CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska CRAL (Croatia Airlines d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo ne mogu naci temu na forumu o ovoj dionici.
Firma zvuci dosta zanimljivo; imaju 11 zrakoplova (4×319, 4×320 i 3xATR42); financijski posluju sve bolje; evo i mali link o poslovanju za pocetak.
http://208.109.28.148/finrep/CRAL-fin2006_31-12-2006.doc
Molio bih upucenije da daju svoja misljenja.[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

11.06.2007.
Novi avioni Croatia Airlinesa stižu u proljeće 2008.

Croatia Airlines je krajem svibnja s kanadskim proizvođačem zrakoplova Bombardier Aerospaceom potpisala ugovor o operativnom najmu četiriju zrakoplova Dash 8-Q400, uz mogućnost nabave još dva. Prva dva propelerska aviona koji će zamijeniti zrakoplove tipa ATR 42 bit će u sastavu flote hrvatskog nacionalnog prijevoznika od proljeća iduće godine, a sljedeća dva od proljeća 2009.

Izvor: Nacional

[img]http://www.nacional.hr/repository/image/36235/large/[/img]

U ugovor o najmu uključeno je i školovanje pilota te kabinskog i tehničkog osoblja Croatia Airlinesa, a otvara se i mogućnost da hrvatska zrakoplovna tvrtka u okviru svojih tehničkih sektora pruži uslugu održavanja zrakoplova Dash 8-Q400 za druge aviokompanije. Zrakoplovi Dash 8-Q400 su turbo propelerski zrakoplovi sa 76 sjedala, mogu postići brzinu od 360 čvorova (667 kilometara na sat), što je samo 30 čvorova manje od mlaznih zrakoplova, ali uz veliku uštedu goriva te uz nisku razinu buke. U Croatia Airlinesu ocjenjuju da je zbog brzine i radne ekonomičnosti Dash 8-Q400 logičan izbor za kraće linije koje zahtijevaju veći kapacitet te za neke dulje linije koje nisu pogodne za zrakoplove Airbus.

Ovo ne može biti loše, pogotovo zato što već u proljeće 2008. počinju prvi (jeftiniji i ekonomičniji) letovi.

Inteligencija dolazi u raznim oblicima

CA posluje svake godine s gubitkom od 50 milijuna kuna. To se vraca iz dzepova poreznih obveznika. Avioni su im uglavnom prazni (barem dovoljno da su neisplativi). Ono sto kod njih dobro funkcionira je odrzavanje aviona, ali ta se tvrtka odvaja od maticne.

Vec godinama se nagadja kako se CA sprema za jeftinu prodaju Lufthansi. Ove godine je prvi put da su objavili dobit, jedino sto nisu spomenuli da je dobit koja je objavljena zapravo subvencija od strane drzave opet.

Sto jos nisu spomenuli da je CA drzavna firma, ciji avioni su u vlasnistvu firme Croatia na Kajmanskom Otocju, a vlasnici te firme su tipa Sarinic, itd.

Avioni koje su kupili su diktat od Lufthanse koja ih i sama koristi za fidere, a usput receno imali su nedavno ogromnih problema kada je na njih nekoliko prilikom slijetanja kolabirao stajni trap, te je to rezultiralo PRIZEMLJENJEM svih aviona toga tipa. Sada opet lete.

Ovo dizanje cijene malom kolicinom dionica samo je u cilju zarade vrlo male nekolicine, a onda ce paket od drzave preuzeti svabeki…

Novi putnički avioni Dash 8-Q400 znače prije svega veću kurentnost CA na kraćim relacijama … poput primjerice Zadra i Pule … odnosno dobrog dijela naše obale … gdje su u odnosu na nju uredno druge (strane) kompanije dominantnije. Uostalom ti avioni će jako dobro doći i za pokrivanje relacija tipa Zagreb – Rim – Zagreb … i sl.
Na te relacije CA više neće morati slati jetove nego turbopropove … što je ionako trend u svijetu što se tiče “regionalnih” letova, a u smislu smanjenja operativnih troškova. Problem CA i dalje ostaje tromi management, kao primjeri za to mogu poslužiti Pula, Zadar i drugi gradovi na obali … gdje su druge kompanije zastupljenije. Budućnost (temeljni prostor za njeno širenje) CA je naša uža/šira regija, a za to joj trebaju upravo novi turboprop avioni. Više o promišljanjima na tu temu možete pronaći u jednom dobrom članku, u našem specijaliziranom magazinu za zrakoplovstvo.
http://www.magazin-aeronautika.com/02_q400.html

"Bolje je biti bogat i anoniman, nego siromašan i slavan" Hloverka Srzić Novak

…..da li se mogu dobiti neki podaci o glavnim / top 10/ dioničarima..i da li se zna tko je pred vijesti
HRT-a u petak, podigao cijenu dionica više od 13 %, tj. tko trenutno želi kupiti ove dionice ? Kome je stalo???
Koliko uprava CA učestuje u postotku ?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


11.06.2007. Novi avioni Croatia Airlinesa stižu u proljeće 2008. Croatia Airlines je krajem svibnja s kanadskim proizvođačem zrakoplova Bombardier Aerospaceom potpisala ugovor o operativnom najmu četiriju zrakoplova Dash 8-Q400, uz mogućnost nabave još dva. Prva dva propelerska aviona koji će zamijeniti zrakoplove tipa ATR 42 bit će u sastavu flote hrvatskog nacionalnog prijevoznika od proljeća iduće godine, a sljedeća dva od proljeća 2009. Izvor: Nacional [img]http://www.nacional.hr/repository/image/36235/large/[/img] U ugovor o najmu uključeno je i školovanje pilota te kabinskog i tehničkog osoblja Croatia Airlinesa, a otvara se i mogućnost da hrvatska zrakoplovna tvrtka u okviru svojih tehničkih sektora pruži uslugu održavanja zrakoplova Dash 8-Q400 za druge aviokompanije. Zrakoplovi Dash 8-Q400 su turbo propelerski zrakoplovi sa 76 sjedala, mogu postići brzinu od 360 čvorova (667 kilometara na sat), što je samo 30 čvorova manje od mlaznih zrakoplova, ali uz veliku uštedu goriva te uz nisku razinu buke. U Croatia Airlinesu ocjenjuju da je zbog brzine i radne ekonomičnosti Dash 8-Q400 logičan izbor za kraće linije koje zahtijevaju veći kapacitet te za neke dulje linije koje nisu pogodne za zrakoplove Airbus. Ovo ne može biti loše, pogotovo zato što već u proljeće 2008. počinju prvi (jeftiniji i ekonomičniji) letovi.

lufthansa je puna dash-eva
sa jednim takvim sam isao Zg-Munch , i munchen-berlin .. za razliku od ATR on se stvarno ne kuzi da je propelerac .. nista se ne cuje

[color=blue][i]Trgovina na malo ,veliko i od panicara u korekciji [/i][/color]

jedan stvar mi nije jasna kod njih, sve ove godine su u gubitcima, osim ove, a cijena leta im je do Berlina po 3000-3500 kuna. germanwings leti na toj relaciji za 20-30eura, i još su u plusu sa tom cijenom.

Zadnja tri mjeseca avioni CA bili su uglavnom puni, i letjeli su izuzetno puno, za razliku od prijašnjih godina. To svakako utjeće na rezultate za 3q … e kad još dođu propovi (što im itekako treba za borbu protiv tzv “low cost” kompanija koje im otimaju kruh na našem nebu) … svi su izgledi da krajnji troškovi CA budu još manji.

"Bolje je biti bogat i anoniman, nego siromašan i slavan" Hloverka Srzić Novak

CROATIA AIRLINES D.D./REDOVNA CRAL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. RH,VLADA,SREDIŠNJI DRŽAVNI URED ZA UPRAV.DRŽ.IMOV 4.690.875 95,73 Osnovni račun
2. DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU 102.568 2,09 Zast. račun
3. HPB D.D./KAPITALNI FOND D.D. 72.068 1,47 Skrb. račun
4. JANAF D.D. 11.000 0,22 Osnovni račun
5. CROATIA LLOYD D.D. 5.135 0,10 Osnovni račun
6. HRVATSKA LUTRIJA D.O.O. 2.000 0,04 Osnovni račun
7. HP D.D. 1.375 0,03 Osnovni račun
8. MARINČIĆ MARIJAN 1.000 0,02 Osnovni račun
9. PANDŽA IVAN 510 0,01 Osnovni račun
10. GRBIĆ ANTE 500 0,01 Osnovni račun
Ukupno: 99,73

Eto, mozes sa 250.000kn uletiti u top 10 nacionalnog avio-operatera.[smiley9][smiley9][smiley9]
Zanimljiv mi je br.3; kakav ce biti na slijedecem top 10.

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

meni je ovo za puknut od smijeha
kako s malim volumenom napumpati cijenu u par dana do nebeskih visina

New Report

Close