za istu nepostoje.

Raste broj putnika željeznicom

Tijekom prvog polugodišta ove godine u Hrvatskoj je zabilježen rast željezničkog prometa putnika i robe, dok je istodobno u cestovnom prometu smanjen broj putnika, a povećan robni promet, pokazuju podatci Državnog zavoda za statistiku

U odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, broj putnika u željezničkom prometu povećan je za 47,1 posto, a robe je željeznicom prevezeno 2,2 posto više.

Ukupno je tijekom prvog polugodišta željeznicom prevezeno 31,08 milijuna putnika i 7,23 milijuna tona robe.

Značajno povećanje putničkog prometa u HŽ-u objašnjavaju snažnim rastom broja putnika u prigradskom prijevozu, posebno povećanjem broja učenika čiji prijevoz plaćaju jedinice lokalne samouprave.

Robe je željeznicom najviše prevezeno u tranzitu kroz Hrvatsku – 3,89 milijuna tona, uvezeno je 1,12 milijuna tona, a izvezeno 977 tisuća tona.

U cestovnom prijevozu, prevezeno je 31,46 milijuna putnika što je za 0,8 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, te 32,2 milijuna tona robe ili 12,6 posto više.

U zračnom prijevozu ostvareno je povećanje broja putnika, ali i smanjenje teretnog prijevoza.

Sa 959 tisuća putnika prevezenih u prvih šest mjeseci transport putnika u zračnom prijevozu povećan je za 9,5 posto u odnosu na isto vrijeme lani. U domaćem zračnom prijevozu statistika je zabilježila 224 tisuće putnika, što je porast za 10,9 posto više, a u međunarodnom 735 tisuća putnika, ili 9,1 posto više.

Istodobno je pak prijevoz roba u zračnom prometu smanjen za 19,7 posto, na 2.152 tone. Prema podatcima Državnog zavoda za statistiku, ukupno je u zračnim lukama zabilježen promet 30.957 zrakoplova ili 2,4 posto više nego u prvih šest mjeseci 2006. godine.

U pomorskom i obalnom prijevozu bilježi se više i putnika i robe – sa 4,56 milijuna putnika ostvaren je rast od 5,6 posto prema prvom lanjskom polugodištu, a porastao je i prijevoz robe, za 3,5 posto, na 15,62 milijuna tona.

Prijevoz unutrašnjim vodenim putevima iznosio je 213 tisuća tona robe ili 12,7 posto više, od čega 124 tisuća tona u međunarodnom i 89 tisuća tona u unutrašnjem prijevozu.

Cjevovodni transport nafte porastao je u prvom polugodištu u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje za 15,4 posto, na 3,43 milijuna tona. U unutrašnjem transportu zabilježeno je 2,19 milijuna tona ili 24,5 posto više nego lani, a u tranzitu 1,24 milijuna tona što je za 2,2 posto više nego u prvom lanjskom polugodištu.

Istovremeno, plina je cjevovodima transportirano 1,19 milijuna tona ili pet posto više nego u prvih šest mjeseci prošle godine.

Hina
četvrtak, 16.8.2007.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close