Cijeli ciklus proizvodnje je pod njihovom ingerencijom(uzgoj i otkup žitarica, vlastiti mlin, vlastita maloprodaja te mini pekare u Istri i Kvarneru i u Slavoniji-mislim da su nešto i kupovali u zadnje vrijeme), zato su relativno neovisni o Konzumu i Agrokoru no da nebi htjeli raditi s njima nebi rekao..Treba vidjet koliko je jak Granolio.
Zašto je bitan Granolino (vl.Filipović Hrvoje) ?
Jer im je uz Agorokor najveći konkurent. Varga i ekipa znaju što rade i izvlače maksimum iz po njih loše situacije.
Mlinovi kao takvi ne mogu opstati.Ili će ih preuzeti ili uništiti.Varga bi trebao znati da ako nekoga ne možeš pobjediti onda se udruži s njim.Preuzimanje od nekog jačeg za male dioničare i nebi bilo tako loše ali je zato ovo tvrdoglavo ustrajanje na solo prodoru ,usudio bi se reči ,osuđeno na propast.
Golubv.. pa zašto bi se udruživao kad se ciljano razvijao u maloprodaji zadnjih par godina. Po meni dobar potez bi mu bio da je kupio Mlinar prije Tode a imao je otvorenu situaciju, onda bi posao nacionalno jaki igrač.
Golubv.. pa zašto bi se udruživao kad se ciljano razvijao u maloprodaji zadnjih par godina. Po meni dobar potez bi mu bio da je kupio Mlinar prije Tode a imao je otvorenu situaciju, onda bi posao nacionalno jaki igrač.
I po meni bi to bio dobar potez ali nije to napravio.A sad je tu gdje je.Smeta Todi a Toda je gazda.Dogovorit će se oni jednoga dana,bez brige.Toda se pravi da ga ne zanima CKML,Varga se pravi da ga ne zanima prodaja…..takve situacije u pravilu završavaju brakom [smiley]
Golubv.. pa zašto bi se udruživao kad se ciljano razvijao u maloprodaji zadnjih par godina. Po meni dobar potez bi mu bio da je kupio Mlinar prije Tode a imao je otvorenu situaciju, onda bi posao nacionalno jaki igrač.
I po meni bi to bio dobar potez ali nije to napravio.A sad je tu gdje je.Smeta Todi a Toda je gazda.Dogovorit će se oni jednoga dana,bez brige.Toda se pravi da ga ne zanima CKML,Varga se pravi da ga ne zanima prodaja…..takve situacije u pravilu završavaju brakom [smiley]
[/quote]
To bi bio dobar potez da živimo u zemlji gdje možeš naplatiti sve to brašno koje prodaš.
Po meni dobra dionica i posjedujem je:
– P/E = 5
– P/B = 0,8
– Mala zaduženost, gotovo zanemariva
– Defanzivna industrija
– Dio konkurencije u maloprodaji je prezadužen i bit će im sve teže poslovati
– Dobavljači će se u kreditnoj krizi orjentirati prema prodavačima koji redovito plaćaju račune i davati im bolje rabate. To su mlinovi ispred većine konkurencije.
– Ulazak u EU znači otvaranje ogromnog tržišta za brašno koje je sada zatvoreno
Negativnosti:
– suluda odluka da se zatvore prodavnice nedjeljom
– orijentiranost isključivo na hrvatsko tržište
– prodaja od 100 milijuna US$ nije dovoljna da privuče velike igrače za preuzimanje
ČKML nikada neće biti na policama Konzuma, htjeli bi oni ali Toda je već puno investirao u pekarstvo (Mlinar, Belje, Agorlaguna, Mediator) te mu nije u interesu raditi sa konkurencijom nego ju maksimalno oslabiti
ČKML su prisutni na policama Konzuma sa svojim brašnom, a također snabdijevaju i male prodavaonice u K plus grupaciji.
ČKML imaju veliki rizik plasmana svoje robe te su se stoga odlučili razvijati svoju maloprodaju u čemu nisu baš uspješni kao u core businessu
Neb ih se složio. Kupnja tržišta je najbolji njihov potez. Trgovine u grupaciji ČKML posluju s velikom dobiti.
također imaju zatvoren proizvođački krug te vrhunski mlin no što im to vrijedi kada nemogu raditi sa većim kapacitetom te nemaju proizvode za izvoz
Ovo baš nije razumljivo ali istina je da odbijaju nove kupce jer ne stignu toliko proizvoditi.
Izvoze u Sloveniju i Bosnu.
AD.1) Volio bi vidjeti gdje se točno prodaje brašno od ČKML u Konzumu. Ako se i prodaje zanima me kako je pozicionirano na policama. Ako je pozicionirana kao Podravka sa vodom ili sa brašnom onda kao da se ne prodaje.
AD.2) Uspješna maloprodaja (ona koja radi kvalitetan ROI) u RH je jedino Kaufland i nitko drugi..ostali samo okreću cash …. ako ČKML sami sebi prodaju kruh i pekarske proizvode po 0,5 ili sličnim cijenama po kn/kg naravno da su uspješni ali to nisu tržišne cijene i nisu mjerilo uspjeha. Maloprodaja uz porizvodnju se razvija zbog obrtnog kapitala jer je generator dnevnog , relativno sigurnog, priljeva.
AD.3) ČKML odbija kupce –navedi molim te jednog koji je odbijen jer ga nisu mogli snabdijevati. Mislim da se prije izvoza višak pšenice nudi u robne rezerve. Brašno ne izvoze, ako možeš podastat informaciju volio bih se ispraviti.
Ma zaboravite trgovinu s Todoricem, nije on jedini koji postoji na ovom svijetu. Ne bih se vise izjasnjavao o njemu dovoljno sam rekao u proslosti.
Uostalom Todorić bi navodno prodao Konzum za 1,5 miljardi€ [rolleyes].A vrijedi navodno brat-bratu nekih 500miljuna€.Čudno da mu nije palo na pamet da kompenzira [tongue]…..tako da ga se riješi naprimjer u zamjenu za dugove prema dobavljačima kao što je svojevremeno Čakovečki Trgocentar prešao u vlasništvo CKML. Ili da se povjest ponovi pa da Mlinovi iporučuju robu Konzumu i na kraju ga preuzmu.
ČKML nikada neće biti na policama Konzuma, htjeli bi oni ali Toda je već puno investirao u pekarstvo (Mlinar, Belje, Agorlaguna, Mediator) te mu nije u interesu raditi sa konkurencijom nego ju maksimalno oslabiti
ČKML su prisutni na policama Konzuma sa svojim brašnom, a također snabdijevaju i male prodavaonice u K plus grupaciji.
ČKML imaju veliki rizik plasmana svoje robe te su se stoga odlučili razvijati svoju maloprodaju u čemu nisu baš uspješni kao u core businessu
Neb ih se složio. Kupnja tržišta je najbolji njihov potez. Trgovine u grupaciji ČKML posluju s velikom dobiti.
također imaju zatvoren proizvođački krug te vrhunski mlin no što im to vrijedi kada nemogu raditi sa većim kapacitetom te nemaju proizvode za izvoz
Ovo baš nije razumljivo ali istina je da odbijaju nove kupce jer ne stignu toliko proizvoditi.
Izvoze u Sloveniju i Bosnu.
[/quote]
Ako su sa brašnom u Konzumu to je veliki uspjeh CKML.