Čemu sumnjive koncesije uz siguran novac EU?

Naslovnica Forum Komentari članaka Čemu sumnjive koncesije uz siguran novac EU?

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Plesu fali pista 2.

Letovi su obično grupirani ujutro i popodne oko 14 sati prema Njemačkoj i Francuskoj kao hubovima za svijet i druge kontinente.

U sredini nema letova za odlazak jer nema kapaciteta(jedna pista) koja se koristi za manje frekventne letove.

Ma potrebna je izgradnja, samo zbog brendiranja.

Pošto je CA u sklopu Star Alliance-a i trebala bi imati po klasama(Senatorski i HON Circle) lounge za business klasu – imaju stari tv i voće unutra.

Nitko niti ne ulazi pa se izbjegava Pleso kao hub jer nema adekvatne kapacitete. Restoranje onaj na samom gateu koji nudi sendviče – pa to je smiješno.

Tko god putuje business klasom ili višom, ili/i ima ove kartice tj privilegije nece ici na Pleso.

Prestiž je danas bitan, Frankfurt ima cijeli trminal za skupljače bodova sa SEN ili HON klasom.

Tko god je bio tamo na njihovim terminalim u toj klasi zna ponudu(od cigar bara do tuševa i masaža i mislim da je to bitno na dugom putu).

Naravno, sa 3 milijuna godišnje putnika nemoguce je to raditi sa jednom pistom.

Inače, ako malo izračunate, Pleso ima po m^2 prostora više putnika godišnje nego najzaposleniji aerodrom u EU – London Heathrow. – a oni grade novi terminal.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Izgleda da ovdje ima komentatora koji nikada nogom nisu kročili na Pleso, a o čitanju nekih relevantnih članaka i statistika da ne govorim. Reći da Pleso ne može povećati broj putnika je apsurdnije od izjava velikih mudrijaša koji su tvrdili da autoceste nemaju smisla ili da ne treba graditi druge cijevi tunela Sveti Rok. Takvima preporučam neka se ovih dana provozaju po autocestama do mora i zamisle kakve bi tek gužve bile da se nisu napravile takve autoceste i tuneli. Naravno, ti isti misle da je broj turista porastao sam po sebi i da su ti turisti toliko blesavi da bi se bez problema vozili i 10 sati od Zagreba do Splita po starim cestama (to je poprilično optimistično vrijeme uz ovakav promet i u slučaju da u međuvremenu nisu otvorene nove cijevi).

Plesu je potrebno proširenje i uređenje, to će sigurno potvrditi svaki prometni stručnjak, isto kao što će svaki stručnjak potvrditi da će i Zagreb i Hrvatska od toga imati velike koristi. Velikim statističarima jedina će računica biti je li isplaćena svaka lipa od gradnje, što je smiješan način računanja kod gradnje prometne infrastrukture, jer su koristi goleme izvan “kruga aerodroma”. A da je ovo s gradnjom i financiranjem izgubilo svaki smisao, naravno da je, pa gradnja se odgađa već godinama. Vide da mogu zavlačiti, pa to i rade. Da imaju ozbiljnije sugovornike s druge strane i oni bi se ozbiljnije ponašali.


Plesu fali pista 2.

Letovi su obično grupirani ujutro i popodne oko 14 sati prema Njemačkoj i Francuskoj kao hubovima za svijet i druge kontinente.

U sredini nema letova za odlazak jer nema kapaciteta(jedna pista) koja se koristi za manje frekventne letove.

Ma potrebna je izgradnja, samo zbog brendiranja.

Pošto je CA u sklopu Star Alliance-a i trebala bi imati po klasama(Senatorski i HON Circle) lounge za business klasu – imaju stari tv i voće unutra.

Nitko niti ne ulazi pa se izbjegava Pleso kao hub jer nema adekvatne kapacitete. Restoranje onaj na samom gateu koji nudi sendviče – pa to je smiješno.

Tko god putuje business klasom ili višom, ili/i ima ove kartice tj privilegije nece ici na Pleso.

Prestiž je danas bitan, Frankfurt ima cijeli trminal za skupljače bodova sa SEN ili HON klasom.

Tko god je bio tamo na njihovim terminalim u toj klasi zna ponudu(od cigar bara do tuševa i masaža i mislim da je to bitno na dugom putu).

Naravno, sa 3 milijuna godišnje putnika nemoguce je to raditi sa jednom pistom.

Inače, ako malo izračunate, Pleso ima po m^2 prostora više putnika godišnje nego najzaposleniji aerodrom u EU – London Heathrow. – a oni grade novi terminal.

Apsolutno, domach. Svakako podrzavam aerodrom, to cijelo vrijeme govorim lokiju.
Da bi ti uopce privukao neke nove zracne kompanije i ponudio neke nove rute, prosirenje je apsolutno nuzno.

Takoder, s ponudom novih linija i veceg broja kompanija, kao i moguce nizim cijenama, dobit ces nove putnike. Aerodrom je dugorocna investicija.

Kao sto kazes, aerodrom je neadekvatan na mnogo nacina.

Sto se tice cesta, za pocetak je trebalo graditi samo neke rute, a za ostatak cekati EU fondove recimo.

New Report

Close