A naši naftni “stručnjaci” iz Kukuriku Vlade bulazne o bužanju Jadrana u Dalmaciji u potrazi za naftom ?
To su oni isti koji su povukli INU iz Sirije i ostavili nafte za 20 miliarde Dolara.
da SDP vlada nije bezoobrazno i enormno digla trošarine na gorivo, sad bismo plaćali litru benzina oko 6-7 kuna i to bi bila fer cijena, a ne ova pljačka!!!!!
da SDP vlada nije bezoobrazno i enormno digla trošarine na gorivo, sad bismo plaćali litru benzina oko 6-7 kuna i to bi bila fer cijena, a ne ova pljačka!!!!!
pa trošarine datiraju još od HDZ-ove Vlade,
Treba netko otplatiti one hrvatske autoceste.
Jedino se slažem da su digli 20 lipa za hrvatske željeznice.
S druge strane da nisu, vjerojatno ni HŽ ne bi vozio.
Da li se slažem da toliko treba cijediti samo vozače.
Odgovor je NE.
pa trošarine datiraju još od HDZ-ove Vlade,
kako onda objašnjavaš da je ista cijena goriva sada, kao što je bila i u vrijeme HDZ-ove vlade samo što je tada barel bio duplo tj. 110-120 USD???
kako onda objašnjavaš da je ista cijena goriva sada, kao što je bila i u vrijeme HDZ-ove vlade samo što je tada barel bio duplo tj. 110-120 USD???
[/quote]
Dobro ljudi moji zar VI svi patite od amnezije?
Jer Sanader administrativno zabranio porast cijene goriva iznad 8 kuna?
To smo zaboravili?
U međuvremenu isti HDZ je dao MOLU upravljačka prava nad INOM.
Čitaj INA više nije HRvatska nacionalna kompanija.
Što smo htjeli, to smo dobili.
Na kraju krajeva nafta se više ne prerađuje u Hrvatkoj već se benzini i dizeli dopremaju iz Mađarske, Austrije i Srbije.
I naravno g.lupi ministar Vrdoljak koji je dopustio tržišno određivanje cijena naftnih kompanija u Hrvatskoj.
Jer će zbog konkurencije doći do smanjenja cijena naftnih derivata na tržištu. (ha, HA, HA!).
I ako uzmete u obzir da INA ima dvije rafinerije pune ljudi koji ne rade+ što je Dončić morao podignuti trošarine zbog hrvatskih autocesta jer ne mogu otplaćivati svoje kredite (jer je prije toga polovicu trošarina da HŽ-u) …
Što se onda čudite što imamo veće cijene nego Slovenija koja nema svoje izvore nafte, ni svoje rafinerije.
A i Bosna je jeftinija za kunu dvije po litri benzina.
Inače što kažete na ekološku katastrofu i istjecanje nafte iz naftovoda u hrvatske vodotoke pokraj Novske.
Za razliku od bušenja nafte to je prava ekološka katastrofa gdje su se zatrovali pitki izvori.
Sada me baš zanima da li će sve te ekološke udruge i ORAH tražiti pod hitno zatvaranje JANAFA.
On tako i tako ne služi više ničemu osim da strane tvrtke preko njega distribuiraju svoje proizvode i skladište svoje sirovine i proizvode u Hrvatskoj.
jedino mi nije jasno zašto sada u špici sezone kad se najviše vozi i kad ima brdooo stranaca na cestama ne zadrže više cijene i poberu lovu i porez,, stranci bi i tako tankali kod nas jer smo i dalje jeftiniji od Austrije, Italije, tako da nebi ni osjetili,,
a poslje kad prođe sezona onda spuste pa puste gospodarstvo i građani da prodišu,,
ah da, kompanije nisu Hrvatske,,,, njima je u biti u interesu da što više unište HR gospodarstvo kako bi ga lakše preuzeli, hehh
Isto kao za Autoput, kažu prošli vikend skoro milion vozila i ubrali 50 miliona Kn od cestarina, pa porast, rekord, bla, bla,,,,,
mislim da se Slovenci smiju i misle,, mi sa puno manje autocesta za toliku količinu vozila uberemo min. 15 eura/vozilu za 7 dana,, znači oko 113 mil kn,, i još toliko ako ekipa ostaje duže od 7 dana, a većina ostane,,, BRAVO GENIJALCI POLITIČARI !! da ne govorimo da će ekipa onda više i zujati po autoputevima i možda ići na izlete okolo,, pa još više trošiti