mene zanima tko je uopće počeo s ovim trgovat?
meni je ovo za puknut od smijeha kako s malim volumenom napumpati cijenu u par dana do nebeskih visina
Mislim da ću zaobići, ovu dionicu[smiley10]
……..mislim da se tu nema što puno razmišljati. Cral nije bio eksponiran zbog:
1.Totalno nejasne politike poslovanje- imovina, godišnji promet, dobit i ono najvažnije S KOLIKO LOVE
država pokriva propise o međunarodnim letovima, a koji koštaju u smislu… održavanja osnovnih sredstava,
školovanja kadova, opremanja pristaništa – luka itd.
2.Očito je jasno da država “skrbi” nad nacionalnom aviokompanijom, dok ona ne stasa u slobodni
D.D. a ja znam da će tada apetiti biti VELIKI !
3. pROŠIRENJE ZRAČNE LUKE – novim terminalima, poslovnim prostorima i pratećim sadržajima,
povećat će troškove ali i prihode, te i interese za ulaskom velikih partnera.
4. zar nije bedasto, da nitko barem iz uprave CRAL, neće prodati svoje dionice , mislim da će biti
kasnije jako, jako skupe– isto tako kao i sve ostalo vezano uz međunarodni avioprijevoz. Ne mislim
na poželjnu konkurenciju koja će obarati cijene karata… nego jednostavno ulazak među velike!
Ako usporedimo ostala dionička društva , nrp. LKRI, koja ima simboličnu dobit nakon oprezivanja,
ljudi, pa o čemu mi mislimo, kada se odlučujemo ulagati ???
….Svaki od TOP- 10 nalazi se u poslovnom odnosu sa CRAL-om, počam od osiguranja, prijevoza
pošiljaka, janafa kao dobavljača, ili posrednika itd.itd. Očito su se obaveze -dugovanja, plaćale
dionicama !!! Pa tako to država stalno radi -/ DDJH NPR./ aLI, ništa to nije….. bit će volje, da se
država riješi ove obaveze i krene u privatizaciju – kao i svo drugi , a tko je zainteresiran, nemojte mi
reći da ih nema !!!
…….jedino mi nije jasno , kaj HRVATSKA LUTRIJA ima tražiti u TOP 10! Pa kaj oni smiju
novac ulagati u dionice ???? Nemam pojma… pa nisu li oni neprofitna institucija ???
……..mislim da se tu nema što puno razmišljati. Cral nije bio eksponiran zbog:
1.Totalno nejasne politike poslovanje- imovina, godišnji promet, dobit i ono najvažnije S KOLIKO LOVE
država pokriva propise o međunarodnim letovima, a koji koštaju u smislu… održavanja osnovnih sredstava,
školovanja kadova, opremanja pristaništa – luka itd.
2.Očito je jasno da država “skrbi” nad nacionalnom aviokompanijom, dok ona ne stasa u slobodni
D.D. a ja znam da će tada apetiti biti VELIKI !
3. pROŠIRENJE ZRAČNE LUKE – novim terminalima, poslovnim prostorima i pratećim sadržajima,
povećat će troškove ali i prihode, te i interese za ulaskom velikih partnera.
4. zar nije bedasto, da nitko barem iz uprave CRAL, neće prodati svoje dionice , mislim da će biti
kasnije jako, jako skupe– isto tako kao i sve ostalo vezano uz međunarodni avioprijevoz. Ne mislim
na poželjnu konkurenciju koja će obarati cijene karata… nego jednostavno ulazak među velike!
Ako usporedimo ostala dionička društva , nrp. LKRI, koja ima simboličnu dobit nakon oprezivanja,
ljudi, pa o čemu mi mislimo, kada se odlučujemo ulagati ???
Da ce izgradnja novog terminala povisiti troskove to je jasno ko dan, no dajte pojasnite kak mislite da ce isto prosirenje povecati prihode. Imajte u vidu da je zracna luka firma za sebe i veze nema sa CA. Nadalje, kak mislite da ce se CA oduprijeti low budget konkurenciji koja je konacno pocela dolaziti kod nas (jos nisu svi ni dosli kak spada)? I kao trece, ak Vam je to sve tak super zasto ste prodali na 600?
Koji je razlog ovako velikom pumpanju cijene?
Zašto nije bila blokada na ovoj donici, a cijena u jednom danu poraste[color=blue] 66%!!![/color]?
Da li ima ikavih vijesti šta se događa? Ikakve veze sa rastom cijena nafte?
Hahaha!! Dobar!
nema blokade jer dionicom nije trgovano vise od **** (nazalost ne mogu se sjetiti koji je postotak radnih dana da se dionicom mora trgovati da bi pala pod pravilo 10%)
konkretno CA moze narasti i pasti koliko je volja u jednom danu
nema blokade jer dionicom nije trgovano vise od **** (nazalost ne mogu se sjetiti koji je postotak radnih dana da se dionicom mora trgovati da bi pala pod pravilo 10%) konkretno CA moze narasti i pasti koliko je volja u jednom danu
Drugim rječima, nas nekoliko se skupi i pronađemo dionicu kojom se nije trgovalo određen broj dana i tako je jako napumpamo u visine da boli glava. Nevjerojatno šta se sve radi. Da, jedino još trebamo naći par bena koji još to hoće kupiti po tim cijenama.