CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma ko da je u ovom trenutku puno potrebno da ljudi navale ko ludi na neku dionicu. Pogotovo ako je slabije likvidna, pa ‘vidi raste’…

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Ljudi moji kaj je vama tu cudno? Da li avioni imaju krila? Imaju. Dakle, lete. Ima li CRAL avione? Ima. Pa ak je tome tako sto ne bi i cijene ko i avioni malo gore malo dolje. Samo zamijenite feete za kn i evo veselja

rosek, 18.10.2007. u 19:22

Samo što su ovaj put avioni letjeli bez kerozina.

[img][/img]

mene broker upozorio na mogući scenarij i ja odustala…..
promakla velika dobit=da, al’ barem nenam briga….

Po meni ovakve stvari nisu smiješne.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

http://www.jutarnji.hr/novac/vijesti/clanak/art-2007,10,18,croatia_airlines,94714.jl

Građani žrtve pohlepe i neznanja Piše: Mirela Klanac

ZAGREB – Neznanje i pohlepa građana, koje nakon iskustva s HT-om više ne zadovoljavaju mali prinosi u štednji, ali ni prinosi investicijskih fondova, nego su sreću odlučili potražiti na burzi, postali su laka meta iskusnijih igrača.

Ove su srijede neki od njih kupili dionice Croatia Airlinesa po cijeni od 5000 kuna, iako se tom dionicom do prije koji dan trgovalo po 400 kuna. Danas su, pak, mali investitori “nasjeli” i kupili dionice Željezare Split po cijeni od 580 kuna, za 70 posto više nego prethodni dan.

Kako je i danas “novi hit” burze ponovno bila nelikvidna dionica kojom se posljednjih godinu dana ukupno nije trgovalo više od deset dana, događanja upućuju na sumnju da je riječ o novom obliku prevare -smislenom navlačenju novih investitora na ulaganje u dionice koje je dosad bilo teško prodati.

Mamac za zaradu je, očito, neslužbeno pravilo na koje se najčešće pozivaju sudionici raznih internet foruma da valja pronaći trenutačno podcijenjenu dionicu u koju valja ući da bi se navodno zaradilo u budućnosti. Upravo to objašnjava velike cjenovne skokove dionica kojima se mjesecima nije trgovalo.

Na cijelom je slučaju mišiće ponovno odlučila pokazati Hanfa. Na sjednici Uprave Agencije danas je odlučeno da se protiv odgovornih osoba na Zagrebačkoj burzi podnesu prekršajne prijave jer Hanfa smatra da se na burzi nije postupilo prema pravilima trgovanja koja bi spriječila manipuliranje. No, u Hanfi nisu htjeli govoriti o istražnim postupcima protiv direktnih sudionika u transakcijama zbog manipulacije.

Zasad je odlučeno da se ponište sve transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe, koje su zaključene u srijedu. U slučaju Croatia Airlinesa bit će poništene ukupno 134 transakcije u sklopu kojih su protrgovane 444 dionice, a u slučaju Mediteranske plovidbe 48 transakcija kojima je 755 dionica promijenilo vlasnika.

Neobično u cijelom slučaju jest to što u spornim trgovinama – u sklopu kojih je zajedno ostvaren promet od oko dva milijuna kuna, što nije mnogo ako se uzme u obzir cjelokupni promet na Zagrebačkoj burzi – nije sudjelovao uzak krug prodavatelja. Štoviše, dionice Croatia Airlinesa prodavalo je čak 19 brokerskih kuća, a kupovalo ih se preko njih 17.

Uglavnom je bila riječ o transakcijama s malim brojem dionica. Slična je situacija i s trgovinom dionicama Mediteranske plovidbe gdje je prodaja išla preko čak 11 brokerskih kuća, a kupovalo se putem njih 13.

Burza u srijedu nije zaustavila trgovinu tim dionicama, ali je od izdavatelja zatražila da se očituje je li u poslovanju Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe bilo određenih okolnosti koje bi mogle utjecati na cijenu, a nisu poznate javnosti. Croatia Airlines odgovorio je da takvih informacija nema, a kako broj sudionika nije bio mali, događanja nisu navela burzu da posumnja u manipulaciju.

Kako je riječ o nelikvidnim dionicama za koje nisu utvrđeni dnevni limiti porasta nakon kojih se obustavlja trgovina, to u srijedu nije učinjeno, nego je suspenzija uvedena danas na Hanfin zahtjev.

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.


Brokeri su po meni bili dužni upozoriti potencijalnog nalogodavca za kupnju o čemu se tu radi.
Ukoliko nisu trebali bi odgovarati, po novim pravilima koje im je Hanfa nametnula.

u potpunosti se slazem s tobom. trebalo bi malo i brokere koji su stavljali naloge na kupnju na 4.5-5k kuna malo preispitati…

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

Zasad je odlučeno da se ponište sve transakcije dionicama Croatia Airlinesa i Mediteranske plovidbe, koje su zaključene u srijedu. U slučaju Croatia Airlinesa bit će poništene ukupno 134 transakcije u sklopu kojih su protrgovane 444 dionice, a u slučaju Mediteranske plovidbe 48 transakcija kojima je 755 dionica promijenilo vlasnika.

U redu je to, ali je jednostrano što znači da zašto sada a ne prije.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Heh, a intersantno, ja u utorak pricao sa kolegom s posla o CRAL, ima nekog rodjaka koji je davno kupio to, valjda po 100 DEM. Ja mu reko to ti je u banani, par sto kuna ako se i trzi. Drugi dan eksplozija… [smiley1]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

nekima se prašta a nekima ne
da nije netko iz HANFE popušio pa odmah storno

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


nekima se prašta a nekima ne
da nije netko iz HANFE popušio pa odmah storno

A ne znam, ja sam cuo glasine o barem dvije organizirane skupine ljudi koji pumpaju cijene i manipuliraju dionicama. Jedna od tih grupa je navodno vodila igru oko TNSA (sjecamo se toga). Naglasavam, neprovjerene glasine.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Tako je, a pogledajmo sada ovo:

http://www.transfer-biro.hr/default.aspx

Zamislite internet stranica koja sebi daje za pravo napisati što kupiti što prodati , a što držati?
Od kuda im pravo na to, i na temelju čega to pišu?
I još k tome daju krive ili polutočne podatke o P/E odnosu i P/B, uz nikakvo popratno objašnjenje!?
Zamislite ULPL je bio na stranici kao preporuka za kupiti onaj dan kada je prošao kap. day, i kada je bilo potpuno jasno da će dionica jače pasti, bilo je samo pitanje hoče li pad biti 20,30 ili 40 %.
Mislim da je bilo oko 25 %.
A oni su imali preporuku za kupiti!?

Pa čak i da su im izračuni P/E i P/B točni odnosno popratno objašnjeni ( pojma nemaju šta je FA kada se ovako nešto usude staviti na ovaj naćin na forum ) , to ne znaći da se na osnovu njih može zaključiti što kupiti , a što prodati. Što reči nego – only in Croatia.Sramota.

Mislim da je ovo hitan slučaj za Hanfu i g. Samodola.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Tako je, a pogledajmo sada ovo: http://www.transfer-biro.hr/default.aspx Zamislite internet stranica koja sebi daje za pravo napisati što kupiti što prodati , a što držati? Od kuda im pravo na to, i na temelju čega to pišu? I još k tome daju krive ili polutočne podatke o P/E odnosu i P/B, uz nikakvo popratno objašnjenje!? Zamislite ULPL je bio na stranici kao preporuka za kupiti onaj dan kada je prošao kap. day, i kada je bilo potpuno jasno da će dionica jače pasti, bilo je samo pitanje hoče li pad biti 20,30 ili 40 %. Mislim da je bilo oko 25 %. A oni su imali preporuku za kupiti!? Pa čak i da su im izračuni P/E i P/B točni odnosno popratno objašnjeni ( pojma nemaju šta je FA kada se ovako nešto usude staviti na ovaj naćin na forum ) , to ne znaći da se na osnovu njih može zaključiti što kupiti , a što prodati. Što reči nego – only in Croatia.Sramota. Mislim da je ovo hitan slučaj za Hanfu i g. Samodola.

Kada ovako kreneš blatiti neki portal onda prvo kupi naočale i pogledaj dali je to dnevna preporuka kao što ti sugeriraš ili se radi o Qvartalnim pokazateljima iz službenih izvješća.
Ako nisi siguran onda možeš pitati autore a ne pljuvati bez argumenata sakriven iza nicka.

strvinar

New Report

Close